he amk, paylaşmasınlar da bu koyun millet ekonominin şahlandığına inanmayı sürdürsün. oh iyi olmuştur.
Sık geçen başlıklar
chokonut 31
ekşi profilibu orospu evlatları yüzünden, yeşil yansa bile, hem sağa hem de sola (ters yöne) bakıp geçiyorum. ızdırabını siktiğimin çomaristanında bok yoluna ölmek, sakat kalmak an meselesi.
kıytırık evler 3 milyondan başlıyor. 2 milyon kredi çeksen + 3 ila 4 milyon faiz, tavuk kümesi kadar eve toplam 6-7 milyon lira ödüyorsun (ayda 45 bin lira taksit ödemeyi becerebilirsen). bu faiz değildir de nedir?
beğenmedikleri 80 ve 90'larda işçi ve memur emekli olduğunda eline geçen parayla peşin fiyatına ev alabiliyordu. karı koca emekli olduğunda, biri ev biri yazlık alıyordu. şimdi 2013 model yerli araba alabiliyorsa öpsün başına koysun. faizin kralı bir dönem yaşıyoruz. ben faiz olsam, agbardiye basardım mührü, o derece...
2007 model bmw 320 almanya fiyatı 1600 euro
2007 model bmw 320 türkiye fiyatı 22000 euro
almanya / türkiye arasında yüzde 1275 (bin iki yüz yetmiş beş) fiyat farkı var ulan. üstelik almanya'nın kişi başı milli geliri bizim dört katımız. ulan allah'tan korkun bari... neymiş? yatırıma kaysınmış da bilmem neymiş de... yerin iki kat altında kömürlükten çevirme güneş görmeyen tek oda zindanın kirası 5 bin olmuş ulan. soruyorum, para yatırıma mı kaymış bize mi?
beğenmedikleri 80 ve 90'larda işçi ve memur emekli olduğunda eline geçen parayla peşin fiyatına ev alabiliyordu. karı koca emekli olduğunda, biri ev biri yazlık alıyordu. şimdi 2013 model yerli araba alabiliyorsa öpsün başına koysun. faizin kralı bir dönem yaşıyoruz. ben faiz olsam, agbardiye basardım mührü, o derece...
2007 model bmw 320 almanya fiyatı 1600 euro
2007 model bmw 320 türkiye fiyatı 22000 euro
almanya / türkiye arasında yüzde 1275 (bin iki yüz yetmiş beş) fiyat farkı var ulan. üstelik almanya'nın kişi başı milli geliri bizim dört katımız. ulan allah'tan korkun bari... neymiş? yatırıma kaysınmış da bilmem neymiş de... yerin iki kat altında kömürlükten çevirme güneş görmeyen tek oda zindanın kirası 5 bin olmuş ulan. soruyorum, para yatırıma mı kaymış bize mi?
36 kişinin öldüğü tren kazasının ardından yunan ulaştırma bakanı istifa etmiştir.
https://www.25newsnow.com/…kills-16-hurts-least-85/
45 bin kişinin öldüğü türkiye'deki depremden sonra istifa eden olmamıştır.
edit: bir tane uyarı geldi. bahçeli beşiktaş üyeliğinden istifa etmiş :))))
edit 2: vay arkadaş, halbuki ne de sevinmiştim... bahçeli'nin üyeliği aidat ödemediği için düşmüş :((( istifa yok yani...
edit 3: "bahcelinin üyeliği düşmemiş. üyelik iptal dilekçesi göndermediği için üyeliği devam ediyor. borcu da yokmuş." gelen mesajlardan biri bu. hadi görevinden istifa eden yok, bari en azından spor kulübü üyeliğinden istifa eden bi tane siyasimiz olsaydı :(((
https://www.25newsnow.com/…kills-16-hurts-least-85/
45 bin kişinin öldüğü türkiye'deki depremden sonra istifa eden olmamıştır.
edit: bir tane uyarı geldi. bahçeli beşiktaş üyeliğinden istifa etmiş :))))
edit 2: vay arkadaş, halbuki ne de sevinmiştim... bahçeli'nin üyeliği aidat ödemediği için düşmüş :((( istifa yok yani...
edit 3: "bahcelinin üyeliği düşmemiş. üyelik iptal dilekçesi göndermediği için üyeliği devam ediyor. borcu da yokmuş." gelen mesajlardan biri bu. hadi görevinden istifa eden yok, bari en azından spor kulübü üyeliğinden istifa eden bi tane siyasimiz olsaydı :(((
şayet gerçekse, savaş bölgesinde aynı binada 600 kişi tutan ukrayna genelkurmayının aklını s2yim.
emekli ikramiyesiyle ev, eğer hanımınız da emekliyse, ev+araba+yazlık alınan karanlık dönemlere ait görüntülerdir. şimdi çoğ şükür, kümes kadar evler 3 milyondan başlıyor hüloğğ.
akepe milletvekili "pekeke terör örgütü değildir" diyor https://www.youtube.com/…tyvy&ab_channel=benimoy'um ve akepe iflas etmiyorsa, bu da iflas etmez sen o maklubeci canını sıkma.
"bu işte kesin bi iş var" deyip yaklaşık 30 saniyede robotu buldum.
unitree a1 isimli, boston dynamics çakması robotu satın alıp ucuna taramalı takmışlar :))))
görsel
https://www.unitree.com/a1/
https://uncrate.com/…20/05/unitree-a1-robot-dog.jpg
https://www.youtube.com/…=270s&ab_channel=meteyarar
edit: 5 kilo yük kapasitesi varmış. unitree çin firmasının alman distribütöründen satın alıp, ucuna taramalı takıp siz de mete yarar'dan aferin alabilirsiniz:)))
edit2: pohhahaha aliexpress'e düşmüş https://tr.aliexpress.com/…tml?gatewayadapt=glo2tur
edit3: kendi konsept (konsebd) çalışmamı yabdım görsel mete yarar incelerse sevinirim. (bkz: (bkz: havhav 2023 yerli füze atarlı robot köpek))
unitree a1 isimli, boston dynamics çakması robotu satın alıp ucuna taramalı takmışlar :))))
görsel
https://www.unitree.com/a1/
https://uncrate.com/…20/05/unitree-a1-robot-dog.jpg
https://www.youtube.com/…=270s&ab_channel=meteyarar
edit: 5 kilo yük kapasitesi varmış. unitree çin firmasının alman distribütöründen satın alıp, ucuna taramalı takıp siz de mete yarar'dan aferin alabilirsiniz:)))
edit2: pohhahaha aliexpress'e düşmüş https://tr.aliexpress.com/…tml?gatewayadapt=glo2tur
edit3: kendi konsept (konsebd) çalışmamı yabdım görsel mete yarar incelerse sevinirim. (bkz: (bkz: havhav 2023 yerli füze atarlı robot köpek))
"ekşicilerin evleri hariç" diyeceksiniz, çünkü bu ekşiciler hayatta asla kaybetmez. daha bebekken, 1 koyup 5 almışlardır. ilkokulda borsaya girmiş, ilk kazançlarıyla ailelerini varoştan çekip çıkarmış, şu an ise, kadınları şırıl şırıl eden, karizmatik, böyle wolf of the wall street karizmasına sahip birer para üstadı olmuşlardır.
bi de çifte vatandaş olup, "almanya badıyor yiğenim, ehonomi çoh gödü" diyen gurbetçi dayıları askere alıyorlarmış, ne gülerim hee :)))
sessiz keman var https://www.youtube.com/…s&ab_channel=yamaha_global tak kulaklığı, istersen sabaha kadar çal. ama olur mu? illa yorgun argın insanları sinirden kendini sikecek kıvama getirip olay çıkartacak...
birkaç bin yıl sonra mars'a dönen bir gezegende fosil olacağız. düşünsene çıt yok. akepe bile yok, o kadar sessiz bi ortam. tüm yaşam sona ermiş, kaos bitmiş... yaşanmış her şey yalan olmuş.
bağcılar'da 90 m2 daire 2 milyon lira. https://www.sahibinden.com/…-daire-1026379592/detay bağcılar ulan bağcılar hani o taşak geçtiğimiz muhit. bir de yan dairede balkona don atlet asmışlar :))
hadi diyelim elde 500 bin var.
1,5 milyon tl için aylık ödenecek taksit tutarı 35 ila 40 bin lira arasında değişiyor.
ayda 15 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 20 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 30 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 40 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 50 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
temiz 60 bin kazanan bu semtte oturur mu? arabayla geçerken durup sigara almaz amk.
e peki bu fiyat düşmeyecek de ne olacak? kime satacaklar bunları? lan olum fiyatlar kontrolden çıkmış. lise terk emlakçıların, emlakçılıktan müteahhitliğe terfi eden kekoların fiyat belirlediği, sahibinden.com aracılığıyla istediği sikişi döndürdüğü bi hale gelmiş.
amerika'da son 5 yılda konut fiyatları %30 artmış. bizde ise dolar bazında %100 artmış. normal mi bu şimdi?
hadi diyelim elde 500 bin var.
1,5 milyon tl için aylık ödenecek taksit tutarı 35 ila 40 bin lira arasında değişiyor.
ayda 15 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 20 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 30 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 40 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
ayda 50 bin kazanan adamın bunu alma şansı yok.
temiz 60 bin kazanan bu semtte oturur mu? arabayla geçerken durup sigara almaz amk.
e peki bu fiyat düşmeyecek de ne olacak? kime satacaklar bunları? lan olum fiyatlar kontrolden çıkmış. lise terk emlakçıların, emlakçılıktan müteahhitliğe terfi eden kekoların fiyat belirlediği, sahibinden.com aracılığıyla istediği sikişi döndürdüğü bi hale gelmiş.
amerika'da son 5 yılda konut fiyatları %30 artmış. bizde ise dolar bazında %100 artmış. normal mi bu şimdi?
ekşicilerin evleri hariç demek istemiştir. ekşiciler bir şeye yatırım yaptıklarında, dolar bazında en az x4, altın bazında x5, brent petrol bazında x3 kazanırlar. dünyadaki tüm para babaları ekşi sözlük'ü takip ederek yatırımlarına yön verir.
pansiyonların eskitme mobilya ve keten perdeyle butik otele dönüşerek beyaz yakalı sikmesi.
yavşaklara duble seçim kaybetme acısı tattırdığı için bence sikülerdir. götü kollayın.
hayır bu mk kamerasını sallayınca ne oluyor? heyecan mı kattınız, ne s2me yaradı? ulan madem söyleşi yapıyorsun, ev/ofis gibi bir ortamdasın, sabit tutsana yrraam. ne o öyle götünde solucan dolaşır gibi.. böyle bi titretmeler (yabancı kanallarda görmüşler ya), bi şekiller falan...
ya bu millet puştluğun ete kemiğe bürünmüş hali değildir de nedir? al-sat mevzusunda evrende bu millet kadar ihtisas yapmış, fiyat manipülasyonundan, şişirmeye uzmanlaşmış bir başka yaşam formu yoktur, olamaz. https://www.sahibinden.com/…swatch-1011939520/detay
https://www.sahibinden.com/…h&query_text=moonswatch
https://www.sahibinden.com/…h&query_text=moonswatch
(bkz: ayakların baş olması)
çözüm sürecinde suspus olan, teröriste mobil mahkeme kurup salan dinciler şimdi ulusalcı oldu iyi mi :)) izmir marşlı paylaşımlar falan ne bileyim :) laikçi olmaları pek yakın.
aferin adam olacaksınız.
süper görüntülerdir. askerimizin ellerine sağlık.
aferin adam olacaksınız.
süper görüntülerdir. askerimizin ellerine sağlık.