Sık geçen başlıklar

2024 yılında trafik cezalarının rekor kırması 2

ekşi'de gör
şehirlerarası yolda 50 hız sınırı olan yerler var. orda hızını 50e düşürsen kesin kaza olur.
belli ki ceza kesmek için konulmuş ordaki radar.
buna rağmen şehir içi sokak arasında 80-90 yapan magandalar var. bunlara ceza yok.
burdan benim çıkardığım sonuç devletin amacı düzen kurmak ya da vatandaşın refahı değil.
vatandaş, güçteki bir avuç beyzadeyi beslesin. önemli olan o.
trafiğe çıktığım zaman gördüğüm şey şu:

trafikte az ceza kesiliyor.
bunun 25-30 katı falan olması lazım cezaların.

sadece kaldırımdan giden motorculara ceza kesseler zaten 2024 rekoru kırılır.

@biz okuduğumuzu gayet iyi anlıyoruz. hatta sizin yazmadıklarınızı da anlıyoruz. meraklanmayın.