martı denilen hayvan bir zamanlar benim gözümde özgürlük demekti. gördüğümde mutlu olur dakikalarca izlerdim.
artık martı görmekten midem bulanıyor. ne güvercin bıraktılar ne serçe. sürekli ürüyorlar ve bir rakipleri yok.
terasımda kahvaltımı yaparken mutfaktan kaşık almaya gittiğimde masadan yarım kilo tereyağını alıp kaçtı.
gözümün önünde güvercini höpüe höpüe yutarak yedi. resmen güvercin avcısı olmuş durumdalar.
camlarımız martı bokundan geçilmiyor.
çatılar bembeyaz bok, keş gibi kokuyor.
önceden balık yerlerdi şimdi bizi bile yiyebilirler.
sözün özü bu martı istilasına bir çözüm bulunmalıdır. ekmeğimizde gözü olan bu şerefsizlere biri dur demelidir.
23.06.2024 · 31. sıra
cakobo
21.06.2024 23:24