Sık geçen başlıklar

site bahçesinde sürekli bağıran çocuklar 3

ekşi'de gör
bağırmayan çocuk anormalmiş. hayatı boyunca medeniyet görmemiş ve medeni toplumlardaki çocuklardan bir haber olan andavallara göre normaldir tabi. herkes kendi gibi çocuk yetiştirir. öküzün insan yetiştirecek hali yok...

türk toplumunun genel öküzlük düzeyi düşünüldüğünde türkiye'de site içerisinde oturup çocuk sesinden şikayet etmek de komiktir. çocuğu olmayan kişinin site içinde ne işi var zaten?

türkiye'deki siteler içerisindeki insan kalitesi dolayısıyla amerika'da "projects" denen yapılardan hallicedir zaten.
zeka kıtlığı mı çekiyorsunuz? mental retarde misiniz? salak mısnız?

oynamasına, gülmesine, konuşmasına kimse bir şey demiyor (ki çocukların konuşması normal bir insandan daha sesli olur). çığlık atıyorlar çığlık! sabahtan akşama kadar durmayan bir çığlık var.

eziksiniz! büyürken çevrenizden göremediğiniz saygıdan dolayı aşağılık kompleksiniz var ve "ben modernim, çocuğumu özgür yetiştireceğim, sen çocuğuma laf edemezsin" naralarınızın ardında anne babanızın sizi küçükken gerekli gereksiz hırpalamasının doğurduğu özgüvensizliğinizi asla tam olarak algılayamadığınız özgürlük kavramının arkasına saklanmaya çalışarak aklınızca çocuğunuza kendi ebeveynlerinizn size aşılayamadığı güveni aşıladığını zannediyorsunuz. varoş olduğunuz sizinle tanışılmadan bile anlaşılıyor.

hiçbir gelişmiş ülkede böyle çocuk gürültüsü yok. nerede araplar var, iranlılar var, kürtler var, türkler var orada bokluk orada medeniyetsizlik orada bitmek bilmeyen gereksiz bomboş bir gürültü.

şu medeniyetsizlerin eline para geçmesine olanak veren sistem utansın. keşke varoş mahallelerinizde saç baş yolmalı kavgalarınıza devam etseydiniz.