evanescence - going under
tam boştayken mırıldanmalık şarkı, son 16 yıldır aklıma geldikçe mis gibi mırıldanırım <3
Sık geçen başlıklar
hogwarts 18
ekşi profilifahiş kiralara sebep olanlara oy vermemek, silinip gitmelerini sağlamak.
askeri ücret.
yok sivil ücret amerikanyum :v
yok sivil ücret amerikanyum :v
kardo.
zaten başlı başına kardeşim bile yeteri kadar iticiyken bir de kardo nedir amerikanyum? :m
zaten başlı başına kardeşim bile yeteri kadar iticiyken bir de kardo nedir amerikanyum? :m
kişinin sesi unutulur ve kişinin sesi unutulmaz.
buradaki tek ve en büyük değişken;
kişi.
buradaki tek ve en büyük değişken;
kişi.
adımı seviyorum ama daha en başından ben seçeceksem cevabı belli olan soru;
juan sebastian veron.
juan sebastian veron.
“cemaatler kapatılmamalı. kapatılmanın da ötesinde, bir daha nefes bile alamayacakları şekilde direkt yok edilmeli.” şeklinde yanıtlanabilecek sorunsal.
cemaatlere acınmaz, cemaatlerle empati kurulmaz, cemaatler sizin iyiliğinize bir şeyler yapmaz. zaten düşünebilen ve sorgulayabilen aklı başında her insan cemaatlerin ne mal olduğunu da, onlara hiç gerek olmadığını da bilir, bilmeli.
cemaatlere acınmaz, cemaatlerle empati kurulmaz, cemaatler sizin iyiliğinize bir şeyler yapmaz. zaten düşünebilen ve sorgulayabilen aklı başında her insan cemaatlerin ne mal olduğunu da, onlara hiç gerek olmadığını da bilir, bilmeli.
lana del rey.
ciddiyim. hatta istesem kanıtlayabilirim ama istemiyorum, şimdilik.
ciddiyim. hatta istesem kanıtlayabilirim ama istemiyorum, şimdilik.
kalabalık olmaması, sığınmacı mülteci falan gibi fazlalıkların olmaması, akp'nin olmaması, saçma sapan tiplerin pek fazla olmaması.
bazı olmayan şeyler, bazı güzel olmaların en büyük sebebiydi bazen.
bazı olmayan şeyler, bazı güzel olmaların en büyük sebebiydi bazen.
lana del rey'in konuyla alakalı;
“zaten onlar tatile gitmiyorlar ki. sürekli fotoğraf paylaşmaya gidiyorlar, fotoğraf paylaşımlarından arta kalan zamanda da minik minik tatilimsiler yapıyorlar. artık buna ne kadar tatil denilebilirse.” dediği durum.
“zaten onlar tatile gitmiyorlar ki. sürekli fotoğraf paylaşmaya gidiyorlar, fotoğraf paylaşımlarından arta kalan zamanda da minik minik tatilimsiler yapıyorlar. artık buna ne kadar tatil denilebilirse.” dediği durum.
kitap ya da birkaç kilo kapya biber <3
özgür ruhumun emilmesi ve yok edilmesi.
ich liebe dich herr komutağn!
tağmam türkoğ seğn geçebilirsiğn!
adam aynı filmde köpek olup kamyona atarlanıyor, daha ne olsun.
banker bilo.
tağmam türkoğ seğn geçebilirsiğn!
adam aynı filmde köpek olup kamyona atarlanıyor, daha ne olsun.
banker bilo.
kesinlikle bugs bunny.
tam bir cool piç!
tam bir cool piç!
not 6: bence bu entry, bu başlık tarihinin hem en ciddi hem de en ciddiyetsiz entrysi olabilir gibi. çünkü neden olmasın.
merhaba.
uzun zaman sonra ilk entry. yeniden bir şeyler yazmak için neden bu başlığı seçtim hiçbir fikrim yok gerçekten ama sonuçta bir şekilde burada ve bu başlıktayım işte. başlayalım.
haliyle uzun zamandır bu başlığa da bir şeyler yazmıyordum. bu başlığın klişeleşmiş kalıpların dışında farklı entrylere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. yani aslında üzerinde esaslı olarak düşünmüyorum tabii ama şu an bunu söylüyorum. her neyse. en azından bu gece farklı bir giriş yapılmış olsun. bahsettiğim farklılık bu entrynin iyi ya da kötü olması değil tabii asla, öyle bir şey demiyorum. alışılmışın biraz dışında olması, içerik olarak birbirinin kopyası onlarca entryden biraz farklı olması, en azından biraz daha özgün ve özgür olması ve aynı zamanda da belli başlı sıkıcı kalıpların dışına çıkması. yoksa zaten hepimiz biliyoruz, başlık geyik bir başlık, yazılanlar da öyle. özel ya da özel olmayan anlamlar yüklenmeyesi. yüklemeyelim.
ayrıca kalıpların dışına çıkmak güzeldir bazen. çıkalım.
aslında olay pek dertleşmek de değil. mesela aşağıdaki konulardan biri veya birkaçı veya hepsi (ama yine de hepsi olmasın lütfen) hakkında doğaçlama sohbet etmek, müzik falan dinlerken öylesine zaman geçirmek ya da hiç tanımadığı bir yabancıyla bilgi ve fikir paylaşımında bulunmak isteyenler bir merhaba diyebilirler. unutmayalım ki merhaba klasik olmasına rağmen gayet iyi ve temiz bir başlatıcıdır ve merhabalar güzeldir. ayrıca bir merhabanın kimseye bir zararı olmaz. yani galiba, en azından çoğu zaman. olmamasını sağlayalım.
evet, şimdi. örneklendirecek olursam, doğaçlama bir sohbet başlatması amacıyla seçtiğim ve bu gece iyi hissettiğim konu başlıkları;
- gece
- karıncayiyenler, testraller, koalalar ve ejderhalar
- gökyüzünün yalnız gezen değil de el ele gezen çapkın yıldızları ve keşfedilmeye hazır hiperaktif gezegenler
- doğaçlama seyahatlerin güzel yanları ve insana kazandırdığı şeyler
- prefrontal korteks, köprücük kemiği, mor göz altları ve mikroorganizmalar (özellikle en sevdiğim olan bakteriler elbette)
- renkler, oyun hamuruyla yapılabilecek en ilginç şeyler, legolar, bardak altlıkları ve okaliptüs
- pineal bez (epifiz), sarı bez ve pez
- tabii ki de genel olarak harry potter ve yine genel olarak hogwarts*
- tütün ve alkol ürünleri (özellikle biralar)
- görsel ve işitsel sanatlar
- londra, floransa ve edinburgh
- çimenler, filler ve fillerle de güzel olan bütün çimenler ve yabancı dizilerin saçma sapan filler bölümleri
- mavinin ve yeşilin en çok yakıştığı yerler/şeyler
- antimadde, kara delikler, solucan delikleri, kedilerin saçma sapan hareketleri ve delilikleri
- 1, 3, 6 ve 9 rakamlarındaki gizemler
- hipokampus, hipotalamus, amigdala ve andre iguodala
- kalem ve kağıt
- tenten, justice league, peanuts ve happy tree friends
- rüzgar eserken yapılabilecek aktiviteler ve yağmur yağarken yapılamayacak aktiviteler
- gökyüzü, müzik, karaciğer ve su döngüsü
- tanrılar, pizzalar ve peynirler
- leyla ile mecnun, süper baba, kaygısızlar ve tabii ki behzat ç.
- böcekler, müzik aletleri, bulutlar ve mikrobiyoloji
- kinder surprise oyuncak koleksiyonları, pokemon tasoları ve karanlık sanatlar
- interpol (müzik grubu olan) ve two steps from hell
- gecenin sessizliğine ve gece yapması daha keyifli olan şeylere karşılıklı övgüler
- trilobitler, dinozorlar, efsane abur cuburlar ve masa lambaları (masa lambaları çok ama çok güzeldir, öyle demeyin)
- gece
evet. örnekler çoğaltılabilir ya da bir bakteri hızında kendi kendine çoğalabilir ama sonuç olarak bunlar bu gece doğaçlama bir sohbet başlatmak için falan gerçekten yardımcı olabileceğini hissettiğim şeyler diyebilirim. rahat rahat seçmenize olanak yarattım ve gördüğünüz gibi bol bol alternatif sundum. bunlar dışında da hemen her konuda sürdürülebilir bir doğaçlama sohbet yaratılabilir tabii ki de, ama bunlar biraz daha kolaylaştırır belki de, bilemedim şu an. en azından ben böyle hissediyorum diyeyim. öyle işte.
yazabilirsiniz. her şey, dert değildir ve daima ayrı yazılır.
ayrıca çaylak arkadaşlar da dilerlerse ve üşenmezlerse ulaşabilsinler diye alternatif iletişim şeysi: chogwartsc@gmail.com
* cinsiyeti önemseyen ve daha önceki yazdıklarımdan cinsiyet çıkarımı yapamayıp ya da yapmaya üşenip ilk mesajda direkt cinsiyet soracak olanlar için; ben erkek bir karıncayiyenim arkadaşlar, haberiniz olsun o halde.
not 9: bence bu entry, bu başlık tarihinin hem en ciddi hem de en ciddiyetsiz entrysi oldu gibi. çünkü neden olmasındı.
merhaba.
uzun zaman sonra ilk entry. yeniden bir şeyler yazmak için neden bu başlığı seçtim hiçbir fikrim yok gerçekten ama sonuçta bir şekilde burada ve bu başlıktayım işte. başlayalım.
haliyle uzun zamandır bu başlığa da bir şeyler yazmıyordum. bu başlığın klişeleşmiş kalıpların dışında farklı entrylere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. yani aslında üzerinde esaslı olarak düşünmüyorum tabii ama şu an bunu söylüyorum. her neyse. en azından bu gece farklı bir giriş yapılmış olsun. bahsettiğim farklılık bu entrynin iyi ya da kötü olması değil tabii asla, öyle bir şey demiyorum. alışılmışın biraz dışında olması, içerik olarak birbirinin kopyası onlarca entryden biraz farklı olması, en azından biraz daha özgün ve özgür olması ve aynı zamanda da belli başlı sıkıcı kalıpların dışına çıkması. yoksa zaten hepimiz biliyoruz, başlık geyik bir başlık, yazılanlar da öyle. özel ya da özel olmayan anlamlar yüklenmeyesi. yüklemeyelim.
ayrıca kalıpların dışına çıkmak güzeldir bazen. çıkalım.
aslında olay pek dertleşmek de değil. mesela aşağıdaki konulardan biri veya birkaçı veya hepsi (ama yine de hepsi olmasın lütfen) hakkında doğaçlama sohbet etmek, müzik falan dinlerken öylesine zaman geçirmek ya da hiç tanımadığı bir yabancıyla bilgi ve fikir paylaşımında bulunmak isteyenler bir merhaba diyebilirler. unutmayalım ki merhaba klasik olmasına rağmen gayet iyi ve temiz bir başlatıcıdır ve merhabalar güzeldir. ayrıca bir merhabanın kimseye bir zararı olmaz. yani galiba, en azından çoğu zaman. olmamasını sağlayalım.
evet, şimdi. örneklendirecek olursam, doğaçlama bir sohbet başlatması amacıyla seçtiğim ve bu gece iyi hissettiğim konu başlıkları;
- gece
- karıncayiyenler, testraller, koalalar ve ejderhalar
- gökyüzünün yalnız gezen değil de el ele gezen çapkın yıldızları ve keşfedilmeye hazır hiperaktif gezegenler
- doğaçlama seyahatlerin güzel yanları ve insana kazandırdığı şeyler
- prefrontal korteks, köprücük kemiği, mor göz altları ve mikroorganizmalar (özellikle en sevdiğim olan bakteriler elbette)
- renkler, oyun hamuruyla yapılabilecek en ilginç şeyler, legolar, bardak altlıkları ve okaliptüs
- pineal bez (epifiz), sarı bez ve pez
- tabii ki de genel olarak harry potter ve yine genel olarak hogwarts*
- tütün ve alkol ürünleri (özellikle biralar)
- görsel ve işitsel sanatlar
- londra, floransa ve edinburgh
- çimenler, filler ve fillerle de güzel olan bütün çimenler ve yabancı dizilerin saçma sapan filler bölümleri
- mavinin ve yeşilin en çok yakıştığı yerler/şeyler
- antimadde, kara delikler, solucan delikleri, kedilerin saçma sapan hareketleri ve delilikleri
- 1, 3, 6 ve 9 rakamlarındaki gizemler
- hipokampus, hipotalamus, amigdala ve andre iguodala
- kalem ve kağıt
- tenten, justice league, peanuts ve happy tree friends
- rüzgar eserken yapılabilecek aktiviteler ve yağmur yağarken yapılamayacak aktiviteler
- gökyüzü, müzik, karaciğer ve su döngüsü
- tanrılar, pizzalar ve peynirler
- leyla ile mecnun, süper baba, kaygısızlar ve tabii ki behzat ç.
- böcekler, müzik aletleri, bulutlar ve mikrobiyoloji
- kinder surprise oyuncak koleksiyonları, pokemon tasoları ve karanlık sanatlar
- interpol (müzik grubu olan) ve two steps from hell
- gecenin sessizliğine ve gece yapması daha keyifli olan şeylere karşılıklı övgüler
- trilobitler, dinozorlar, efsane abur cuburlar ve masa lambaları (masa lambaları çok ama çok güzeldir, öyle demeyin)
- gece
evet. örnekler çoğaltılabilir ya da bir bakteri hızında kendi kendine çoğalabilir ama sonuç olarak bunlar bu gece doğaçlama bir sohbet başlatmak için falan gerçekten yardımcı olabileceğini hissettiğim şeyler diyebilirim. rahat rahat seçmenize olanak yarattım ve gördüğünüz gibi bol bol alternatif sundum. bunlar dışında da hemen her konuda sürdürülebilir bir doğaçlama sohbet yaratılabilir tabii ki de, ama bunlar biraz daha kolaylaştırır belki de, bilemedim şu an. en azından ben böyle hissediyorum diyeyim. öyle işte.
yazabilirsiniz. her şey, dert değildir ve daima ayrı yazılır.
ayrıca çaylak arkadaşlar da dilerlerse ve üşenmezlerse ulaşabilsinler diye alternatif iletişim şeysi: chogwartsc@gmail.com
* cinsiyeti önemseyen ve daha önceki yazdıklarımdan cinsiyet çıkarımı yapamayıp ya da yapmaya üşenip ilk mesajda direkt cinsiyet soracak olanlar için; ben erkek bir karıncayiyenim arkadaşlar, haberiniz olsun o halde.
not 9: bence bu entry, bu başlık tarihinin hem en ciddi hem de en ciddiyetsiz entrysi oldu gibi. çünkü neden olmasındı.