eşim ütü yapmak istiyor kot pantolonlarıma.. izin vermiyorum.
tişörtlerimi ütülemek istiyor, karşı çıkıyorum.
ütü bir insanlık suçudur.
kendim ütü yapmadığım gibi ütüye de elimden geldiğince engel oluyorum.
dünyadaki ütüleme olaylarını azaltarak insanlığa hizmet ediyorum.
ütüye hayır.
kotun üstüne tişörtü ya da sweati çekip gezeceksin dünyayı kardeşim.
sürekli jilet gibi takım elbiseyle gezen ya dolandırıcıdır ya da fakir.
Sık geçen başlıklar
denize 9
ekşi profiliberber vermiştir belki kitabı.
"al şunu oku, çenen dursun." demiştir.
"al şunu oku, çenen dursun." demiştir.
trafiğe çıktığım zaman gördüğüm şey şu:
trafikte az ceza kesiliyor.
bunun 25-30 katı falan olması lazım cezaların.
sadece kaldırımdan giden motorculara ceza kesseler zaten 2024 rekoru kırılır.
@biz okuduğumuzu gayet iyi anlıyoruz. hatta sizin yazmadıklarınızı da anlıyoruz. meraklanmayın.
trafikte az ceza kesiliyor.
bunun 25-30 katı falan olması lazım cezaların.
sadece kaldırımdan giden motorculara ceza kesseler zaten 2024 rekoru kırılır.
@biz okuduğumuzu gayet iyi anlıyoruz. hatta sizin yazmadıklarınızı da anlıyoruz. meraklanmayın.
bomboş duyarlarla klavyenizi eskitmeyin.
bedava demek müsriflik demektir.
nokta.
yoksullara yardım etmek başkadır, "bedava" demek başkadır.
hatta indirimli demek başkadır, bedava demek başkadır.
"bedava", tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır.
aslında otobüsü ben bedava yapsam, mesai günü iş çıkışında yapardım.. hani ille bedava olacaksa...
bedava otobüs saçmadır.. bayram gezmesi için bedava otobüs tamamen saçmadır.
bunun yoksullukla, kültürle, değerle ilgisi yok.
bizde "bedava mezar bulsa içine yatar." diye bin yıllık deyiş var.
bedava'dan kurtulmamız lazım.
böyle şey söylenmez ama ben kaç tane askıda fatura ödedim bilmiyorum sayısını..
ama "su bedava olsun" derseniz ilk ben karşı çıkarım.
yoksula yardım edelim.
ama peynire koyduğun kdv nasıl yoksul zengin ayırmıyorsa "bedava" da ayırmıyor..
bedava demek müsriflik demektir.
nokta.
yoksullara yardım etmek başkadır, "bedava" demek başkadır.
hatta indirimli demek başkadır, bedava demek başkadır.
"bedava", tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır.
aslında otobüsü ben bedava yapsam, mesai günü iş çıkışında yapardım.. hani ille bedava olacaksa...
bedava otobüs saçmadır.. bayram gezmesi için bedava otobüs tamamen saçmadır.
bunun yoksullukla, kültürle, değerle ilgisi yok.
bizde "bedava mezar bulsa içine yatar." diye bin yıllık deyiş var.
bedava'dan kurtulmamız lazım.
böyle şey söylenmez ama ben kaç tane askıda fatura ödedim bilmiyorum sayısını..
ama "su bedava olsun" derseniz ilk ben karşı çıkarım.
yoksula yardım edelim.
ama peynire koyduğun kdv nasıl yoksul zengin ayırmıyorsa "bedava" da ayırmıyor..
sandık görevi gönüllü olmalı.. zorunlu angarya değil.
biri anayasa mahkemesine götürse keşke şunu.
biri anayasa mahkemesine götürse keşke şunu.
faizler indi diye kredi çekmeye gittim.
çok pis güldüler lan...
böyle gülmemişti kimse bana.
"buzdolabı 2002'de icat edildi." yazmıştım bir makalede. hakem bu kadar gülmemişti.
ayıp ediyorsun sevgili yazar.. kırıldım yani.
böyle işletilmez insan.
çok pis güldüler lan...
böyle gülmemişti kimse bana.
"buzdolabı 2002'de icat edildi." yazmıştım bir makalede. hakem bu kadar gülmemişti.
ayıp ediyorsun sevgili yazar.. kırıldım yani.
böyle işletilmez insan.
neden acaba?
sen bu sorunun cevabını düşün.
ödev olarak yarın gel, yaz.
sen bu sorunun cevabını düşün.
ödev olarak yarın gel, yaz.
tez konusu seçerken yapılacak en büyük 2 hata sevmediğiniz konuyu seçmek, danışmandan konu beklemek/dilenmektir.
sevdiğiniz konunun tezini yazarken zaten nefret edeceksiniz. açasınız gelmeyecek... görünce mideniz bulanacak. bir de sevmediği konuyu seçip kendine işkence neden eder bir insan? mazoşizm resmen bu. mutlu sonu da yok...
danışmandan konu istemek çok stratejik bir hatadır. danışmanın iyi bildiği konuda tez yazmak zaten biraz gerizekalılık... adam o konuya hakimse sen onun seviyesine gelene kadar zaten teze başlayamazsın doğru dürüst. hayatın cehennem olur. danışmanın ilgilenmediği bir konu bul ki rahat edesin... *
sevdiğiniz konunun tezini yazarken zaten nefret edeceksiniz. açasınız gelmeyecek... görünce mideniz bulanacak. bir de sevmediği konuyu seçip kendine işkence neden eder bir insan? mazoşizm resmen bu. mutlu sonu da yok...
danışmandan konu istemek çok stratejik bir hatadır. danışmanın iyi bildiği konuda tez yazmak zaten biraz gerizekalılık... adam o konuya hakimse sen onun seviyesine gelene kadar zaten teze başlayamazsın doğru dürüst. hayatın cehennem olur. danışmanın ilgilenmediği bir konu bul ki rahat edesin... *
milleti trollemeye çalışıp durmaktan vazgeçin artık.
ayrıca (bkz: olmayan şeylere olmuş gibi başlık açmak)
bence bu başlığı açanı tek ayak üstünde bekletmek lazım 3-5 hafta.
ayrıca (bkz: olmayan şeylere olmuş gibi başlık açmak)
bence bu başlığı açanı tek ayak üstünde bekletmek lazım 3-5 hafta.