sorun olmaz. hiçbir şey bulunmazsa nükleerden devam edilir. sıkmayın canınızı.
Sık geçen başlıklar
giovanni troia 5
ekşi profiliolmuş adamdır. salya sümük peşinden koşturmaktan haz alan yurdum kezbanına iyi bir şok yaşatır.
giden gider. şu veya bu şekilde, gitmek isteyen birini yanında tutarsan işin sonu berbat bir yere çıkar.
giden gider. şu veya bu şekilde, gitmek isteyen birini yanında tutarsan işin sonu berbat bir yere çıkar.
bütün şehirlerimizde hemen hemen aynı olan durum. istanbul denilen devasa köyde de şehirleşmeyi apartman dikmek sanan yurdum insanının izleri görülüyor.
hadi diyelim zamanında bir bok yendi ve bu saçma sapan şehirleşmeye izin verildi. bunu geri alamayız.
e peki kentsel dönüşüm olduğu iddia edilen yerlere ne demeli? adam getirmiş 25-30 katlı binayı dikmiş. etrafında ne bir tane nefes alacak yeşil alan, ne o sitede oturacak insanların arabalarının yaratacağı trafik için bir önlem ne bir önlem ne de bir otopark alanı var. adam 2 şeritli yolun olduğu yere sıra sıra dizmiş 500 er dairelik siteleri. kimse de demiyor ki sen ne bok yiyorsun hacı? herkes arpasını önüne almış tabii.
müteahhit efendi 1 koyup 10 almazsa olmaz tabii.
hadi diyelim zamanında bir bok yendi ve bu saçma sapan şehirleşmeye izin verildi. bunu geri alamayız.
e peki kentsel dönüşüm olduğu iddia edilen yerlere ne demeli? adam getirmiş 25-30 katlı binayı dikmiş. etrafında ne bir tane nefes alacak yeşil alan, ne o sitede oturacak insanların arabalarının yaratacağı trafik için bir önlem ne bir önlem ne de bir otopark alanı var. adam 2 şeritli yolun olduğu yere sıra sıra dizmiş 500 er dairelik siteleri. kimse de demiyor ki sen ne bok yiyorsun hacı? herkes arpasını önüne almış tabii.
müteahhit efendi 1 koyup 10 almazsa olmaz tabii.
ayni uygulamanin "faça şahin" lere "abarth egzoz" lu apaci bmw lerine ve buna benzer bilimum cesitlere gelmesi durumunda sonuna kadar destekleyecegim uygulama.
o arabasini bagirtanlara sesleniyorum. oyle boyle kufur yemiyorsunuz benden. sayenizde kufur dagarcigim gelisti onun bunun cocuklari.
o arabasini bagirtanlara sesleniyorum. oyle boyle kufur yemiyorsunuz benden. sayenizde kufur dagarcigim gelisti onun bunun cocuklari.
(bkz: bugün yediğin hurmalar...)
eee ne oldu simdi? kim kazandi? rus halki domatese 560 ruble oduyor, turk ciftci malini zararina satiyor.
filler tepisti ezilen cimenler oldu.
eee ne oldu simdi? kim kazandi? rus halki domatese 560 ruble oduyor, turk ciftci malini zararina satiyor.
filler tepisti ezilen cimenler oldu.