kendi takımını bilemem ama milli takımda top oynadığını iddia eden adam çıkarıp koysun masaya madem. bu adam yalnızca akan oyunda varlık gösterebilen, bunun dışında saha içinde liderlik yapabilen, oyuna ağırlığını koyabilen, oyunu hızlandırıp vizyon katan bir adam değil. değil abi, var mı örneğiniz? ben milli takımda hakan izleyince durmadan sağa sola pasif paslar veren, gerizekalı gibi sürekli ön direğe korner kesen, dağa taşa şut çeken bi adam izliyorum.
arda güler var ya? saha içi ağırlık konusunda 20ye katlar bunu. neymiş kendi takımında iyiymiş, banane amk kendi takımından? milli takımda çöp olan topçu. bikaç ortasaha yetişse de kesse şu kazmayı.
edit; not: gs.