4 entry üstteki şahsa laflar hazırladım. keşke baban da üremeyi reddetseydi ulan sen nasıl bir organizmasın?
genetik kodlarıma karşı geliyormuşum öyle mi? türümüze karşı sorumluluğum?
ahahahsfhahfahhh ulan kim siker türümü ya. türümüzü sikeyim. neye yarıyoruz lan insanoğlu olarak? kendini fasulyadan bi nimet mi sanıyorsun sen?
ya şimdi çok ayıp olacak türüme. en iyisi bi çocuk dünyaya getireyim artık. sorumluluk sahibi bi insanım ben neticede. bir de genetik kodlarımdan olacak sanırım. kalktı şu an.
23.06.2024 · 36. sıra
o niye aliyo
22.06.2024 03:05 ~ 03:32