sadece özür dilemek yerine konuyu uzatıp, saçmalamıyorsunuz. insanlar kendi ülkelerinde otel rezervasyonunu ucuz yapabilmek için kendilerini başka ülke vatandaşı gibi gösteriyor. yaşananlar aynı levent kırca parodisi gibi..
kendi ülkende mülteci gibi davranılıyor, sebep olanlar utansın.
Sık geçen başlıklar
uduli 43
ekşi profiliülkenin öz güven ihtiyacının tamamı bu kadın tarafından karşılanıyor. helal olsun, takdir ettim.
sen beğenirsin, beğenmezsin o ayrı bir konu ama doğallık cesaret ister..
sen beğenirsin, beğenmezsin o ayrı bir konu ama doğallık cesaret ister..
en temeli güzel ahlâk ve terbiyedir.
bir babanın çocuklarına yapabileceği en büyük iyilik ise onların annelerini sevmesi ve saygı duymasıdır. düşünsenize böyle yetişmiş birinin kendi eşine ve çocuklarına nasıl davranacağına..
işte bu paha biçilemez en büyük mirastır ve nesiller boyu devam eder..
bir babanın çocuklarına yapabileceği en büyük iyilik ise onların annelerini sevmesi ve saygı duymasıdır. düşünsenize böyle yetişmiş birinin kendi eşine ve çocuklarına nasıl davranacağına..
işte bu paha biçilemez en büyük mirastır ve nesiller boyu devam eder..
yurt müdürünün bulduğü çözüme bak, türkiye'deki yöneticiler ne kadar da çözüm odaklı oluyor!
"korkuyorsan binme asansöre", "hastalanmamak için elinizde bir silah var, yakalanmamak" milletle dalga geçiyorlar, başka bir açıklaması olamaz. bakımını düzenli yaptırıp, tehlikeli ise asansörü kapatırsın bu kadar basit.
"korkuyorsan binme asansöre", "hastalanmamak için elinizde bir silah var, yakalanmamak" milletle dalga geçiyorlar, başka bir açıklaması olamaz. bakımını düzenli yaptırıp, tehlikeli ise asansörü kapatırsın bu kadar basit.
bazı emeklilere çok bile, 7.500 tl ile geçinip reis diye parçalananlar olduğu sürece bir adım öteye gidemeyiz.
80 yaşına gelmiş halâ sabahın köründe halk ekmek kuyruğunda niye beklediğini sorgulayacağına, 5.000 tl'ye sevinirler.
80 yaşına gelmiş halâ sabahın köründe halk ekmek kuyruğunda niye beklediğini sorgulayacağına, 5.000 tl'ye sevinirler.
tam akp seçmenine uygun bir sanatçı. "senelerdir okumam yazmam yok" diye göğsünü gere gere söylüyor.
okuma yazma bilmemen ayıp değil ama bunca senedir bu kadar imkan ve olanağın varken hâlâ okuma yazma bilmemen ayıp ve utanç verici bir olay.
okuma yazma bilmemen ayıp değil ama bunca senedir bu kadar imkan ve olanağın varken hâlâ okuma yazma bilmemen ayıp ve utanç verici bir olay.
yabancıların sapığı da, hırsızı da bize geliyor. bari ıssız, karanlık ormanlık alana git.işlek, aydınlık, çoluğun çocuğun gözü önünde yapılmaz.
chp seçilseydi ve bu tarz olaylar olsaydı, allahh allahh ülke ne hale geldi diye feryat figan millet sokaklara dökülürdü.
chp seçilseydi ve bu tarz olaylar olsaydı, allahh allahh ülke ne hale geldi diye feryat figan millet sokaklara dökülürdü.
adamın biri hem eşini dövecek, hem de onun yüzünden çocuğunu kaybedeceksin. sonrada hiçbirşey olmamış gibi adam normal hayatına geri dönecek, kaldığı yerden devam edecek.
öyle bir ülke haline geldik ki herkes kendi adaletini sağlamaya çalışıyor. insanın kendi ülkesinin adaletine güvenememesi ne kadar acı bir durum..
öyle bir ülke haline geldik ki herkes kendi adaletini sağlamaya çalışıyor. insanın kendi ülkesinin adaletine güvenememesi ne kadar acı bir durum..
(bkz: karı gibi)
şu tip olaylarda bile kadınlara bir şekilde hakaret etmeyi başarabiliyorsunuz. çok sevmiş olabilir, güzel anılar biriktirmiş olabilir vs.
insan evindeki kuşundan ayrılsa üzülüp ağlar, sevgilisinden ayrılınca ağlamasıda çok insani bir olaydır.
şu tip olaylarda bile kadınlara bir şekilde hakaret etmeyi başarabiliyorsunuz. çok sevmiş olabilir, güzel anılar biriktirmiş olabilir vs.
insan evindeki kuşundan ayrılsa üzülüp ağlar, sevgilisinden ayrılınca ağlamasıda çok insani bir olaydır.
tam bomba yaa, sevgili amcam depremi kadınların açık giyinmesine bağlamış.
bu nesil ve bu nesilin yetiştirdikleri yok olmadıkça bizim toplumun gelişmesi mümkün değil.
bu nesil ve bu nesilin yetiştirdikleri yok olmadıkça bizim toplumun gelişmesi mümkün değil.
elin suriyelisi kalkmış gelmiş, buralarda iş kurmuş ayda 25-30 bin para kazanıp asgari ücretliyi beğenmiyor. üstüne üstlük vergide vermiyor.
teşekkürler türkiye, teşekkürler recep tayyip erdoğan..
teşekkürler türkiye, teşekkürler recep tayyip erdoğan..
(bkz: rezillik)
teyzem sayenizde üzülme, yardım etme, empati duygularımızı yitirdik. siz bunu istediniz. o yüzden sorun yok, yola devam..
teyzem sayenizde üzülme, yardım etme, empati duygularımızı yitirdik. siz bunu istediniz. o yüzden sorun yok, yola devam..
"tek başına vakit geçirmekten keyif alan, kendi problemini kendi çözen, çözemiyorsa da kimseye minnet etmeden onunla yaşamayı öğrenen, övgüyle çoğalmayıp yergiyle azalmayan birinden yalnızlık hiçbir şey eksiltmez."
la edri
la edri
fırıncı fazla kazanmıyor, sen az kazanıyorsun.
hayatım da hiç bu kadar saçma bir video izlememiştim. özel bir hastahaneye bile gitseniz hiç kimseye bana peçete getirin veya bana su getirin diyemezsiniz. gider kantinden kendiniz alır, verirsiniz.
nasıl bir şekilde büyütülmüşlerse artık, çevresindeki herkesten hizmet bekliyorlar.
nasıl bir şekilde büyütülmüşlerse artık, çevresindeki herkesten hizmet bekliyorlar.
"sözlerimin ülkemizdeki kutuplaştırmayı hedefleyen kötü niyetli kimselere malzeme vermiş olmasından dolayı üzgünüm."
bir özür ancak bu kadar güzel dile getirebilirdi.
bir özür ancak bu kadar güzel dile getirebilirdi.
düşünsenize, üniversite mezuniyet töreninize gidiyorsunuz, tören esnasında sokak köpeği tarafından ısırılıyorsunuz.
bu olay, medeniyetten ne kadar uzakta olduğumuzu gösteriyor.
bu olay, medeniyetten ne kadar uzakta olduğumuzu gösteriyor.