adamların adisyonunda vergi oranı var. siz hiç vergi oranlı adisyonlu mekan gördünüz mü türkiye kıyılarında? ben görmedim de.
Sık geçen başlıklar
always good 53
ekşi profilidönere takılan kırmızı eti 600 lira zanneden yurdum insanını görmemi sağlamıştır.
et dönere ön kol eti takılır yani hayvanın ön ayakları sırt kısmına kadar olan uzvun eti.
bu et de kırmızı etin en ucuz kısmıdır. max 400 liradır o da en en en mükemmeli.
yani 100 gramı 40 tl ye gelir o etin. hadi pişince çeksin biraz 50-55 tl olsun.
et dönere ön kol eti takılır yani hayvanın ön ayakları sırt kısmına kadar olan uzvun eti.
bu et de kırmızı etin en ucuz kısmıdır. max 400 liradır o da en en en mükemmeli.
yani 100 gramı 40 tl ye gelir o etin. hadi pişince çeksin biraz 50-55 tl olsun.
o zaman gidip de oy vermeyim kurum’a zaten kazanıyormuş dediğimdir.
makro iktisat
dersi ne kadar sevdiysem gidip çap yaptım, 22 fark dersi verdim.
dersi ne kadar sevdiysem gidip çap yaptım, 22 fark dersi verdim.
fransa 98.
tüm maçlarını da çocuk başıma izledim. bazı çakışan maçları hariç.
tüm maçlarını da çocuk başıma izledim. bazı çakışan maçları hariç.
yaşadığımız mülteci sorunun mimarıdır. tarih seni böyle yazacak, böyle hatırlayacağız.
atatürk ile şu an chp’nin nasıl ilgisi yoksa senin de yok.
atatürk ile şu an chp’nin nasıl ilgisi yoksa senin de yok.
koca parası yemek için gereken şart.
peygamber devesi adlı hayvan yaşıyor. bundan daha eksantriği var mı acaba. yakınına bir gelsin aniden gör anlarsın mevzuyu.
abd'de silahı marketten alıp ortalığın alnına koyabilirsin ama adalet sistemi de senin canını alır. böyle bir sistematiği vardır. 5 sene yatıp afla sokağa salınma ihtimaliniz sıfır.
aslında enflasyon %5, marketçiler yüzünden fiyatlar böyle tezine inanmaya tüketiciyi ikna çabaları.
uydur uydur yaz anasını satim. gerçeklik payı 0.
uydur uydur yaz anasını satim. gerçeklik payı 0.
%17,8 avelin olduğu anket.
şişli’den bile alamaz o oyu. oturduğu sokaktan belki alır.
en son şişli’den 2019’da %28 almış.
yeterin arkadaş gidin yahu.
en son şişli’den 2019’da %28 almış.
yeterin arkadaş gidin yahu.
bentley’in ingilizlerin olduğunu sananlarca eleştirlen gerçek.
geçmişin mirasını yiyorlar doğrudur, üretimleri düşmeye devam ediyor, genç nüfus az, ülkede göçmen bolluğu var onlar da olmasa hizmet sektörü siki tutacak.
sanayi devriminin temelini atan ülke 1945’te duman olan almanya’nın yanında fasülye gibi kaldı.
ellerinde ortadoğu petrollerini sömürdükleri dönemlerden kalma şirketler var. shell, bp gibi.
bu arada bentley artık volkswagen’in.
geçmişin mirasını yiyorlar doğrudur, üretimleri düşmeye devam ediyor, genç nüfus az, ülkede göçmen bolluğu var onlar da olmasa hizmet sektörü siki tutacak.
sanayi devriminin temelini atan ülke 1945’te duman olan almanya’nın yanında fasülye gibi kaldı.
ellerinde ortadoğu petrollerini sömürdükleri dönemlerden kalma şirketler var. shell, bp gibi.
bu arada bentley artık volkswagen’in.
devletin görevi fabrikayı yıkıp park yapmaktır.
artık çimleri alıp otlarsınız.
(bkz: seka kağıt fabrikası)
artık çimleri alıp otlarsınız.
(bkz: seka kağıt fabrikası)
bu osuruktan ligi %35’in yasal izlediğine dua edin. mesela ben yıllardır hiç izlemiyorum.
papayonlu bence de hoca moca değil. geçen bahsettiği okulun sitesini talan ettim bir tane kaydı kuydu yok. geçmişte çalıştım da demiyor anladığım kadarıyla, bahsettiği okulda çalışıyorum diyor. çalışan adamın üniversitenin web sitesinde bir kaydı kuydu olur.
ceyhan hoca gerekeni söylemiş zaten.
ceyhan hoca gerekeni söylemiş zaten.
alıcılara önerilerimin olacağı piyasa.
düşük km, temiz, 2013-2014 ve üstü araç bakıyorsanız ekspertizini yetkili serviste yaptırın.
bu ne işinize yarar:
1- sıkıntılı satıcılarla karşılaşmanız otomatik olarak engellenir. (çoğu kabul etmez)
2- serviste birçok ekspertizin bakamadığı yazılımına varana dek baktırmış ve içiniz rahat etmiş olursunuz. adam kaportaya bakıyor tamam diyor lan. karpuz mu lan bu?
3- gideceğiniz yetkili servisi gideceğiniz güne kadar gizli tutun. tabii bu istanbul ve ankara benzeri yetkili servis seçeneği bol iller için geçerli.
taklaya gelmeyin, ortalık kansız dolu.
düşük km, temiz, 2013-2014 ve üstü araç bakıyorsanız ekspertizini yetkili serviste yaptırın.
bu ne işinize yarar:
1- sıkıntılı satıcılarla karşılaşmanız otomatik olarak engellenir. (çoğu kabul etmez)
2- serviste birçok ekspertizin bakamadığı yazılımına varana dek baktırmış ve içiniz rahat etmiş olursunuz. adam kaportaya bakıyor tamam diyor lan. karpuz mu lan bu?
3- gideceğiniz yetkili servisi gideceğiniz güne kadar gizli tutun. tabii bu istanbul ve ankara benzeri yetkili servis seçeneği bol iller için geçerli.
taklaya gelmeyin, ortalık kansız dolu.
şimdiden 19’u 7,5 ile çarpıp destan yazacak olanlara iki çift lafım var. siz adam olmazsınız.
en ballısı 18 verip hiç gitmeyenlerdir. 15 yerine 30 verirdim hiç gitmemeyi tercih ederdim.