yazım kurallarını bilmeyen cahillerin siyasi tespitlerine sakın güvenme, derim.
ek: yazım yanlışını düzelten, kesme işareti eksikliğinden kaynaklı noktalama hatasını görmeyen dil editörlerine de biraz güven, derim.
ek 2: sözlüğün dil editörleri bizi yarı yolda bırakmaz, gene de onlara güvenebilirsin, derim. :)
ek 3: arkadaşlar, elbette yazım hatası yapılabilir. ben de sadece bir safsata türü üretmiş oldum, çünkü durum çok müsaitti. başlığı açan arkadaşla da esprili şekilde mesajlaştık zaten. ama benim "gene" sözcüğünü kullanmama takan arkadaşlar önce tdk sözlüğe baksın. zahmet etmeyin diye: görsel
29.08.2022 · 40. sıra
cesarvallejo
28.08.2022 18:45 ~ 21:26