Sık geçen başlıklar

always good 53

ekşi profili
dönere takılan kırmızı eti 600 lira zanneden yurdum insanını görmemi sağlamıştır.

et dönere ön kol eti takılır yani hayvanın ön ayakları sırt kısmına kadar olan uzvun eti.

bu et de kırmızı etin en ucuz kısmıdır. max 400 liradır o da en en en mükemmeli.

yani 100 gramı 40 tl ye gelir o etin. hadi pişince çeksin biraz 50-55 tl olsun.
bentley’in ingilizlerin olduğunu sananlarca eleştirlen gerçek.

geçmişin mirasını yiyorlar doğrudur, üretimleri düşmeye devam ediyor, genç nüfus az, ülkede göçmen bolluğu var onlar da olmasa hizmet sektörü siki tutacak.

sanayi devriminin temelini atan ülke 1945’te duman olan almanya’nın yanında fasülye gibi kaldı.

ellerinde ortadoğu petrollerini sömürdükleri dönemlerden kalma şirketler var. shell, bp gibi.

bu arada bentley artık volkswagen’in.
papayonlu bence de hoca moca değil. geçen bahsettiği okulun sitesini talan ettim bir tane kaydı kuydu yok. geçmişte çalıştım da demiyor anladığım kadarıyla, bahsettiği okulda çalışıyorum diyor. çalışan adamın üniversitenin web sitesinde bir kaydı kuydu olur.

ceyhan hoca gerekeni söylemiş zaten.
alıcılara önerilerimin olacağı piyasa.

düşük km, temiz, 2013-2014 ve üstü araç bakıyorsanız ekspertizini yetkili serviste yaptırın.

bu ne işinize yarar:

1- sıkıntılı satıcılarla karşılaşmanız otomatik olarak engellenir. (çoğu kabul etmez)

2- serviste birçok ekspertizin bakamadığı yazılımına varana dek baktırmış ve içiniz rahat etmiş olursunuz. adam kaportaya bakıyor tamam diyor lan. karpuz mu lan bu?

3- gideceğiniz yetkili servisi gideceğiniz güne kadar gizli tutun. tabii bu istanbul ve ankara benzeri yetkili servis seçeneği bol iller için geçerli.

taklaya gelmeyin, ortalık kansız dolu.