gerizekalı kerem yüzünden gavatların gömmeye çalıştığı fenerbahçe'nin ve milli takımın göz bebeği.
Sık geçen başlıklar
enseye dusen bir damla su 14
ekşi profiliyılmaz güney türkiye'nin en iyi yönetmeni değildir.
not: başlık sahibi kaçmış.
not: başlık sahibi kaçmış.
ülke babasının malı mı ? devlet millet için var olması gerekirken akp'li seçmenler için millet akp devleti için var.
10 kasa hamsi alma cezası vermişler.
edit: (bkz: the grand conjuration) teşekkür ederiz.
hamsinin yolu
edit: (bkz: the grand conjuration) teşekkür ederiz.
hamsinin yolu
aslında istenilen insan profili bu. cahil olsun, düşünme yetisini hiç kullanmasın, bütün suçlamaları karşı tarafa yıksın.
edit: parti ayırmaksızın.
edit: parti ayırmaksızın.
ne yani ezanlar türkçe mi okutulsun? başörtüsü yasaklansın mı? dıj güçlerin oyununa gelmeyin. paşa paşa ödeyelim faturamızı.
herkesi boklayıp kendini sütten çıkmış ak kaşık sanmak ahmaklıktır. fetö operasyonuyla küçülmeye gitmiş, en iyi futbolcularını satmış, alacağı olası iyi futbolcuları alamamış, psikolojik baskı uygulanmış, tüm bunlara rağmen şampiyon olmuş hatta yine olabilecek bir durumdayken futbol takımının otobüsü kurşunlanmış ve psikolojik çöküntü içerisine girip şampiyonluğu kaybetmiş. ve o sütten çıkmış ak kaşıklar türk futbolunun içinde bulunduğu durumu her zaman olduğu gibi lehine kullanmış, fahiş hakem hataları ile şampiyon olmuş, bir de utanmadan fetö operasyonundan sonra en çok kim şampiyon oldu gibi aptal söylemler dile getirdiler. en çok sen şampiyon olacaksın tabii ki fetönün çocuğu.
babam rahmetli olmadan 5 dakika önce “ölüyorum oğlum” dedi. ve kucağımda vefat etti. o anı onunla yaşadım. muhtemelen hiç bir şey söyleyemem.
hocasının kim olduğunu söylememize gerek yok sanırım.
şu an evimin önünde tam 11 tane köpek var. hayvansever bir kaç kişinin gece burdan geçmesini isterim. her hafta biri hastanelik oluyor. aramadığımız yer kalmadı. ama hala ordalar.
zorunlu edit: mesaj kutum dolmuş taşmış. yem verin aç bırakmayın, adres ver önünden geçeyim falan filan. bu köpekler aç falan değiller. her akşam bir kaç hayvansever tarafından düzenli olarak bu köpeklere mama veriliyor. bu köpeklerden birkaç tanesini saldırgan. diğer köpeklerde onunla birlikte saldırıyor. tabi anlatsak da anlayamayacak insanlar olduğu için boşverdik.ve son olarak bu hayvanların uyutulması gibi bir gaddarlığa evet diyemem. öyle olacaksa orada kalsınlar derim.
zorunlu edit: mesaj kutum dolmuş taşmış. yem verin aç bırakmayın, adres ver önünden geçeyim falan filan. bu köpekler aç falan değiller. her akşam bir kaç hayvansever tarafından düzenli olarak bu köpeklere mama veriliyor. bu köpeklerden birkaç tanesini saldırgan. diğer köpeklerde onunla birlikte saldırıyor. tabi anlatsak da anlayamayacak insanlar olduğu için boşverdik.ve son olarak bu hayvanların uyutulması gibi bir gaddarlığa evet diyemem. öyle olacaksa orada kalsınlar derim.
canan kaftancıoğlu'na ısınamadım. söylemleri benim siyasi ve askeri görüşümle tamamen zıt. ama ekrem imamoğlu'na oy vermeme engel değil. imralıdan gelen mektup ve hatta kırımızı bültenle aranan bir adamın kürt seçmenin oyunu değiştirmek için trt'ye röportaj vermesi nasıl sizin oy vermenize engel olmuyorsa aynı durum bu tarafta da var. bu ve bunun gibiler gelir geçer.
hayatımda gördüğüm en aptal adamsın vesselam. adam iftira atmayın biz sizin dediğiniz gibi insanlar değiliz demek istiyor ama siz hala iftira atıyorsunuz haramzadeler.
hakan o fındık beyniyle birşeyler söylemeye çalıştı. hakan acunun ada içinde ki casusu ve seyircinin yönlendirilmesi için özellikle oraya koyulmuş.
zam. kesinlikle kayıtsız kalıyoruz. ete zam suya zam elektriğe zam mazot, benzin epten aykırı zaten. gel gelelim sorgulayan yok.