dün bir yaptım bunu. sonra biraz dinleneyim diyerek bankın bir tanesine oturdum.
oturmamdan 3-5 sn sonra bir kedi geldi kucağıma lak diye oturdu. sonra "yumuşakmış" edasıyla iyice yayılıp uzandı. 10 dakika kadar da uyudu galiba o şekilde. galiba diyorum çünkü kedinin yüzünü bile görmedim yemin ederim, ne suratıma baktı ne bir pas verdi. bu kadar umursamazlık da fazla yani. ne güzel hayat lan!
neyse sözün özü yürürken banklara oturursanız kucağınıza lak diye bir kedi oturabilir bilginiz olsun.
buyrunuz işte o kedi
29.08.2022 · 49. sıra
elbetbulusacagizzekimuren
28.08.2022 00:17 ~ 00:24