milli takımı babasının çiftliğine çeviren gs'li ve akp'li almancı.
Sık geçen başlıklar
gearbox ag 44
ekşi profilialmanya'da sahaya girmeyi aklının ucuna bile getiremeyecek adam burada canavar oluyor amk.
(bkz: gurbetçilerin türkiye sınırını geçince çomarlaşması)
(bkz: gurbetçilerin türkiye sınırını geçince çomarlaşması)
bu başlığı okuyana kadar serhan acar'ı severdim alternatifinin olmadığını düşünürdüm. gayet keyif alırdım anlatımlarından tek eleştirim yarışları yalnız anlatmasıydı.
fakat burada öyle toksik bir kitle var ki zorla adama düşman ediyorlar. kardeşim adamlar hayatlarında ilk kez f1 yayınına çıkıyorlar. tabii ki hataları yada eksikleri olacak. daha ilk yayından doğrayıp, ergence entry'ler girip asıp kesmeye ne gerek var? amacınız ne sizin? dalga geçtikleri adamlardan biri jason tahincioğlu. o ergenlerin rüyasında bile kullanamayacağı formula 1 aracını test eden ilk türk. çeşitli dallarda şampiyonlukları olan lisanlı bir yarış pilotu. yani türkiye'de o koltuğa oturabilecek belki de en liyakatli insan.
serhan acar ve bein sports görüşmüşler ve gayet olağan bir şekilde o veya bu nedenle anlaşamamışlar. sanki bein sports'un adamları yayın sırasında serhan acar'ın odasını basmış kapı dışarı etmiş, büyük bir mağduriyete uğramış gibi yazılar yazıyorsunuz. serhan acar'ın twitini okudum açık kapı bırakmamış yani bein'de işe başlamsına imkan yok. 2 kişiye iş verilmiş, daha dün 1 bugün 2 başlamışlar bir sakin olun.
yemin ederim tam kansersiniz. durduk yere hiç tanımadığım adamların fanı serhan acar'ın ise hater'ı oldum mk. mal kaynıyor burası bildiğin gerizekalı tipler var aramızda.
fakat burada öyle toksik bir kitle var ki zorla adama düşman ediyorlar. kardeşim adamlar hayatlarında ilk kez f1 yayınına çıkıyorlar. tabii ki hataları yada eksikleri olacak. daha ilk yayından doğrayıp, ergence entry'ler girip asıp kesmeye ne gerek var? amacınız ne sizin? dalga geçtikleri adamlardan biri jason tahincioğlu. o ergenlerin rüyasında bile kullanamayacağı formula 1 aracını test eden ilk türk. çeşitli dallarda şampiyonlukları olan lisanlı bir yarış pilotu. yani türkiye'de o koltuğa oturabilecek belki de en liyakatli insan.
serhan acar ve bein sports görüşmüşler ve gayet olağan bir şekilde o veya bu nedenle anlaşamamışlar. sanki bein sports'un adamları yayın sırasında serhan acar'ın odasını basmış kapı dışarı etmiş, büyük bir mağduriyete uğramış gibi yazılar yazıyorsunuz. serhan acar'ın twitini okudum açık kapı bırakmamış yani bein'de işe başlamsına imkan yok. 2 kişiye iş verilmiş, daha dün 1 bugün 2 başlamışlar bir sakin olun.
yemin ederim tam kansersiniz. durduk yere hiç tanımadığım adamların fanı serhan acar'ın ise hater'ı oldum mk. mal kaynıyor burası bildiğin gerizekalı tipler var aramızda.
seçim öncesi klasik din üzerinden kutuplaştırma çabaları.
utanıyorum bu ülkeden amk.
utanıyorum bu ülkeden amk.
videoyu izlerken donup kaldığım akıllara durgunluk veren hadise.
https://twitter.com/…ete/status/1750942057357607070
bu ülkenin doğasına bu kadar ihanet artık çok fazla. bisiklet yolu diye lanse etmişler ki tepki fazla olmasın. çok yakında 3-4 şeritli yol haline gelir ve imar için artık her şey hazır olur. sonra gelsin araplara satılmak üzere göl manzaralı oteller, villalar, rezidanslar. yapamazlar diyenler için elimizde yapılmışı var: uzungöl. daha doğrusu betongöl.
akp döneminde gerçekleşen bir doğa ihanetidir. umarım doğa ana intikamını alır.
edit: sıcak asfalt dökmüşler iyi olmuş diyenler var. işte bu zihniyet uzungöl'e de otopark sıkıntısı vardı iyi olmuş diyen zihniyet. ayakkabıyla 200 metre yanına yaklaşmaya kıyılmayacak dünya mirasının kıyısına yol yapılmasını destekleyecek kadar akıl tutulması yaşıyorlar. size her şey müstahak.
https://twitter.com/…ete/status/1750942057357607070
bu ülkenin doğasına bu kadar ihanet artık çok fazla. bisiklet yolu diye lanse etmişler ki tepki fazla olmasın. çok yakında 3-4 şeritli yol haline gelir ve imar için artık her şey hazır olur. sonra gelsin araplara satılmak üzere göl manzaralı oteller, villalar, rezidanslar. yapamazlar diyenler için elimizde yapılmışı var: uzungöl. daha doğrusu betongöl.
akp döneminde gerçekleşen bir doğa ihanetidir. umarım doğa ana intikamını alır.
edit: sıcak asfalt dökmüşler iyi olmuş diyenler var. işte bu zihniyet uzungöl'e de otopark sıkıntısı vardı iyi olmuş diyen zihniyet. ayakkabıyla 200 metre yanına yaklaşmaya kıyılmayacak dünya mirasının kıyısına yol yapılmasını destekleyecek kadar akıl tutulması yaşıyorlar. size her şey müstahak.
büyük saygısızlıktır.
bakın bu 4 yıl önceki görüşmeden: görsel
bugün oturmasına izin vermediği hemen yanındaki koltuğa oturuyor karamollaoğlu.
hala akp'ye oy veren milli görüşçü seçmen varsa iyi görsün bunları.
bakın bu 4 yıl önceki görüşmeden: görsel
bugün oturmasına izin vermediği hemen yanındaki koltuğa oturuyor karamollaoğlu.
hala akp'ye oy veren milli görüşçü seçmen varsa iyi görsün bunları.
kalpleri ısıtan bir açıklama. adam her açıklamasında ben devlet adamıyım diyor. halka hizmet için doğmuş.
taksiciler odası başkanı beyanı.
--- spoiler ---
"ibb başkanımız ukome toplantısı yaklaştıkça istanbul halkıyla bizi düşman etmeye çalışıyor." diyen aksu, "ayrıca araçlarda çalışan şoför arkadaşlar ile bizi düşman etmeye çalışıyor. perşembe günü yine toplantı var 5 bin plaka artışı tekrar gündeme gelecek. imamoğlu bunun alt yapısını hazırlıyor. 5 bin plaka ukome kararıyla geçmediği için istanbul halkı ve şoförlerle bizi düşman etmeye çalışıyor." dedi.
--- kaynak ---
evet, imamoğlu size milleti dolandırın diyor. imamoğlu size yolcu seçin diyor. imamoğlu size turistlerden 50-100 euro isteyin diyor. imamoğlu size taksimetre hilesi yapın diyor. imamoğlu size uber şoförlerini dövün diyor. yoksa siz melek gibi insanlarsınız.
--- spoiler ---
"ibb başkanımız ukome toplantısı yaklaştıkça istanbul halkıyla bizi düşman etmeye çalışıyor." diyen aksu, "ayrıca araçlarda çalışan şoför arkadaşlar ile bizi düşman etmeye çalışıyor. perşembe günü yine toplantı var 5 bin plaka artışı tekrar gündeme gelecek. imamoğlu bunun alt yapısını hazırlıyor. 5 bin plaka ukome kararıyla geçmediği için istanbul halkı ve şoförlerle bizi düşman etmeye çalışıyor." dedi.
--- kaynak ---
evet, imamoğlu size milleti dolandırın diyor. imamoğlu size yolcu seçin diyor. imamoğlu size turistlerden 50-100 euro isteyin diyor. imamoğlu size taksimetre hilesi yapın diyor. imamoğlu size uber şoförlerini dövün diyor. yoksa siz melek gibi insanlarsınız.
merkez bankası başkanımız sayın şahap kavcıoğlu'nun doları 9,24'e çökerten(!) yumruğudur. başlığa sığmadığı için sayın şahap kavcıoğlu yazamadım kusura bakmasın. türkiye'ye derin bir nefes aldırmıştır. ülkeye bir anda müthiş bir refah çöktü. az önce montumun cebinde 50 tl buldum.
--- spoiler ---
hayatımın en ağır imtihanıyla imtihan ediliyorum. bütün kardeşlerimden duâ ricâ ediyorum. yayın yapabilecek durumda değilim. hakkınızı helâl edin.
--- kaynak ---
umarım iyileşir ölmezsin fatih bey. cumhuriyet'e ve atatürk'e ettiğin hakaretler bini geçti. bunun hesabını vermeden ölemezsin.
hayatımın en ağır imtihanıyla imtihan ediliyorum. bütün kardeşlerimden duâ ricâ ediyorum. yayın yapabilecek durumda değilim. hakkınızı helâl edin.
--- kaynak ---
umarım iyileşir ölmezsin fatih bey. cumhuriyet'e ve atatürk'e ettiğin hakaretler bini geçti. bunun hesabını vermeden ölemezsin.
günün en güzel haberidir.
--- spoiler ---
taksilere arap turist kıyafetiyle denetim yapıldı, taksimetre açmayan şoför isyan etti: böyle tuzak kurulmaz, hakkımı helal etmiyorum
--- kaynak ---
652 lira ceza vermişler. miktar az ama yine de canlarını yakacaktır. bir de "bana tuzak kuruldu" diyorlar. sizin insanlara kurduğunuz tuzaklar ne olacak utanmazlar?
--- spoiler ---
taksilere arap turist kıyafetiyle denetim yapıldı, taksimetre açmayan şoför isyan etti: böyle tuzak kurulmaz, hakkımı helal etmiyorum
--- kaynak ---
652 lira ceza vermişler. miktar az ama yine de canlarını yakacaktır. bir de "bana tuzak kuruldu" diyorlar. sizin insanlara kurduğunuz tuzaklar ne olacak utanmazlar?
aşısını eksiksiz yaptıranları ilgilendirmeyen sayılardır.
yoğun bakım derneğinin açıkladığı yatan hasta oranları:
- hiç aşı olmayanlar %51,4
- 2 doz sinovac olanlar %39,4
- 1 doz biontech olanlar %2,3
- 3 doz sinovac olanlar %1,9
- 2 doz sinovac + 1 doz biontech olanlar %1,1
- 2 doz biontech olanlar %0,5
şu da en son gelen delta varyantıyla ilgili cdc açıklaması: https://twitter.com/…gov/status/1436389091281620994
2 doz biontech aşısı olanlar delta'da bulaştan 5 kat, hastaneye yatış ve ölümden 10 kat daha fazla korunuyor.
korunmak için 2 doz biontech veya 2 doz sinovac + 1 doz biontech aşımızı mutlaka yaptıralım. sinovac inaktif aşı olduğu için ve üzerinden uzun zaman geçtiği için en az 3 ay aradan sonra tek doz ilave biontech mutlaka öneriliyor. aşı olalım ki toplumsal bağışıklığı sağlayıp hep birlikte bu beladan kurtulalım.
bu arada dünyada vaka sayılarındaki düşüş trendi belirginleşti.
görsel
bugün büyük ihtimalle dünyada en fazla vaka bildiren ikinci ülke olacağız. bu bir rekor. rekorun sebebi ise şu:
görsel
yoğun bakım derneğinin açıkladığı yatan hasta oranları:
- hiç aşı olmayanlar %51,4
- 2 doz sinovac olanlar %39,4
- 1 doz biontech olanlar %2,3
- 3 doz sinovac olanlar %1,9
- 2 doz sinovac + 1 doz biontech olanlar %1,1
- 2 doz biontech olanlar %0,5
şu da en son gelen delta varyantıyla ilgili cdc açıklaması: https://twitter.com/…gov/status/1436389091281620994
2 doz biontech aşısı olanlar delta'da bulaştan 5 kat, hastaneye yatış ve ölümden 10 kat daha fazla korunuyor.
korunmak için 2 doz biontech veya 2 doz sinovac + 1 doz biontech aşımızı mutlaka yaptıralım. sinovac inaktif aşı olduğu için ve üzerinden uzun zaman geçtiği için en az 3 ay aradan sonra tek doz ilave biontech mutlaka öneriliyor. aşı olalım ki toplumsal bağışıklığı sağlayıp hep birlikte bu beladan kurtulalım.
bu arada dünyada vaka sayılarındaki düşüş trendi belirginleşti.
görsel
bugün büyük ihtimalle dünyada en fazla vaka bildiren ikinci ülke olacağız. bu bir rekor. rekorun sebebi ise şu:
görsel
x değilim ama diye cümleye başlayıp diğer insanları aptal yerine koymaları. he inandık kesin değilsin. bi uyanık sizsiniz zaten.
(bkz: aşı karşıtı değilim ama)
(bkz: akp'li değilim ama)
(bkz: aşı karşıtı değilim ama)
(bkz: akp'li değilim ama)
cumhurbaşkanı erdoğan'ın bugün yaptığı açıklama.
https://twitter.com/…ete/status/1437434346848329739
bence 1877-1878 osmanlı-rus savaşının etkilerini yaşıyoruz reis. abdülkerim nadir paşa'ya biraz destek gönderebilseydik bugün dolar 8,5 lira olmazdı. bence bir dahaki konuşmanda prompter'ına bunu da ekle.
https://twitter.com/…ete/status/1437434346848329739
bence 1877-1878 osmanlı-rus savaşının etkilerini yaşıyoruz reis. abdülkerim nadir paşa'ya biraz destek gönderebilseydik bugün dolar 8,5 lira olmazdı. bence bir dahaki konuşmanda prompter'ına bunu da ekle.
seviyesi aşağıdaki gibi olan miting:
(bkz: sen de yargılanacaksın bill gates)
(bkz: aşı karşıtlarının istiklal marşını yanlış okuması)
2021 yılında bu tiplere laf anlatmak zorunda kalanlara sabır diliyorum.
(bkz: sen de yargılanacaksın bill gates)
(bkz: aşı karşıtlarının istiklal marşını yanlış okuması)
2021 yılında bu tiplere laf anlatmak zorunda kalanlara sabır diliyorum.
(bkz: günde 86700 tl kazanan adam)
2 soru istiyorum ama cesaret edecek gazeteci olduğunu sanmıyorum.
- hocam asgari ücretin 2800 lira olduğu yerde yılda 30 milyon lira kazanırken vicdanınız rahat mı ve avrupa'nın en çok kazanan hocalarından olmanız sizce adil mi?
2 soru istiyorum ama cesaret edecek gazeteci olduğunu sanmıyorum.
- hocam asgari ücretin 2800 lira olduğu yerde yılda 30 milyon lira kazanırken vicdanınız rahat mı ve avrupa'nın en çok kazanan hocalarından olmanız sizce adil mi?
yüzsüzlükte çığır açan bir ak yandaşın yaptığı eylemdir. tek özelliği sibel can'ın kocası olmak olan biri için fazla iddialı.
(bkz: hayat kısa sarık uçuyor)
bunlar 20 yıldır beni yönetecek partiyi belirliyor.
aysun kayacı'yı hatırlattı bana. sevgilerimi gönderiyorum ona buradan.
bunlar 20 yıldır beni yönetecek partiyi belirliyor.
aysun kayacı'yı hatırlattı bana. sevgilerimi gönderiyorum ona buradan.
gladyocu ney lan kurtlar vadisi senaryosu mu yazıyorsunuz?
akp yanaşması perinçekçilerin iyi parti'nin yükselen oylarını aşağı çekmek için yaptıkları bir hedef göstermedir. boşa kürek çekmektir.
akp yanaşması perinçekçilerin iyi parti'nin yükselen oylarını aşağı çekmek için yaptıkları bir hedef göstermedir. boşa kürek çekmektir.
havuz medyası büyük bir yalakasını kaybetmiştir.