boşver koçum. biz biliyoruz neyin ne olduğunu. 35 yıldır bitmedi bu orospu çocuklarının lobisi. metin ali feyyaz dönemi de böyleydi, ilhan tümer zamanı da böyleydi, hâlâ da öyle. 5. lig topçusu ayakta duramayan sikiği oynatırlar, sağ bek adamı forvette oynatırlar ama seni oynatmazlar.
Sık geçen başlıklar
kendine musrik 9
ekşi profilidamlamış hemen "pahalı değil siz fakirsiniz"ciler. he yarram bir dilim pizza 20 euro roma'da.
edit: buralarda roma'da bir dilim pizzanın 20 euro olduğunu iddia eden bir sığır vardı. entry'sini silmiş.
edit: buralarda roma'da bir dilim pizzanın 20 euro olduğunu iddia eden bir sığır vardı. entry'sini silmiş.
arabasızlık arabası olana güzeldir. seçim sendedir. bugün canın istemez gider metroyu kullanırsın. ertesi gün taksi kullanırsın. bu zorunluluk değil senin tercihindir. bilirsin ki kapının önünde araba bekliyor, ihtiyacın olduğunda hazır ve nazır.
taraftarın birisi rotasyon yapmamasından yakınıyor, diğeri yapmasından. enteresan işler.
(bkz: ya bütün sırrı bozdun ya)
halbuki cebinde mama taşısaydı tekme atmak zorunda kalmazdı. oyun istiyor onların canı.
lan olm kaçıncıya açıyorsunuz bu fabrikayı? gerçi her sene aynı tarihlerde aynı şeylerin toplu açılış törenini yapanlara neyi soruyorsam.
- evet beyler benim maçım biter
+ falcao abi, bir beş dakika daha oynasaydın be abi
- kaçıcam hüseyin kardeş işim var
+ bari maç başından düşseydin be abi. falcao abi 10 dakikaya 100bin maç başı verdik. bir 10 dakika daha oyna maç başından düşelim abi.
- ne zaman sakatlanacağımı sana mı soracağım aslanım?
+ falcao abi, bir beş dakika daha oynasaydın be abi
- kaçıcam hüseyin kardeş işim var
+ bari maç başından düşseydin be abi. falcao abi 10 dakikaya 100bin maç başı verdik. bir 10 dakika daha oyna maç başından düşelim abi.
- ne zaman sakatlanacağımı sana mı soracağım aslanım?