Sık geçen başlıklar

samet akaydın 9

ekşi'de gör
sofascore'a göre 7.5 alarak barış'tan sonra en yüksek puanı alan ikinci topçu ama buraya göre sahaya sıçmış. ülkedeki futbol seviyesi bu kadar işte

bugün savunmada baya diri durdu, üstelik her ne kadar as forvetleri shick olmamasına rağmen fiziksel üstünlüğü olan çeklere ezilmedi.

topla ne kadar az oynarsa o kadar iyi oynuyor,
yediğimiz golde de topu çizgiden çıkaran buydu.
portekiz maçındaki yıkımdan sonra böyle mentali toplaması büyük başarı
halı saha maçına çağırılmayacak adamların milli takıma çağırıldığı bir ülkede yaşıyoruz maalesef.
ronaldinho golü atmıştır.dişlekte böyle başka tarafa bakarken ayak içiyle no look plase atardı.
seni futbolcu yapan alt yapı hocasının lisansını yazan epson fx80 yazıcıya tüküreyim
el alem gider konya'dan abdülkerim alır herif maldini'ye dönüşür, biz ligin revaçta takımının stoperini alırız herif maldonado'ya dönüştü aq.
geçtiğimiz günlerin bir tanesinde brentford-liverpool maçını izledim. 10 gün olmamıştır daha. liverpool'a saplayan brentford'da stoperin bir tanesi tanıdık geldi. odaklandım şöyle bir ekrana yapıştım o da ne...
bu bize de premier lig'den gelen, sonra göndermek için taklalar attığımız, adamı sağa sola kiraladığımız (bkz: zanka)'ymış.
şu an kiminle oynuyoruz peki, gustavo, serdar aziz ile. peki bunların yanına kimi takviye ediyoruz, samet akaydın'ı.
samet mesele değil. mesele işte fenerbahçe'nin futbol aklının kıt, başkanının futbol bilmez olması.
futbolu bilen adam vitor'u yollayacağına, eline mikrofonu alıp çığırtkanlık yapacağına, mesut özil için 4'lü oynamalıyız diyeceğine, takımdaki leşleri ve ahlaksızları gönderip, adam gibi bir golcü alsaydı bu kadar berbat halde olmazdık