vizyonsuz olması, bireysel olamaması, kendisini geliştirmemesi, insanları çekiştirmesi yani kötü niyet, zaten genelde bunlar paket halinde yüklenmiş oluyor.
o kişiyle oturup konuştuğum zaman sürekli, bilgiyi aktaran taraf ben ve alan taraf o oluyorsa vınlarım. bilgi anlayışı dedikoduysa direkt vınlarım.
farklı kültürlerden birçok arkadaşım var ve çoğuyla zorluk çekmiyorum, sürekli aydınlanıyorum. geçen gün iki arkadaşımla görüştüm; anlatıyorum vs yapay zeka şu şöyle diye bön bön bakıyorlar, sürekli dinliyorlar. başka konuya geçtim yine aynı ve sonunda sıkıldım.
27.02.2024 · 28. sıra
sidney001
26.02.2024 00:00 ~ 00:06