Sık geçen başlıklar

doksanların güzel olmasının nedeni 3

ekşi'de gör
çocukluğumuza denk gelmiş olması. insan dönüp dolaşıp çocukluğuna sığınmak istiyor. yara almış tüm çocukların yaralarından öperim.
kalabalık olmaması, sığınmacı mülteci falan gibi fazlalıkların olmaması, akp'nin olmaması, saçma sapan tiplerin pek fazla olmaması.

bazı olmayan şeyler, bazı güzel olmaların en büyük sebebiydi bazen.
doksanlar özlemi duyanların o yıllarda çocuk olması. güzel olan doksanlar değildir belki, çocuk olmaktır.