Sık geçen başlıklar

bir kadına çiçek almak 1

ekşi'de gör
üşengeç bir adamın tekiyim. suskunluğum ataletimdendir. ama aşık olunca kıpır kıpır olurum. bir saat görüşebilmek için üç saat yol giderim.

on yıl kadar önceydi, yine böyle bir zamandı, sevgilim bende kalmıştı. sabah normalde hiç yapmamama rağmen kahvaltılık eşya almak için dışarı çıktım. çıkmışken de bir gül alıp öyle geldim. kahvaltıyı hazırlayıp çiçeği sevgilime verdiğimde bunu nereden buldun demişti.

ulan bu nasıl laftır? refüjden mi kestin getirdin mi demek? sevinç yerine sorgulama görünce bir tuhaf oldum. ne zaman ben sevmekten ne zaman vazgeçtim diye sorsam kendime, aklıma o sabah gelir.