Sık geçen başlıklar

mucadele zamani 1

ekşi profili
8 aylık bebeğimiz var. o kadar yorucu o kadar yıpratıcı şekilde geçti ki şu 8 ay. 2. çocuk şuan çok ama çok zor ihtimal gibi geliyor her ikimize de.allah isteyene versin diyor ve yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum.bu arada 2 ve üzeri çocuğu olan ebeveynlere aşırı saygı duyuyorum.