şehirlerarası yolda 50 hız sınırı olan yerler var. orda hızını 50e düşürsen kesin kaza olur.
belli ki ceza kesmek için konulmuş ordaki radar.
buna rağmen şehir içi sokak arasında 80-90 yapan magandalar var. bunlara ceza yok.
burdan benim çıkardığım sonuç devletin amacı düzen kurmak ya da vatandaşın refahı değil.
vatandaş, güçteki bir avuç beyzadeyi beslesin. önemli olan o.
24.06.2024 · 26. sıra
prevost
22.06.2024 23:48