Sık geçen başlıklar

şaka maka erdoğan'ın ekonomiyi toparlaması 8

ekşi'de gör
dünyanın en güçlü ülkesi kendi bastığı dolara %5 faiz verirken biz %50-%60 faiz veriyoruz. 1 dolar getiren bunu 1,5 dolar olarak götürecek. o fazladan buçuk doları bilin bakalım kim ödeyecek veya daha doğrusu ödeyebilecek mi? bu durumun sürdürülebilir olduğunu düşünen ve bundan sonra her şeyin düzeleceğine inanan herkese hayat mücadelelerinde başarılar diliyorum.
bugün uzun süre sonra arkadaşlarla kafeye gittik.

1 adet karışık ufak tost, 3 çay, 1 su için 400 tl ödedim.

geçen sene bu paraya 3 arkadaş tıka basa kebap yiyorduk.
millet 100 gr kiyma alamiyor, kasaplarda kemik satilmaya baslanmis, emekli ve asgari ucretli açlık sinirinin altinda para aliyor resmen ölüme terkedilmis, gelmis baslik acmis erdogan ekonomiyi duzeltti diye. küfürsüzluk cok zor. erdogan kac senedir ulkeyi yonetiyor, ben o adamin kendi cehanindan baskasininn yarasina merhem oldugunu dusunmuyorum. siyasal islam bu ulkenin kanserli hücresidir.
ulan mal değneği faiz yıllık %30 a düşmeden enflasyon %120 iken ekonomi nasıl toparlanmış oluyor hayırdır ya sen herkesi keriz mi sanıyorsun...
bugün öğlen ankara'da orta kalitede bir pidecide 2 porsiyon pide ve 2 ayrana 410 tl ödedim.
ehönömi çoh eyi yiğenim, erduvan ülgeyi şahlandırdı yeav.
edit: aşağıda birisi paran var ki yiyebiliyorsun kendini açık ediyosun demiş. bu ülkede "paralı" kavramının pideyle ölçülmesi dahi bazılarının fakirliği ne kadar çabuk kabullendiğini gösteriyor. bu kabulleniş oldukça zenginleşemeyeceğiz, ekonomide düzelmeyecek.
14 mayis'ta erdogan'in saka maka degil ciddi ciddi defolup gidecek olusu gercegi yaninda zerre kadar umrumda olmayan bir deli sacmasidir.
problemin sebebi olanlar çözümün parçası olamazlar.