haha adam binbir zorlukla koca yıl çalışıyor. 3 güncük tatil yapacak, ben kırmadım dediği siktiri boktan bir tane televizyon için adamın dişinden tırnağından artırdığı parayla yapacağı tatili bok ediyorlar.
iğrenç bir otelmiş. yazara geçmiş olsun.
Sık geçen başlıklar
wolvistanbul 10
ekşi profilialtına boş kova koyun doldurun. evi sileceğiniz zaman o suya deterjan koyup yerleri silersiniz.
"caught me off guard" olarak da denir.
kadın can güvenliğim tehlikede dese, polis yok diye yanına bir tane polis vermezsin. afiş söktürmeye 50 tane polis yolluyorsun.
katarlı kocalarınız çok bastırıyor herhalde çaldıklarınızdan geriye kanal istanbul'u yapacak para kaldıysa yapın şu kanalı hadi.
katarlı kocalarınız çok bastırıyor herhalde çaldıklarınızdan geriye kanal istanbul'u yapacak para kaldıysa yapın şu kanalı hadi.
netflix zorla mı izletiyor size? siktir git izleme.
tanım: koskoca ülkeyi anaokuluna çeviren çöl bedevilerinin başlattığı saçma kampanya.
tanım: koskoca ülkeyi anaokuluna çeviren çöl bedevilerinin başlattığı saçma kampanya.
konuşun oğlum konuşun. devir sizin devriniz konuşun.
(bkz: engelle)
(bkz: atatürk düşmanı orospu çocuğu)
(bkz: engelle)
(bkz: atatürk düşmanı orospu çocuğu)
asgari ücret 1604 lira diyor. 12 ayda çarparsan 19.236 lira yapıyor diyor. asgari ücretle çalışanın bile bedelli giderse cebinde 4 bin lira para kalacak diyor. böyle olursa yine fakirin çocuğu askere gider diyor.
sonra çıkıyor diyor ki bu yüzden bedel en az 50 bin lira olmalı.
senin ben beynini sikeyim.
sonra çıkıyor diyor ki bu yüzden bedel en az 50 bin lira olmalı.
senin ben beynini sikeyim.
sevgili. *
sayın cumhurbaşkanı daha iyisini yapacağız demediniz mi?
ayrıca 4 sene önceki bitsin artık bu sıla hasreti unutuluyor ama 5 sene önceki gezi olayı neden unutulmuyor anlamış değilim. önümüze mi baksak artık? ekonomi mi konuşsak biraz? vatandaşın bankalara borcunu, alım gücündeki inanılmaz düşüşü, geçim sıkıntısının da etkisiyle toplum olarak nasıl mutsuz olduğumuzu mu konuşsak?
ayrıca 4 sene önceki bitsin artık bu sıla hasreti unutuluyor ama 5 sene önceki gezi olayı neden unutulmuyor anlamış değilim. önümüze mi baksak artık? ekonomi mi konuşsak biraz? vatandaşın bankalara borcunu, alım gücündeki inanılmaz düşüşü, geçim sıkıntısının da etkisiyle toplum olarak nasıl mutsuz olduğumuzu mu konuşsak?