uzun zamandır kimseyle görüştüğüm yok. işten eve evden işe gidiyorum yayan. 8 ay önce arabayı memlekette bıraktım ( benzin fiyatlatındaki artışdan dolayı).
1+1 evde 1,5 yıldır yaşıyorum, buna yaşamak denirse. çalıştığım yerden bir an evvel eve gelmek istiyorum ama evde beni bekleyen mucizevi bir mutluluk da yok. en büyük mutluluğum, sanırım iş kıyafetlerimi değişip ev ortamında rahatça dolaşabilmek.
29.08.2022 · 22. sıra
un sentimiento
28.08.2022 00:07 ~ 00:19