Sık geçen başlıklar

memur haluk 6

ekşi profili
benim... bir sorun olduğunda alttan alan adım atan taraf hep benim. tavsiyemdir yapmayın hatta çirkefleşebildiğiniz kadar çirkefleşin sevgili kadınlar çünkü diğer türlü değeriniz bilinmiyor
annesi mektubunda zor durumda olduğunu belirttiği halde evdeki kilimleri satın diyen bir insan sırf gösteriş uğruna kendine saray yaptırmayacağından uçaklar almayacağından ya da çocuğu olsaydı ona gemicikler almayacağından emin olduğumuz için laf edilemezdi. zira kendisi israftan nefret ederdi.
ceza almadıklarını gördükçe cesaretleniyorlar. bugün cumhurbaşkanını eleştirsen hapse girersin bunlar fotoğraf yakıp kufredebiliyorlar. hoş bu ülkenin cumhurbaşkanı atatürk'e zamanında ayyaş demiş ve tepki görmemişti ne diyebilirim ki allah topunuzun canını alsa da kurtulsak
annemle babam 38 yıldır evli. şu yaşıma kadar onların sayısız tartışmasına şahit oldum fakat bu tartışmaları on dakikadan fazla sürmemiştir biri diğerinin haklı veya haksız hiç farketmez gönlünü mutlaka alırdı bir kere ayrı yattıklarını görmedim. eskilerin birbirine saygısı sevgisi hoşgörüsü vardı