Sık geçen başlıklar

sokaklara mama ve yemek dökenlere para cezası 2

ekşi'de gör
bahçeşehir'de 5. kattan bahçesine, günlerdir buzdolabında duran bozulmuş nohutu kalıp gibi dökene denk geldik. o nohut yere yekpare bir kütle halinde düştü, yere düşünce bomba gibi patlayıp, kaldırım, bahçe katında oturanların camları, park halindeki arabalar, çevrenin komple anasını avradını sikti. yani dolapta 36 gün kalmış şişman birine ait ceset kokusunu bilirsiniz ya, (nah bilirsiniz nereden bileceksiniz, hayal edin) ondan daha beter kokuyordu nohut.

ne yapıyorsun lan sen? diye bağırdı birisi, 5. kattaki geri zekalı da sokak hayvanlarını besliyorum ben karışamazsınız diye cevap verdi. demem o ki, bazı insanlar cidden hayvanın her türlüsünden beter, sokak köpeklerinden daha hayvan. eğitilme şansları sıfırın altı. bu gibi tiplere para cezası değil, pılısını pırtısını toplayıp toplumdan uzak bir yere fırlatılma cezası verilmeli.
yürünmüyor.

kaldırımlarda yürünmüyor.

ikincisi siz ne kadar iyi niyetli olursanız olun mamasını yerken o hayvan size saldırıyor.

bence lafı uzatmayalım hayvanlarınızı alın ve köylerinize geri dönün.

ova yayla göl dağlar kızı haydi haydi haydi yaşayın.

şehirleri bize bırakın.