lise defteri anadolu lisesinde, koçum benim kolejde, hayat bilgisi ise düz lisede geçmektedir.
Sık geçen başlıklar
umuttepeli 6
ekşi profili(bkz: mercedes'in israil'e desteğini açıklaması)
eyyy din kardeşlerim!
biz ki hak yolunda mücadele eden bir ümmetin sarsılmaz neferleriyiz.
biz ki batıl ile olan savaşa kefenleri ile giren mücahitleriz.
geçmişten bugüne siyonizm ile nasıl mücadele ettiysek, bugün de bu mücadelemiz kararlılıkla sürmeye devam edecektir.
kardeşlerim!
bugünden itibaren asla mercedes marka araç satın almayacağız.
mercedesi zarara uğratabilmek için, elimizdeki mercedeslerimizi de yok pahasına satıp mercedes fiyatlarının dibi görmesini sağlayacağız.
büyük bir dirayetle kahvecilerde ve hamburgercilerde cihat eden yol arkadaşlarımız.
sizin de yeni cepheleriniz otobanlar ve sahil yolları olmalı.
bir olacağız!
iri olacağız!
diri olacağız!
hak yolunda çalışarak, batılı hezimete uğrattığımız o mübarek günü elbet bir gün göreceğiz!!!
la galibe illallah!
eyyy din kardeşlerim!
biz ki hak yolunda mücadele eden bir ümmetin sarsılmaz neferleriyiz.
biz ki batıl ile olan savaşa kefenleri ile giren mücahitleriz.
geçmişten bugüne siyonizm ile nasıl mücadele ettiysek, bugün de bu mücadelemiz kararlılıkla sürmeye devam edecektir.
kardeşlerim!
bugünden itibaren asla mercedes marka araç satın almayacağız.
mercedesi zarara uğratabilmek için, elimizdeki mercedeslerimizi de yok pahasına satıp mercedes fiyatlarının dibi görmesini sağlayacağız.
büyük bir dirayetle kahvecilerde ve hamburgercilerde cihat eden yol arkadaşlarımız.
sizin de yeni cepheleriniz otobanlar ve sahil yolları olmalı.
bir olacağız!
iri olacağız!
diri olacağız!
hak yolunda çalışarak, batılı hezimete uğrattığımız o mübarek günü elbet bir gün göreceğiz!!!
la galibe illallah!
ahlaksızlıktır.
çıplak banyo yaparsanız, su damlalarını taşıyan melekler ağlar.
sabun köpüklerinin nurları söner.
doğalgazlar gaza gelir.
çıplak banyo yaparsanız, su damlalarını taşıyan melekler ağlar.
sabun köpüklerinin nurları söner.
doğalgazlar gaza gelir.
üst edit: başlık sahibi şimdi de zafer partili gibi davranıyor ama değil. dümdüz aktroll. eski entrylerini inceleyin.
kripto aktroll beyanıdır.
44 yıllık chpliyim demiş bir de yersen.
profil resmine atatürk koymakla atatürkçü olunmuyor. az kafanızı çalıştırın. kabak gibi ortada yazdığınız entryler.
fetöcü taktikleri bunlar diyeceğim ama, sizinki çok daha düşük bütçelisi olmuş.
çırpınırdı… aktroller…
üç kuruşaa entry girerdi…
edit: hayır oğlum. biz chpli olana chpli, iyi partili olana iyi partili, zafer partili olana zafer partili, herhangi bir x partili olana da x partili diyoruz.
mesela şaşıracaksın ama, ak partili olana da ak partili diyoruz.
ama sen ve mesai arkadaşların aktrollsünüz.
ucuz prodüksiyonlarla burada algı kasmaya çalışıyorsunuz. bu algı oyunlarınızı, aslında adını duyunca tir tir titrediğiniz, gram saygı duymadığınız bir kahramanın resminin arkasına saklanarak yapacak kadar da alçalmış durumdasınız.
zavallısınız.
(bkz: engelle)
(bkz: başlıklarını engelle)
kripto aktroll beyanıdır.
44 yıllık chpliyim demiş bir de yersen.
profil resmine atatürk koymakla atatürkçü olunmuyor. az kafanızı çalıştırın. kabak gibi ortada yazdığınız entryler.
fetöcü taktikleri bunlar diyeceğim ama, sizinki çok daha düşük bütçelisi olmuş.
çırpınırdı… aktroller…
üç kuruşaa entry girerdi…
edit: hayır oğlum. biz chpli olana chpli, iyi partili olana iyi partili, zafer partili olana zafer partili, herhangi bir x partili olana da x partili diyoruz.
mesela şaşıracaksın ama, ak partili olana da ak partili diyoruz.
ama sen ve mesai arkadaşların aktrollsünüz.
ucuz prodüksiyonlarla burada algı kasmaya çalışıyorsunuz. bu algı oyunlarınızı, aslında adını duyunca tir tir titrediğiniz, gram saygı duymadığınız bir kahramanın resminin arkasına saklanarak yapacak kadar da alçalmış durumdasınız.
zavallısınız.
(bkz: engelle)
(bkz: başlıklarını engelle)
ekrem imamoğlu’nun, gereksiz yere duyar kasarak kendisine saldıran birini bile dikkate aldığının göstergesidir.
tiyatro bir kurgu işidir. başkan da bu yüzden bu ifadeyi kullanmıştır. hepimiz kullanırız. burada bir yanlış yok. çok konuşana da felsefe yapma denir. felsefeciler ayaklanmaz. icat çıkarma lafına itiraz eden bir bilim insanı da görmedik. bu durumu bu şekilde açıklamaya çalışmamız bile çok saçma.
zaten bu ifadelerden nem kapan bir tiyatrocunun derdi tiyatro falan değildir.
tiyatro bir kurgu işidir. başkan da bu yüzden bu ifadeyi kullanmıştır. hepimiz kullanırız. burada bir yanlış yok. çok konuşana da felsefe yapma denir. felsefeciler ayaklanmaz. icat çıkarma lafına itiraz eden bir bilim insanı da görmedik. bu durumu bu şekilde açıklamaya çalışmamız bile çok saçma.
zaten bu ifadelerden nem kapan bir tiyatrocunun derdi tiyatro falan değildir.
megatron varyantına 2-3 durak kaldığının göstergesidir.