(daha once yazilmis bu ama...)
the expanse'in introsu benim icin bu introlardan biri. bsg introsu bile belli bir zaman sonra baymaya basliyor ama the expanse oyle degil. cok asiriya kacmayan bir tonu var. (bsg'de bi yerden sonra davullar giriyor, kafam kaldirmiyor bir sezondan sonra) her sezon goruntuler biraz degisiyor. melodinin kendisi butun sezonlara uyuyor ve intronun genel akisi asagi yukari hep ayni: dinlerken ve izlerken rahatsiz etmiyor.
30.08.2022 · 42. sıra
make the world go away
29.08.2022 01:36