galatasaray’ın 2010-2011 sezonu 2.’sine basıp geçeceği maç.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu verstappen ne skime antreman ve sıralama turlarına katiliyor ki.
bin amk pazar sabahı uçağa, gel f1 yarışı olan ülkeye, başla en sondan, birinci ol, bin yine ucagina, sktir git ikametgahina.
bin amk pazar sabahı uçağa, gel f1 yarışı olan ülkeye, başla en sondan, birinci ol, bin yine ucagina, sktir git ikametgahina.
haha adam binbir zorlukla koca yıl çalışıyor. 3 güncük tatil yapacak, ben kırmadım dediği siktiri boktan bir tane televizyon için adamın dişinden tırnağından artırdığı parayla yapacağı tatili bok ediyorlar.
iğrenç bir otelmiş. yazara geçmiş olsun.
iğrenç bir otelmiş. yazara geçmiş olsun.
hemen small dick. ee bu seksizm değil mi? hep aynı muhabbet, yok işte birbirinizden farkınız.
böylesi bir orospu çocukluğunu bu dünya üzerinde yalnız ve ancak bir "insan" yapabilir.
vicdansızlar.
vicdansızlar.
agir fark yenilecegi belli. nasil yenicen zaten bu kadroyu (jokic, kalinic, micic, lucic, milutinov, guduric, jaramaz, marinkovic).
daha bogdanovic, teodosic, bjelica, smailagic falan yok bir de ustune. bizde de bugrahan falan oynuyo sjsjs.
daha bogdanovic, teodosic, bjelica, smailagic falan yok bir de ustune. bizde de bugrahan falan oynuyo sjsjs.
gerçekten absürt film tadında bir paylaşım olmuş.
kardeşim bu konuda farkındalık yaratmak istiyorsan daha uygun bir video paylaş, mesela koskoca yolda köpeği uzaktan gördüğü halde frene basmayan bir aracı örnek ver. ama tek şeritli, karşıdan gelen trafiğin mevcut olduğu bir yolda önüne son anda köpek çıkan bir aracı örnek gösterip “frenle” demek, “arkadaşım gönül rahatlığıyla takla atabilirsin veya karşıdan gelen araçlarla kafa kafaya girebilirsin, yeter ki köpeğe bir şey olmasın” demek gibi bir şey.
sabah sabah bu absürtlüğü izletip kahkaha arttırdıkları için başta nilüfer belediyesi olmak üzere videoda emeği geçen herkesi kutluyorum.
kardeşim bu konuda farkındalık yaratmak istiyorsan daha uygun bir video paylaş, mesela koskoca yolda köpeği uzaktan gördüğü halde frene basmayan bir aracı örnek ver. ama tek şeritli, karşıdan gelen trafiğin mevcut olduğu bir yolda önüne son anda köpek çıkan bir aracı örnek gösterip “frenle” demek, “arkadaşım gönül rahatlığıyla takla atabilirsin veya karşıdan gelen araçlarla kafa kafaya girebilirsin, yeter ki köpeğe bir şey olmasın” demek gibi bir şey.
sabah sabah bu absürtlüğü izletip kahkaha arttırdıkları için başta nilüfer belediyesi olmak üzere videoda emeği geçen herkesi kutluyorum.
hayatım da hiç bu kadar saçma bir video izlememiştim. özel bir hastahaneye bile gitseniz hiç kimseye bana peçete getirin veya bana su getirin diyemezsiniz. gider kantinden kendiniz alır, verirsiniz.
nasıl bir şekilde büyütülmüşlerse artık, çevresindeki herkesten hizmet bekliyorlar.
nasıl bir şekilde büyütülmüşlerse artık, çevresindeki herkesten hizmet bekliyorlar.
seven koca
altın alma
köpük sürücü
ballı genç
edit: ileride sıkıntı yaşamamak adına görselleri kaldırıp isimleri yazdım sadece.
altın alma
köpük sürücü
ballı genç
edit: ileride sıkıntı yaşamamak adına görselleri kaldırıp isimleri yazdım sadece.
ne savcısı olm ülke bitmiş ne savcısı. savcı asker masker yok. finish.
hayret ettiğim haber. genelde bu tarz rezilliklerden sonra istifa bir yana dursun, “bayrak inmez vatan bölünmez uzun adamı en çok ben seviyom!!” paylaşımları olurdu
ayın dünyaya olan uzaklığı 384.000 km olduğundan düşük yönünde oy kullanacağım sorunsaldır.
(bkz: kime göre neye göre)
(bkz: kime göre neye göre)
game of thrones tabii ki. bazen açıp özellikle introsunu izliyorum hatta sadece. intro müziğinin kalimba versiyonu ise harika, dinlemesi çok keyifli.
bir hukukçu olarak çok net söylüyorum, eğer savcı denen kişiler bu olaya da üç maymunu oynarsa,kesin olarak seçimden sonra tüm hakim-savcılar görevden alınsın, yerine yeniden liyakat usulü hakim-savcı atansın. kimse kusura bakmasın adı cumhuriyet savcısı olan bir kişinin bu kadar pisliğe göz yumması kabul edilemez. atılmaktan korkuyor bile desen insan bi en azından ulan ne oluyoruz der, yargı bitmiş ağlayanı yok.
bağırmayan çocuk anormalmiş. hayatı boyunca medeniyet görmemiş ve medeni toplumlardaki çocuklardan bir haber olan andavallara göre normaldir tabi. herkes kendi gibi çocuk yetiştirir. öküzün insan yetiştirecek hali yok...
türk toplumunun genel öküzlük düzeyi düşünüldüğünde türkiye'de site içerisinde oturup çocuk sesinden şikayet etmek de komiktir. çocuğu olmayan kişinin site içinde ne işi var zaten?
türkiye'deki siteler içerisindeki insan kalitesi dolayısıyla amerika'da "projects" denen yapılardan hallicedir zaten.
türk toplumunun genel öküzlük düzeyi düşünüldüğünde türkiye'de site içerisinde oturup çocuk sesinden şikayet etmek de komiktir. çocuğu olmayan kişinin site içinde ne işi var zaten?
türkiye'deki siteler içerisindeki insan kalitesi dolayısıyla amerika'da "projects" denen yapılardan hallicedir zaten.
mahalle yanarken deizm'le uğraşan bir akp'linin eylemidir.
zaten ibrahim hiçbir zaman ülkedeki yolsuzluk, rüşvet, şantaj gibi olaylarla ilgilenmemiştir. lafı eğer büker, entel görünmeye çalışır.
zaten ibrahim hiçbir zaman ülkedeki yolsuzluk, rüşvet, şantaj gibi olaylarla ilgilenmemiştir. lafı eğer büker, entel görünmeye çalışır.
16.750 tl maaşla alaçatı'da tatil yapabileceğini sanan bir hayalperesti içeren başlıktır. tatil değil, tatilciktir o.
24 yaşında 4 çocuk babası. çocuğun elinde silah geziyor. harika bir doğal seçilim örneği.
edit: herkes çocuğun silahı kaldıramayacağından bahsetmiş. doğrudur lakin bu olayın yaşanması için gereken tek şey tetiğin çekilmesi. çocuğun silahı alıp tek başına kafaya nişan alabilmesini beklemeyin zaten.
edit: herkes çocuğun silahı kaldıramayacağından bahsetmiş. doğrudur lakin bu olayın yaşanması için gereken tek şey tetiğin çekilmesi. çocuğun silahı alıp tek başına kafaya nişan alabilmesini beklemeyin zaten.
ahlaksızlıktır.
çıplak banyo yaparsanız, su damlalarını taşıyan melekler ağlar.
sabun köpüklerinin nurları söner.
doğalgazlar gaza gelir.
çıplak banyo yaparsanız, su damlalarını taşıyan melekler ağlar.
sabun köpüklerinin nurları söner.
doğalgazlar gaza gelir.
uzun zamandır kimseyle görüştüğüm yok. işten eve evden işe gidiyorum yayan. 8 ay önce arabayı memlekette bıraktım ( benzin fiyatlatındaki artışdan dolayı).
1+1 evde 1,5 yıldır yaşıyorum, buna yaşamak denirse. çalıştığım yerden bir an evvel eve gelmek istiyorum ama evde beni bekleyen mucizevi bir mutluluk da yok. en büyük mutluluğum, sanırım iş kıyafetlerimi değişip ev ortamında rahatça dolaşabilmek.
1+1 evde 1,5 yıldır yaşıyorum, buna yaşamak denirse. çalıştığım yerden bir an evvel eve gelmek istiyorum ama evde beni bekleyen mucizevi bir mutluluk da yok. en büyük mutluluğum, sanırım iş kıyafetlerimi değişip ev ortamında rahatça dolaşabilmek.
bence aynı mantıkla olaya bakarsak kayınçona vurdurduğunda da eşini aldatmış sayılmazsın. oda eşinin canından kanından biri. onun için bir sonraki sefere kayinçonu öneriyorum.
--- spoiler ---
kılıçdaroğlu: ekmeleddin bey'i anlatamadık. ben hala kendisini ararım, "sayın cumhurbaşkanı" diye hitap ederim.
--- spoiler ---
youtube
erdoğan'dan sonraki en büyük akp'li olan kılıçdaroğlu'nun dün canlı yayında yaptığı açıklama.
beyefendinin cumhurbaşkanı diye hitap ettiği anlatamadık dediği adam başkanlık referandumunda evet diyen ve mhp'de aktif siyaset hayatına devam eden birisi.
kılıçdaroğlu: ekmeleddin bey'i anlatamadık. ben hala kendisini ararım, "sayın cumhurbaşkanı" diye hitap ederim.
--- spoiler ---
youtube
erdoğan'dan sonraki en büyük akp'li olan kılıçdaroğlu'nun dün canlı yayında yaptığı açıklama.
beyefendinin cumhurbaşkanı diye hitap ettiği anlatamadık dediği adam başkanlık referandumunda evet diyen ve mhp'de aktif siyaset hayatına devam eden birisi.
siyasal islam aracılığıyla ülkeyi ve halkı soyan hırsız bir milletvekilidir.
hırsızsın zehra.
hırsız!
bu vatanın ve milletin parasını çalacak kadar da namussuzsun.
hırsızsın zehra.
hırsız!
bu vatanın ve milletin parasını çalacak kadar da namussuzsun.
millet kisa video bagimlisi olmus, baska bir seye ayiracak vakti yok.
bir seçenek olduğunuzu hissettiğiniz an ilişiğinizi kesin.
o insanda yeriniz nedir bilemiyorsanız, emin değilseniz, belirsizlik varsa yine ilişiğinizi kesin.
belirsizlik değersizliktir.
o insanda yeriniz nedir bilemiyorsanız, emin değilseniz, belirsizlik varsa yine ilişiğinizi kesin.
belirsizlik değersizliktir.
45 yaşında da giyer, 55 yaşında da giyer. sana mı soracak, amin feryadi?
yoo ben soruyorum bir tek senle mesajlaşıyorum diyor
rüyada yıllar önce kaybedilen anneyi görmek, ona sımsıkı sarılmak, sanki gercekmişcesine kokusunu hissetmek ve nemli gözlerle boğazında düğümle uyanış.
yazılanlara okuyunca şaşırıyorum.
tüm türkiye istiyormuş , götüyle inatlaşan donuna sıçarmış .. falan filan.
mansur yavaş iyi bir bürokrat olabilir ama sadece o kadar. belediye meclisinde akpli saftirikleri tokatlıyor olmak yetmez. 2019 dan önceki seçimde ankara’da kaybettiğini , muhtemelen oylarının çalındığını biliyoruz. sesi soluğu çıkmamıştı , oturup izlemişti. melih gökçek aday olsa belki 2019’da da kazanamazdı.
kılıçdaroğlu , ekrem ve mansur arasında bence en zayıfı mansur… seviyorum adamı ama beğenmediğiniz kılıçdaroğlu siyasette 10 gömlek üstündür .
akp medyasının yıllardır sürdürdüğü karalamaları , itibarsızlaştırmaları göt kılları gibi muhalefet seçmeni de yemiş , kılıçdaroğlu’nun yetersiz olduğu sanrısı içindeler. tayyip erdoğanın onlarca büyük potu, yüzlerce komik duruma düştüğü durum , beceriksizliği ve başarısızlığı var ama sorsan “ lider özelliği var hitabeti iyi , adam siyaseti biliyor” diyecekler.. işte bu tam olarak yandaş medyanın propagandasına götkılı gibi inanmaktır.
kk’nun daha önce seçimleri kaybetmiş olmasını , tayyibe karşı kazanamamış olmasını argüman olarak verenler de saçmalıyor. işler nispeten yolunda giderken hiç bir sağ partiyi bu ülkede iktidardan indiremezsin, akp’nin 2018 öncesindr seçim kaybetme ihtimali yoktu. şu anda var ve bunun için kılıçdaroğlu yeter de artar bile.
geçmiş seçimleri ileri sürüp kılıçdaroğlu’na sallayanlar kendisine sorsun …melih gökçek’e karşı seçim kazanamamış mansur tayyip erdoğan’a karşı seçim kazanabilir mi ?
kazanır diyorsan kılıçdaroğlu da kazanır o zaman.
tüm türkiye istiyormuş , götüyle inatlaşan donuna sıçarmış .. falan filan.
mansur yavaş iyi bir bürokrat olabilir ama sadece o kadar. belediye meclisinde akpli saftirikleri tokatlıyor olmak yetmez. 2019 dan önceki seçimde ankara’da kaybettiğini , muhtemelen oylarının çalındığını biliyoruz. sesi soluğu çıkmamıştı , oturup izlemişti. melih gökçek aday olsa belki 2019’da da kazanamazdı.
kılıçdaroğlu , ekrem ve mansur arasında bence en zayıfı mansur… seviyorum adamı ama beğenmediğiniz kılıçdaroğlu siyasette 10 gömlek üstündür .
akp medyasının yıllardır sürdürdüğü karalamaları , itibarsızlaştırmaları göt kılları gibi muhalefet seçmeni de yemiş , kılıçdaroğlu’nun yetersiz olduğu sanrısı içindeler. tayyip erdoğanın onlarca büyük potu, yüzlerce komik duruma düştüğü durum , beceriksizliği ve başarısızlığı var ama sorsan “ lider özelliği var hitabeti iyi , adam siyaseti biliyor” diyecekler.. işte bu tam olarak yandaş medyanın propagandasına götkılı gibi inanmaktır.
kk’nun daha önce seçimleri kaybetmiş olmasını , tayyibe karşı kazanamamış olmasını argüman olarak verenler de saçmalıyor. işler nispeten yolunda giderken hiç bir sağ partiyi bu ülkede iktidardan indiremezsin, akp’nin 2018 öncesindr seçim kaybetme ihtimali yoktu. şu anda var ve bunun için kılıçdaroğlu yeter de artar bile.
geçmiş seçimleri ileri sürüp kılıçdaroğlu’na sallayanlar kendisine sorsun …melih gökçek’e karşı seçim kazanamamış mansur tayyip erdoğan’a karşı seçim kazanabilir mi ?
kazanır diyorsan kılıçdaroğlu da kazanır o zaman.
işte abd ve batının ikiyüzlülüğünün en büyük göstergesi.
nato'da adam akıllı hiçbir aktif görevi olmayan, nato'ya külfet olmak dışında hiçbir mevzusu olmayan, avrupa'nın ayakta tutmak için para akıttığı yunanistan hem rus savunma sistemini hem amerikan saldırı sistemini aynanda kullanabiliyor. üstelik bunu nato'nun en önemli birkaç ülkesinden birine karşı kullanıyor. kore savaşı dahil abd'nin tüm pis işlerinde amelelik yapan biziz ama yunanlılara herşey serbest.
nato'da adam akıllı hiçbir aktif görevi olmayan, nato'ya külfet olmak dışında hiçbir mevzusu olmayan, avrupa'nın ayakta tutmak için para akıttığı yunanistan hem rus savunma sistemini hem amerikan saldırı sistemini aynanda kullanabiliyor. üstelik bunu nato'nun en önemli birkaç ülkesinden birine karşı kullanıyor. kore savaşı dahil abd'nin tüm pis işlerinde amelelik yapan biziz ama yunanlılara herşey serbest.
üç - beş ak troll dışında kimseyi tatmin ve ikna etmeyecek açıklamalardır.
tarafsız savcılar ya şimdi ya seçimden sonra bu iddiaları araştırıp, gerçekleri açığa çıkarmalıdır.
tarafsız savcılar ya şimdi ya seçimden sonra bu iddiaları araştırıp, gerçekleri açığa çıkarmalıdır.
dinciden daha çok dinci olup, lozan antlaşması'nın 100 yıllık süresi olduğuna inanan bir magazin tipinin ifadesi.
12 adanın uşi antlaşması ile elimizden çıktığını bile bilmiyor.
oğlum sen böyle siyaset, tarih gibi şeylere karışma! git başka şeylerle oyna.
12 adanın uşi antlaşması ile elimizden çıktığını bile bilmiyor.
oğlum sen böyle siyaset, tarih gibi şeylere karışma! git başka şeylerle oyna.
fotoğraf kokar mı ? kokuyor işte.
asdafdfa haddimi aşarak mars'a yolculuk seçenlerin depresyonda olduklarını düşünüyorum. sanki dağlar ovalar seyrederek gidecen. 5 yıl zaten yol. ıyy tatsız tuzsuz yemekler çabası, vara vara vardın çöle aminyum. eee??
ver 500 ü ya benim işim gücüm var kardeşim.
ver 500 ü ya benim işim gücüm var kardeşim.
dudu perinin şatosu???
edit: orası gerçek bir yer değilmiş, bilgilendirmeler için yazar arkadaşlara tşk ediyorum, ben yanıldım sizi de yanıltmayayım.
edit: orası gerçek bir yer değilmiş, bilgilendirmeler için yazar arkadaşlara tşk ediyorum, ben yanıldım sizi de yanıltmayayım.
mersin diyenlere, şu an klimaya döndürdüğüm götümle güldüğüm başlık.
yazım kurallarını bilmeyen cahillerin siyasi tespitlerine sakın güvenme, derim.
ek: yazım yanlışını düzelten, kesme işareti eksikliğinden kaynaklı noktalama hatasını görmeyen dil editörlerine de biraz güven, derim.
ek 2: sözlüğün dil editörleri bizi yarı yolda bırakmaz, gene de onlara güvenebilirsin, derim. :)
ek 3: arkadaşlar, elbette yazım hatası yapılabilir. ben de sadece bir safsata türü üretmiş oldum, çünkü durum çok müsaitti. başlığı açan arkadaşla da esprili şekilde mesajlaştık zaten. ama benim "gene" sözcüğünü kullanmama takan arkadaşlar önce tdk sözlüğe baksın. zahmet etmeyin diye: görsel
ek: yazım yanlışını düzelten, kesme işareti eksikliğinden kaynaklı noktalama hatasını görmeyen dil editörlerine de biraz güven, derim.
ek 2: sözlüğün dil editörleri bizi yarı yolda bırakmaz, gene de onlara güvenebilirsin, derim. :)
ek 3: arkadaşlar, elbette yazım hatası yapılabilir. ben de sadece bir safsata türü üretmiş oldum, çünkü durum çok müsaitti. başlığı açan arkadaşla da esprili şekilde mesajlaştık zaten. ama benim "gene" sözcüğünü kullanmama takan arkadaşlar önce tdk sözlüğe baksın. zahmet etmeyin diye: görsel
8 aylık bebeğimiz var. o kadar yorucu o kadar yıpratıcı şekilde geçti ki şu 8 ay. 2. çocuk şuan çok ama çok zor ihtimal gibi geliyor her ikimize de.allah isteyene versin diyor ve yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.bu arada 2 ve üzeri çocuğu olan ebeveynlere aşırı saygı duyuyorum.
olgunluk değil hissizleşmek ve tepkisiz kalmaktır.
kaç yaşında ve ne kadar olgun olursaniz olun gerçek sevgi ve aşk duyulan kişi ile yaşanan ayrılık kalbiniz varsa her zaman acıtır ve üzer.
bu olgunluk ile ilgili değildir,kalp sahibi olmak ile ilgilidir.
kaç yaşında ve ne kadar olgun olursaniz olun gerçek sevgi ve aşk duyulan kişi ile yaşanan ayrılık kalbiniz varsa her zaman acıtır ve üzer.
bu olgunluk ile ilgili değildir,kalp sahibi olmak ile ilgilidir.
üşengeç bir adamın tekiyim. suskunluğum ataletimdendir. ama aşık olunca kıpır kıpır olurum. bir saat görüşebilmek için üç saat yol giderim.
on yıl kadar önceydi, yine böyle bir zamandı, sevgilim bende kalmıştı. sabah normalde hiç yapmamama rağmen kahvaltılık eşya almak için dışarı çıktım. çıkmışken de bir gül alıp öyle geldim. kahvaltıyı hazırlayıp çiçeği sevgilime verdiğimde bunu nereden buldun demişti.
ulan bu nasıl laftır? refüjden mi kestin getirdin mi demek? sevinç yerine sorgulama görünce bir tuhaf oldum. ne zaman ben sevmekten ne zaman vazgeçtim diye sorsam kendime, aklıma o sabah gelir.
on yıl kadar önceydi, yine böyle bir zamandı, sevgilim bende kalmıştı. sabah normalde hiç yapmamama rağmen kahvaltılık eşya almak için dışarı çıktım. çıkmışken de bir gül alıp öyle geldim. kahvaltıyı hazırlayıp çiçeği sevgilime verdiğimde bunu nereden buldun demişti.
ulan bu nasıl laftır? refüjden mi kestin getirdin mi demek? sevinç yerine sorgulama görünce bir tuhaf oldum. ne zaman ben sevmekten ne zaman vazgeçtim diye sorsam kendime, aklıma o sabah gelir.
gece uyuyorken ust katta, bi anda gumburrr, asagiya ve assadaki arkadasin katilisin. ya da tam tersi, oldun.
noldu recep bey, uzaya muzaya cikarken baya hindistana baglamis gordum ulkeni, cok guzel oluyor harika isler bunlar. layiginla yonetilmek tam
da budur.
daha dur bunlar iyi gunleriniz.
noldu recep bey, uzaya muzaya cikarken baya hindistana baglamis gordum ulkeni, cok guzel oluyor harika isler bunlar. layiginla yonetilmek tam
da budur.
daha dur bunlar iyi gunleriniz.
kimseyi umursamamak.
38 yaşındayım, annem de dahil kimseyi takmıyorum. yemin ediyorum bu aklım 20'li yaşlarda olsaydı çok farklı yerlerde olurdum.
iki çocukla deli gibi dil öğrenmeye çalışıyorum, her fırsatta yurt dışına çıkıyorum. çat pat ingilizcemle alışveriş yapıyorum, öz güven eksikliğimi kırıyorum. iki kızım var, ömrüm yeterse onların ufkunu açmak için elimden geleni yapacağım, gerekirse bulaşık yıkayacağım ama onları medeni bir toplumda, korkmadan yaşatacağım.
38 yaşındayım, annem de dahil kimseyi takmıyorum. yemin ediyorum bu aklım 20'li yaşlarda olsaydı çok farklı yerlerde olurdum.
iki çocukla deli gibi dil öğrenmeye çalışıyorum, her fırsatta yurt dışına çıkıyorum. çat pat ingilizcemle alışveriş yapıyorum, öz güven eksikliğimi kırıyorum. iki kızım var, ömrüm yeterse onların ufkunu açmak için elimden geleni yapacağım, gerekirse bulaşık yıkayacağım ama onları medeni bir toplumda, korkmadan yaşatacağım.
yukarıda bir adet sivrizekanın troller kk’nın aday olmasını istemiyor sandığını gösteren başlık.
ben şahsen akp’li olsam kazanmak için başka çaremiz olmadığından kılıçdar aday olsun diye gece gündüz uğraşırdım ki zaten akp’liler öyle yapıyor.
bazı yüzsüzler de burda kk aday olmasın diye uğraşan gerçek muhaliflere paralı troll diyor?
ben şahsen akp’li olsam kazanmak için başka çaremiz olmadığından kılıçdar aday olsun diye gece gündüz uğraşırdım ki zaten akp’liler öyle yapıyor.
bazı yüzsüzler de burda kk aday olmasın diye uğraşan gerçek muhaliflere paralı troll diyor?
kalabalık olmaması, sığınmacı mülteci falan gibi fazlalıkların olmaması, akp'nin olmaması, saçma sapan tiplerin pek fazla olmaması.
bazı olmayan şeyler, bazı güzel olmaların en büyük sebebiydi bazen.
bazı olmayan şeyler, bazı güzel olmaların en büyük sebebiydi bazen.
söz verildiği üzre, 2. bölüm dizinin yeni introsuyla birlikte açılışı yaptı.
game of thrones'un aksine diyarın haritası ve belli başlı lokasyonları değil, targaryen ailesinin soyağacını izliyoruz bu introda. valyria kıyameti ve fatih aegon'dan başlayıp rhaenyra targaryen'la noktalanan karanlık bir konsept hakim.
- valyria kıyameti ve fatih aegon'un tacı görsel
- fatih aegon'un kız kardeşleri rhaenys ve visenya ile evliliği görsel
- fatih aegon ve rhaenys'in oğulları aenys i görsel
- dizinin başında gördüğümüz kral jaehaerys i ve alysane evliliği (9 çocuklarını temsilen 9 adet bölünmüş kan yolu) görsel
- jaehaearys ve alysane'nin çocukları alyssa ve baelon evliliği görsel
- üstte corlys velaryon, alyssa ve baelon'un oğulları aemon'un kanı kızı rhaenys'e doğru akıyor ve onların çocukları laena ve laenor'u temsilen ikiye bölünüyor görsel
- şu anki kralımız viserys ve aemma evliliği (aemma'nın hanesi arryn mührünü görüyoruz) görsel
- daemon ve baelon görsel
- rhaenyra targaryen (daemon'un ona hediye ettiği kolyenin motifi) görsel
mühürler aile fertlerini, akan kan nesiller arası geçişleri, kanla taşan mühürler ise ölen aile fertlerini simgeliyor.
dizinin ve targaryen hanesinin mottosu olan “fire and blood”ın kan kısmını öyle yoğun görüyoruz ki, tek tek mühürleri bir kan gölünün içinde süzülüyormuşçasına takip ediyoruz. bu da demek oluyor ki, kana fazlasıyla doyacağımız bir yapım olacak.
intro müziği game of thrones'la aynı. nostaljik bir hava katmış ama üzerine yeni bir şeyler eklense daha da hoş olabilirmiş.
kısaca üzerinde çalışılmış, akıllıca ve ince düşünülmüş bir çalışma ürünü izletiyor dizi bize. ben genel itibariyle gayet başarılı bulduğumu söyleyebilirim.
game of thrones'un aksine diyarın haritası ve belli başlı lokasyonları değil, targaryen ailesinin soyağacını izliyoruz bu introda. valyria kıyameti ve fatih aegon'dan başlayıp rhaenyra targaryen'la noktalanan karanlık bir konsept hakim.
- valyria kıyameti ve fatih aegon'un tacı görsel
- fatih aegon'un kız kardeşleri rhaenys ve visenya ile evliliği görsel
- fatih aegon ve rhaenys'in oğulları aenys i görsel
- dizinin başında gördüğümüz kral jaehaerys i ve alysane evliliği (9 çocuklarını temsilen 9 adet bölünmüş kan yolu) görsel
- jaehaearys ve alysane'nin çocukları alyssa ve baelon evliliği görsel
- üstte corlys velaryon, alyssa ve baelon'un oğulları aemon'un kanı kızı rhaenys'e doğru akıyor ve onların çocukları laena ve laenor'u temsilen ikiye bölünüyor görsel
- şu anki kralımız viserys ve aemma evliliği (aemma'nın hanesi arryn mührünü görüyoruz) görsel
- daemon ve baelon görsel
- rhaenyra targaryen (daemon'un ona hediye ettiği kolyenin motifi) görsel
mühürler aile fertlerini, akan kan nesiller arası geçişleri, kanla taşan mühürler ise ölen aile fertlerini simgeliyor.
dizinin ve targaryen hanesinin mottosu olan “fire and blood”ın kan kısmını öyle yoğun görüyoruz ki, tek tek mühürleri bir kan gölünün içinde süzülüyormuşçasına takip ediyoruz. bu da demek oluyor ki, kana fazlasıyla doyacağımız bir yapım olacak.
intro müziği game of thrones'la aynı. nostaljik bir hava katmış ama üzerine yeni bir şeyler eklense daha da hoş olabilirmiş.
kısaca üzerinde çalışılmış, akıllıca ve ince düşünülmüş bir çalışma ürünü izletiyor dizi bize. ben genel itibariyle gayet başarılı bulduğumu söyleyebilirim.
dün bir yaptım bunu. sonra biraz dinleneyim diyerek bankın bir tanesine oturdum.
oturmamdan 3-5 sn sonra bir kedi geldi kucağıma lak diye oturdu. sonra "yumuşakmış" edasıyla iyice yayılıp uzandı. 10 dakika kadar da uyudu galiba o şekilde. galiba diyorum çünkü kedinin yüzünü bile görmedim yemin ederim, ne suratıma baktı ne bir pas verdi. bu kadar umursamazlık da fazla yani. ne güzel hayat lan!
neyse sözün özü yürürken banklara oturursanız kucağınıza lak diye bir kedi oturabilir bilginiz olsun.
buyrunuz işte o kedi
oturmamdan 3-5 sn sonra bir kedi geldi kucağıma lak diye oturdu. sonra "yumuşakmış" edasıyla iyice yayılıp uzandı. 10 dakika kadar da uyudu galiba o şekilde. galiba diyorum çünkü kedinin yüzünü bile görmedim yemin ederim, ne suratıma baktı ne bir pas verdi. bu kadar umursamazlık da fazla yani. ne güzel hayat lan!
neyse sözün özü yürürken banklara oturursanız kucağınıza lak diye bir kedi oturabilir bilginiz olsun.
buyrunuz işte o kedi
dexter abimden başkası olamaz.