bağırmayan çocuk anormalmiş. hayatı boyunca medeniyet görmemiş ve medeni toplumlardaki çocuklardan bir haber olan andavallara göre normaldir tabi. herkes kendi gibi çocuk yetiştirir. öküzün insan yetiştirecek hali yok...
türk toplumunun genel öküzlük düzeyi düşünüldüğünde türkiye'de site içerisinde oturup çocuk sesinden şikayet etmek de komiktir. çocuğu olmayan kişinin site içinde ne işi var zaten?
türkiye'deki siteler içerisindeki insan kalitesi dolayısıyla amerika'da "projects" denen yapılardan hallicedir zaten.
Sık geçen başlıklar
cutterslade 11
ekşi profilimantıklı taleptir. daha kötüsünü özellikle arasanız zor bulursunuz. abd yıllarca aradı rte'yi bulana kadar. kimi denedilerse olmadı, sonunuda aradıklarını rte'de buldular ve memnunlar. o yüzden gitmiyor zaten.
ilk dozdan ciddi şekilde bozulan sağlığım 7. ayında hala düzelmedi. kalıcı hasar vermiş bende bir yerlere ama nereye nasıl ne yapmış kimse bulamıyor. hayatımı sikti desem yeridir. bu aşıyı bulanın da, güvenli diye yalan propoganda yapanın da anasını s*keyim
tek nedeni din zırvasının etkisinden ortaçağ sonrasında kurtulup bilime yönelmiş ve halklarını düzgün eğitmiş olmalarıdır. eğitim iyi olursa medeniyet gelir, öküzlük ve çomarlık kalmaz.
aynı şeyi atatürk türkiye'de yapmaya başlamış ancak sadece bir neslin belirli bir kısmını düzgün eğitebilmiş, sonrasına ömrü yetmemiştir. ülke içindeki bu kadar haine rağmen hala yıkılmamışsa o da bu eğitilmiş kitle ve onların çocukları sayesindedir.
aynı şeyi atatürk türkiye'de yapmaya başlamış ancak sadece bir neslin belirli bir kısmını düzgün eğitebilmiş, sonrasına ömrü yetmemiştir. ülke içindeki bu kadar haine rağmen hala yıkılmamışsa o da bu eğitilmiş kitle ve onların çocukları sayesindedir.
şeytanların 100 yaşına kadar yaşadığı bu siktiğimin dünyasında daha 42 yaşında çocuklarını yetim bırakmak zorunda kalmış olan akrabamdır. çok düzgün bir insandı. allah rahmet eylesin, ailesine de sabır versin.
hilafet devri geçti, ülkeyi bekleyen tehlike sömürü düzenini devam ettirmek isteyen siyasal islamcılarla sabırları tükenmiş olan vatanseverlerin sokakta birbirlerini öldürmeye başlamasıdır. yani iç savaştır. rte'nin gücünü kaybetmemek için iç savaşı bile göze aldığı ortada.
hilafet ülkedeki aşırı yobaz küçük bir kitle hariç kimsenin sikinde değil.
hilafet ülkedeki aşırı yobaz küçük bir kitle hariç kimsenin sikinde değil.
diş macunu ve diş ipi kozmetik ürün değildir. onlara bile zam yapılmış çüş artık o çaldığınız paraları yeme fırsatı bulamadan geberir gidersiniz inşallah.
edit: özelden deodorant, güneş kremi vb. şeylerin de kozmetik olmadığını belirten arkadaşlar oldu. doğrudur ben sadece ilk gözüme çarpanları yazdım zaten. yoksa adı üstünde "kozmetik" gerekçelerle kullanılmayan hiçbir şey kozmetik sayılmaz. güneş kremini cildimiz güzelleşsin diye sürmüyoruz.
kozmetik olması da bir şeyi değiştirmez ayrıca kozmetiğe de böyle bir zam yapmaya hakkı yok.
edit: özelden deodorant, güneş kremi vb. şeylerin de kozmetik olmadığını belirten arkadaşlar oldu. doğrudur ben sadece ilk gözüme çarpanları yazdım zaten. yoksa adı üstünde "kozmetik" gerekçelerle kullanılmayan hiçbir şey kozmetik sayılmaz. güneş kremini cildimiz güzelleşsin diye sürmüyoruz.
kozmetik olması da bir şeyi değiştirmez ayrıca kozmetiğe de böyle bir zam yapmaya hakkı yok.
bir akpli dangalak da sormaz 10bin sermayeli şirket ayda 300000’i götünden mi çıkaracak diye. yolsuzluk yapmaya o kadar alışmışlar ki artık kitabına uydurmaya bile çalışmıyorlar açık açık yapıyorlar her şeyi utanmadan.
imamoğlu nun bu işin peşini bırakmaması gerek. gerekirse haydarpaşaya iş makinesi, kamyon vb yığmalı
imamoğlu daha fazla teklif etseydi diyen dangalak:
imamoğlu yandaşların yaptığı gibi devletten çaldığı parayı kullanarak vermeyecek o parayı. ya da vermiş gibi gösterip beleşe almayacak araziyi. gerçekten verecek o parayı. dolayısıyla götünden rakam uyduramaz.
imamoğlu nun bu işin peşini bırakmaması gerek. gerekirse haydarpaşaya iş makinesi, kamyon vb yığmalı
imamoğlu daha fazla teklif etseydi diyen dangalak:
imamoğlu yandaşların yaptığı gibi devletten çaldığı parayı kullanarak vermeyecek o parayı. ya da vermiş gibi gösterip beleşe almayacak araziyi. gerçekten verecek o parayı. dolayısıyla götünden rakam uyduramaz.
chp'nin %70+ oy aldığı muhitlerdir. çünkü bir muhiti elit yapan şey insan kalitesidir. %40'ın üzerinde tüm pislikleri bünyesinde toplamış olan akp'li kitle içeren bir muhitin nezih olması tabi ki mümkün değildir. akp oy oranı artıkça hırsızlık, gasp, dilencilik, taciz, tecavüz, kavga, gürültü de artar. çünkü o kitlenin temel özellikleridir bunlar.
ak trollerin geleneksel chp'liymiş gibi yazma şenliklerinin başladığını gösteren kampanyadır.
boşuna kasmayın zır cahiller bir chp'li asla parti liderinden memnun değil diye gidip sizin vatan haini partinizin oy oranını artıracak bir hareket yapmaz. rakibi şeytansa her türlü atar oyunu partiye. ne zaman baraj kalkar, o zaman parti değiştirir.
boşuna kasmayın zır cahiller bir chp'li asla parti liderinden memnun değil diye gidip sizin vatan haini partinizin oy oranını artıracak bir hareket yapmaz. rakibi şeytansa her türlü atar oyunu partiye. ne zaman baraj kalkar, o zaman parti değiştirir.
her gün onlarca insanın bok yoluna gittiği, terörün merkez üssüne dönmüş bir ülkeyle senede 1-2 terör eylemi ya olan ya olmayan ülkeleri kıyaslayan, bomba ile parçalanmayı cüzdanı çaldırmakla aynı şey zanneden tiplerin varlığını göstermiştir.
abd afganistan'da savaşırken 1 yılda kendi toprağımızda verdiğimiz kadar kayıp vermedi.
abd afganistan'da savaşırken 1 yılda kendi toprağımızda verdiğimiz kadar kayıp vermedi.