bu bayerne galatasaray'dan başka hiçbir türk takımı böyle oynayamaz. galatasaray türklerin harbiden batıya açılan penceresi.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu kepazeliği teknik olarak tartışmaya çalışmanın lüzumu yok, kendisine hukukçu diyen hiç kimse de tartışmamalı. anayasanın 153. maddesi açıktır, yoruma müsait bir durumu da yoktur: "anayasa mahkemesi kararları resmî gazetede hemen yayımlanır ve yasama, yürütme ve yargı organlarını, idare makamlarını, gerçek ve tüzelkişileri bağlar." yargıtay da bunlardan biridir, bu açıdan diğer mahkemelerden veya idari makamlardan hiçbir farkı yoktur.
yani bir başka deyişle, aym'nin kararını veya statüsünü sorgulamak, yargıtay'ın haddine değildir. ve bu hadsizlik, bütün topluma karşı yapılmış bir hakarettir.
aihm kararlarının tanınmamasıyla başlayan bütün bu sürecin arkasındaki ilk isimlerden biri olan cumhurbaşkanı hukuk başdanışmanı mehmet uçum'un "milli yargı-gayrimilli yargı" şeklindeki ayrımı da, ileride bir gün mevcut rejimin karakterini analiz ederken alman nazizmi ve italyan faşizmi ile mukayeseli çalışma yapmak isteyenlere ışık tutacak nitelikte.
hitler de halk mahkemesi kurmuştu. mahkeme başyargıcı roland freisler göreve geldiği zaman hitler’e mektup yazmış: "führer’im; halk mahkemeleri bir karar verirken, siz olsaydınız nasıl karar vereceğinize inanıyorsa, o yönde bir karar verecektir."
hukukun yerlisi millisi olmaz. başına "milli" getirilen bir hukuk, olsa olsa bütün bir toplumu insan aklının evrensel ilkeler oluşturabilme kapasitesinden mahrum bırakmaya, mantık ve muhakeme ilkelerinden koparmaya hizmet eder. bu kopuşun sonu da hiçbir zaman hayırlı bir yere varmaz.
kısacası hepimizin, bütün bir toplumun aklına, mantığına, muhakeme yetisine küfretmeye devam ediyorlar. ve bu hakaretleri sineye çeken bir toplum zillet içinde yaşamaya mahkumdur.
yani bir başka deyişle, aym'nin kararını veya statüsünü sorgulamak, yargıtay'ın haddine değildir. ve bu hadsizlik, bütün topluma karşı yapılmış bir hakarettir.
aihm kararlarının tanınmamasıyla başlayan bütün bu sürecin arkasındaki ilk isimlerden biri olan cumhurbaşkanı hukuk başdanışmanı mehmet uçum'un "milli yargı-gayrimilli yargı" şeklindeki ayrımı da, ileride bir gün mevcut rejimin karakterini analiz ederken alman nazizmi ve italyan faşizmi ile mukayeseli çalışma yapmak isteyenlere ışık tutacak nitelikte.
hitler de halk mahkemesi kurmuştu. mahkeme başyargıcı roland freisler göreve geldiği zaman hitler’e mektup yazmış: "führer’im; halk mahkemeleri bir karar verirken, siz olsaydınız nasıl karar vereceğinize inanıyorsa, o yönde bir karar verecektir."
hukukun yerlisi millisi olmaz. başına "milli" getirilen bir hukuk, olsa olsa bütün bir toplumu insan aklının evrensel ilkeler oluşturabilme kapasitesinden mahrum bırakmaya, mantık ve muhakeme ilkelerinden koparmaya hizmet eder. bu kopuşun sonu da hiçbir zaman hayırlı bir yere varmaz.
kısacası hepimizin, bütün bir toplumun aklına, mantığına, muhakeme yetisine küfretmeye devam ediyorlar. ve bu hakaretleri sineye çeken bir toplum zillet içinde yaşamaya mahkumdur.
adamlar bayern'i yenme planları yapıyor, biz bodo'dan kaç yerizi düşünüyoruz. beşiktaş'ı bu hale getirenler utansın.
bayerne karşı, deplasmanda, skor berabereyken stoperi abdulkerimi bile ekstra adam olarak önde prese yolladı. abdül o şekilde toplar kaptı ve tehlikeli pozisyonlar yakaladık. cesaretine kurban hocam.
bayern gibi bir devden, fark yememek için değil, berabere kalmak için değil, kazanmak için oynattın iki maçta da takımını.
bizim salak taraftar 2 maçtır, alacagımız maçı verdin falan diyor. o adam oynattığı oyunla size o ihtimali düşündürdü. bu işin bekleneni sahanda kapanmak ve bayernin seni bi noktada çözüp 4 5 tane sallayıp yollaması. öyle bitse herkes, e bayern abi normal derdi. olayları kavrama büyük resmi görme yeteneğiniz çok zayıf be vasatlar.
bayern gibi bir devden, fark yememek için değil, berabere kalmak için değil, kazanmak için oynattın iki maçta da takımını.
bizim salak taraftar 2 maçtır, alacagımız maçı verdin falan diyor. o adam oynattığı oyunla size o ihtimali düşündürdü. bu işin bekleneni sahanda kapanmak ve bayernin seni bi noktada çözüp 4 5 tane sallayıp yollaması. öyle bitse herkes, e bayern abi normal derdi. olayları kavrama büyük resmi görme yeteneğiniz çok zayıf be vasatlar.
troller hala sanki soruşturma fenerbahçe aleyhinde açılmış gibi dezenformatif entry'ler girmesi aslında para ile, talimat ile entry girdiklerinin kanıtı. zaten bu soruşturmanın açılmasına ön ayak olan kişi ali koç yahu, utanır insan!
dedesi ingiltere'ye topuklayanların zoruna giden insandır. nasıl her sene daha da artıyor atası için 10 kasım'da saygı duruşunda bulunanlar ama? yediremiyorsun değil mi orospu evladı seni? onun kurduğu ülkede ona saygı duyulmaya devam edilecek, sen de böyle her 10 kasım'da kuduracaksın. bir de 9 kasım'dan rez alıp nefret kusmuş götveren. şimdi siktir git sil o yazdığını.
gayet yerinde hatta az bile ettiği küfür. ben olsam vasco de gama ya kadar söverdim.
ahmakların güzel haber diye servis ettiği de öğretmenin hastanelik olması.
olur, herkes kendi adaletini sağlasın, güzel haberler çıkar.
edit : altlardaki kendini thor sanan embesilleri de sanırsın kendi adaletlerini kendileri sağlıyor. en ufak bir şey olsa karakola gelip zırlayan tipler bunlar. bakın oğlanlar, öğrenci dövmek yanlış, öğretmen dövmek yanlış, sabah sabah buna sevinecek kadar gerizekalı olmak yanlış, gelip burada bunu övecek kadar ibrikçilik yapmak yanlış. şimdi kendi adaletimi sağlayıp alayınıza gireyim mi.
olur, herkes kendi adaletini sağlasın, güzel haberler çıkar.
edit : altlardaki kendini thor sanan embesilleri de sanırsın kendi adaletlerini kendileri sağlıyor. en ufak bir şey olsa karakola gelip zırlayan tipler bunlar. bakın oğlanlar, öğrenci dövmek yanlış, öğretmen dövmek yanlış, sabah sabah buna sevinecek kadar gerizekalı olmak yanlış, gelip burada bunu övecek kadar ibrikçilik yapmak yanlış. şimdi kendi adaletimi sağlayıp alayınıza gireyim mi.
10/10 rezalettir. yüzü maskeli terörist afişi ile dış politika mı yapıyoruz?
yılda iki dakika dik durmayı başaramayan kişilere sorun olabilecek eylem.
7 yıllık yazılımcı olduğunu iddia eden bir dallama dondu diyenlerin interneti 25 mb altında demiş. bak akodumun yazılımcısı, dün ben 90 dakka dortmund-newcastle maçını izledim. 7 yıl verdiğin emekten sonra her bir ski biz öğretmeyelim sana.
başlık altında komiklikler şakalar falan aferin.
yahu, büyük markalar tek tek çekiliyor. bunu da eğlenceli bulmazsınız, bulmamalısınız en azından. pardon da mal mısınız?
yahu, büyük markalar tek tek çekiliyor. bunu da eğlenceli bulmazsınız, bulmamalısınız en azından. pardon da mal mısınız?
bu ne lan? fener ludogoretsi evire çevire siker yazsaydın direkt, tek kelime eksik kalmış zaten, bu nasıl seviyesizlik hiç mi aklı başında adam yok bu kuruluşta.
muhtemelen kendisi veya "var"daki birinin bahis şikesi yapmış olan hakemler grubunun lideri.
var sırasında bir hata yapıldı. ancak gol kararı resmi olarak verildikten sonra (maç yayını grafiği bile girildi) geri dönmek yasak olduğu için yaptıkları hatayı fark ettiler dönmeye çalıştılar ama mecburen vazgeçtiler ve doğal olarak ofsayt pierosunu dahi gösteremediler.
premier lig'de yaşanan skandal tekrar yaşandı. buraya örnek videoyu bırakıyorum.
edit: bazı arkadaşların daha iyi anlaması için düzenleme yaptım. "check complete" denip, resmi karar verildiği andan itibaren, var'ın ikinci kez inceleme gibi durumu yok. hakem oyunu ikinci kez durdurduğunda zaten kural hatası yapmış oldu. muhtemelen ikinci inceleme sırasında var operatörü veya başka görevli kural gereği grubun incelemesini durdurdu, yani ikinci inceleme yapılmadı. normal şartlarda bu maç iptal olur, bu hakem de bir daha maç göremez ama ne bizim takımın tekrar maç yapmak isteyeceğini düşünüyorum, ne de uefa'nın. hakem de raporuna ikinci inceleme yapılmadı yazacaktır muhtemelen, ama gidip de "ilk" incelemeye devam edildi yazarsa şüphem bir kat daha artar.
edit2: pozisyon temiz yazan arkadaşlar var. ben ondan bahsetmiyorum, fark etmez. oyunu ikinci kez durdurduğu an kural hatası yapmış oldu, ilk durduğunda gol olmasa bile gol verse hakem ve var hatası olur verdiğim örnekteki gibi. ama tekrar kontrol ediyoruz dediğin an kural hatası yapmış oluyorsun.
edit3: kırmızı kart pozisyonu soruluyor, bence de kart verilebilir ama ilk maçına çıkan hakem deplasmanda bayern'e veremedi. yapacak bir şey yok. karar verilmiş, sürekli tekrarlanan klasik bir hakem hatası. bence asıl skandal aynı pozisyona 2 var uygulaması, hiçbir şartta olmaması gereken bir durum, bunun izahı, hakem yorumu, gri pozisyon vs. gibi kaçışı yok, prosedür hatası var.
var sırasında bir hata yapıldı. ancak gol kararı resmi olarak verildikten sonra (maç yayını grafiği bile girildi) geri dönmek yasak olduğu için yaptıkları hatayı fark ettiler dönmeye çalıştılar ama mecburen vazgeçtiler ve doğal olarak ofsayt pierosunu dahi gösteremediler.
premier lig'de yaşanan skandal tekrar yaşandı. buraya örnek videoyu bırakıyorum.
edit: bazı arkadaşların daha iyi anlaması için düzenleme yaptım. "check complete" denip, resmi karar verildiği andan itibaren, var'ın ikinci kez inceleme gibi durumu yok. hakem oyunu ikinci kez durdurduğunda zaten kural hatası yapmış oldu. muhtemelen ikinci inceleme sırasında var operatörü veya başka görevli kural gereği grubun incelemesini durdurdu, yani ikinci inceleme yapılmadı. normal şartlarda bu maç iptal olur, bu hakem de bir daha maç göremez ama ne bizim takımın tekrar maç yapmak isteyeceğini düşünüyorum, ne de uefa'nın. hakem de raporuna ikinci inceleme yapılmadı yazacaktır muhtemelen, ama gidip de "ilk" incelemeye devam edildi yazarsa şüphem bir kat daha artar.
edit2: pozisyon temiz yazan arkadaşlar var. ben ondan bahsetmiyorum, fark etmez. oyunu ikinci kez durdurduğu an kural hatası yapmış oldu, ilk durduğunda gol olmasa bile gol verse hakem ve var hatası olur verdiğim örnekteki gibi. ama tekrar kontrol ediyoruz dediğin an kural hatası yapmış oluyorsun.
edit3: kırmızı kart pozisyonu soruluyor, bence de kart verilebilir ama ilk maçına çıkan hakem deplasmanda bayern'e veremedi. yapacak bir şey yok. karar verilmiş, sürekli tekrarlanan klasik bir hakem hatası. bence asıl skandal aynı pozisyona 2 var uygulaması, hiçbir şartta olmaması gereken bir durum, bunun izahı, hakem yorumu, gri pozisyon vs. gibi kaçışı yok, prosedür hatası var.
kaçırdığı goller zerre kadar sikimde değil. ama yaptığı pas hatalarını halı sahada yapsan tekme tokat döver bi daha da maça çağırmazlar. senin ben ayağının ayarına sokayım. suç sende değil inatla seni oynatan hocanda.
salaklar
neye benzerse benzesin
götünüzü o kurtardı
öyle bakacaksınız
neye benzerse benzesin
götünüzü o kurtardı
öyle bakacaksınız
verdigin gogus pasina sokayim.
arkadaşlar çoğunuz yıllardır internet kullanan insanlarsınız halen kaynak güvenilirliği konusunda bir bilinciniz oluşmadı mı? (en güvenilir kaynak bile yalan çıkabilir ama o ayrı bir konu.)
entrylere bakıyorum gerçek olduğunu kabul edip öyle yorumlar yazmışsınız.
paylaşımı yapan hesabın ana sayfasında 1 dakikada 3 tane net yalan paylaşımın rt edildiğini gördüm. (hangileri olduğunu da kendiniz bulun mk)
ayrıca bu hesap bir türk düşmanı, gelişmiş aramada birkaç anahtar kelime ile bulabilirsiniz.
ölen filistinli çocuklar için bizi sorumlu tutmuş bir paylaşımında öyle rezil bir hesap. (https://twitter.com/…irl/status/1718971819456401823)
isralin savunuculuğunu yapmadım ki netenyahunun da amk sadece her gördüğünüze fikirlerinize uyuşuyor diye hemen inanmayın.
olayın doğru olup olmadığı hakkında da yorum yapmadım.
entrylere bakıyorum gerçek olduğunu kabul edip öyle yorumlar yazmışsınız.
paylaşımı yapan hesabın ana sayfasında 1 dakikada 3 tane net yalan paylaşımın rt edildiğini gördüm. (hangileri olduğunu da kendiniz bulun mk)
ayrıca bu hesap bir türk düşmanı, gelişmiş aramada birkaç anahtar kelime ile bulabilirsiniz.
ölen filistinli çocuklar için bizi sorumlu tutmuş bir paylaşımında öyle rezil bir hesap. (https://twitter.com/…irl/status/1718971819456401823)
isralin savunuculuğunu yapmadım ki netenyahunun da amk sadece her gördüğünüze fikirlerinize uyuşuyor diye hemen inanmayın.
olayın doğru olup olmadığı hakkında da yorum yapmadım.
dayicim, birincisi çok gıcık bir adamsın. ikincisi de aileme yalan soyleyip sevgilimle tatile kaçarken bindigimiz otobüse harem'den bindigin için sana yakalanmamak için kılık değiştirip topcular'da inmemiz ve sonrasında başımıza gelenler yirmi yıl sonra hala yaşadığım en komik şeylerden biri, sağolasın.
yandaş kadrolaşması ve hasta bakıcı mafyası
hastaneler iyice çiftliğe dönmüş durumda. üç beş doktor, bir avuç hemşire var. geri kalan ise adına personel denilen ve gerçekte ne iş yaptığı bilinmeyen insan sürüsü. hastalar ise hasta yakınlarına emanet.
mesela başlığı açan yazarı düşünün. hastasının durumunu bilmiyorum ama hastasının çarşafını değiştirmek, yataktan sedyeye almak ve yataktan tekerlekli sandalyeye oturtmak yazar için çok zor olmalı. bu işlerin bir tekniği var ve muhtemelen bunları bilmiyordur. annem hastanede yatıyorken sonda torbası dolmuştu ve mal mal bakmıştık. hayatımızda ilk kez sonda torbası görüyoruz, nasıl boşaltıldığını nereden bilelim?
o personel denilen eleman kendisi yapmıyor, nasıl yapılacağını da göstermiyor ama götünüzün dibinden de ayrılmıyor. sürekli olarak özel hasta bakıcı tutmanız için psikolojik baskı yapıyor.
sürekli olarak hastanızın ne kadar kötü durumda olduğunu, sizin ise beceriksiz olduğunuzu bunun için özel refaketçi tutmanız gerektiğini işleyip duruyorlar.
yazar eğer bunların tavsiye ettiği hasta bakıcıyı tutsaydı, o hasta bakıcı gider içerdeki kankitoşlarından yara kremini alır gelirdi.
hastaneler iyice çiftliğe dönmüş durumda. üç beş doktor, bir avuç hemşire var. geri kalan ise adına personel denilen ve gerçekte ne iş yaptığı bilinmeyen insan sürüsü. hastalar ise hasta yakınlarına emanet.
mesela başlığı açan yazarı düşünün. hastasının durumunu bilmiyorum ama hastasının çarşafını değiştirmek, yataktan sedyeye almak ve yataktan tekerlekli sandalyeye oturtmak yazar için çok zor olmalı. bu işlerin bir tekniği var ve muhtemelen bunları bilmiyordur. annem hastanede yatıyorken sonda torbası dolmuştu ve mal mal bakmıştık. hayatımızda ilk kez sonda torbası görüyoruz, nasıl boşaltıldığını nereden bilelim?
o personel denilen eleman kendisi yapmıyor, nasıl yapılacağını da göstermiyor ama götünüzün dibinden de ayrılmıyor. sürekli olarak özel hasta bakıcı tutmanız için psikolojik baskı yapıyor.
sürekli olarak hastanızın ne kadar kötü durumda olduğunu, sizin ise beceriksiz olduğunuzu bunun için özel refaketçi tutmanız gerektiğini işleyip duruyorlar.
yazar eğer bunların tavsiye ettiği hasta bakıcıyı tutsaydı, o hasta bakıcı gider içerdeki kankitoşlarından yara kremini alır gelirdi.
yargıtay'ın skandal kararını isabetli bir şekilde anayasal düzene karşı darbe olarak değerlendiren özgür özel'in direniş çağrısı.
--- spoiler ---
sadece meclis’te değil, tüm halkı, milletvekillerini, parti gruplarını direnmeye çağırıyoruz. tüm anayasacıları, geçmişte anayasa çalışmalarında bulunmuş herkesi açıklama yapmaya çağırıyoruz.
--- spoiler ---
kaynak
--- spoiler ---
sadece meclis’te değil, tüm halkı, milletvekillerini, parti gruplarını direnmeye çağırıyoruz. tüm anayasacıları, geçmişte anayasa çalışmalarında bulunmuş herkesi açıklama yapmaya çağırıyoruz.
--- spoiler ---
kaynak
yavrum kadar seksi bir hitap yok. iki lafından biri olmayacak ama. yerli yerinde ve o sahiplenme tavrını hissettirerek.
artık şu asgari ücret denilen tek rakam saçmalığı son bulmalı.
aynı market zincirinin yozgat yerköy şubesinde çalışan personeliyle istanbul etiler şubesinde çalışan personeli aynı maaşı alıyor. hem ulaşım hem de konut kirasinda dağlar kadar fark var.
bir çiçekçide klimalı yerde telefona bakan ablayla, iplik fabrikasında çalışan teri alından değil de başka yerinden akan adama aynı maaşı veriyoruz.
anadolunun çoğu yerinde temizlikte güvenlik, şoför ile depocu aynı maaşı alıyor.
bu sebepten mesleki asgari ücret çıkmalı.
büyükşehirlerde yaşayanlara %30
3 mega şehirde yaşayanlara %50 fark olmalı
bayburt'ta 11.400 lira alan adam "allaha çok şükür yiğenim ekonomi çoh eyyi" derken, ankara çankaya'da adam hayatta kalmak için survivor oynuyor.
aynı market zincirinin yozgat yerköy şubesinde çalışan personeliyle istanbul etiler şubesinde çalışan personeli aynı maaşı alıyor. hem ulaşım hem de konut kirasinda dağlar kadar fark var.
bir çiçekçide klimalı yerde telefona bakan ablayla, iplik fabrikasında çalışan teri alından değil de başka yerinden akan adama aynı maaşı veriyoruz.
anadolunun çoğu yerinde temizlikte güvenlik, şoför ile depocu aynı maaşı alıyor.
bu sebepten mesleki asgari ücret çıkmalı.
büyükşehirlerde yaşayanlara %30
3 mega şehirde yaşayanlara %50 fark olmalı
bayburt'ta 11.400 lira alan adam "allaha çok şükür yiğenim ekonomi çoh eyyi" derken, ankara çankaya'da adam hayatta kalmak için survivor oynuyor.
aktivistlerin bir bakır madeninin 32.000 dönümlük yağmur ormanını tahrip etmesinin ve içme suyunu dahi kirleteceği için bu eylemi yapmasının haber değeri yok sanırım.
adam kerem ile ziyech i birlestirsen bellingham olur yazmis, bence belhanda olur
skor 3-0 adam modric'i sokuyor. terörist misin be adam türk düşmanı mısın sal bizi
bakmasam bile ayın orada olduğunu düşünmek hoşuma gidiyor. al sana ev yapımı kuantum.
ayla arama giren bu mesafe de nesi? ne kadar uzağım şimdi ayı düşünmediğim zamanki benden. ben kendimin gölgesiyim, o neyin gölgesi? şairin dediği gibi varlığına nedir delil sana meylim olmasa?
güzel şarkıları dinle, boş sokaklarda yürü, kavruk köpeklerin kafasını okşa, çimlere uzan, yıldızları seyret, işte ay orda ama sen hiçbir yerdesin…
ayla arama giren bu mesafe de nesi? ne kadar uzağım şimdi ayı düşünmediğim zamanki benden. ben kendimin gölgesiyim, o neyin gölgesi? şairin dediği gibi varlığına nedir delil sana meylim olmasa?
güzel şarkıları dinle, boş sokaklarda yürü, kavruk köpeklerin kafasını okşa, çimlere uzan, yıldızları seyret, işte ay orda ama sen hiçbir yerdesin…
küçük akitlerin salya saçarak savunmaya geleceği talihsiz olay.
servis italya'dan yarım saat içinde kalkıp gelemez tabi, pili çıkarıp biraz dişledikten sonra geri taksalar yürürdühhahahha.
servis italya'dan yarım saat içinde kalkıp gelemez tabi, pili çıkarıp biraz dişledikten sonra geri taksalar yürürdühhahahha.
düşünsene geliyor biri mağazama arap probagandası yapmak için işleyişe müdahale ediyor. g. sikerdim herhalde
herkes arapça konuşmak zorunda değil.
herkes sizin kadar sevgiye muhtaç da değil.
herkesin uyum sağlamak umrunda değil.
edit: bana özelden küfür yazan yobaz çaylaklar var, nefretinizde boğulun ettiğiniz küfürler benim hoşuma gidiyor, raporlayıp devam ediyorum.
herkes sizin kadar sevgiye muhtaç da değil.
herkesin uyum sağlamak umrunda değil.
edit: bana özelden küfür yazan yobaz çaylaklar var, nefretinizde boğulun ettiğiniz küfürler benim hoşuma gidiyor, raporlayıp devam ediyorum.
belki yıkıcılığı olmayacak ama hatay'da yaşamaya devam eden bizler için travmatik etkileri ciddi olacak deprem.
6 ve 20 şubat depremlerinin maddi ve manevi yıkıcı etkilerinden sonra onlarca daha yüksek ya da yakın şiddette artçı deprem yaşadığımız oldu ama aradan geçen zamandan sonra eski günleri hatırlatan en büyük sarsıntı oldu.
6 ve 20 şubat depremlerinin maddi ve manevi yıkıcı etkilerinden sonra onlarca daha yüksek ya da yakın şiddette artçı deprem yaşadığımız oldu ama aradan geçen zamandan sonra eski günleri hatırlatan en büyük sarsıntı oldu.
benim fikrime göre de net bir şekilde mülkiyet hakkının ortadan kaldırılmasıdır. evrensel temel hak ve hürriyetler için, "ama şöyle, ama böyle" diye bir şey olamaz. bunun benzerlerinin nasıl sonuçlar doğurduğunu defalarca gördük. sadece biz görmedik, bütün dünya yüz yıllar boyunca gördü ve zaten bunlar o yüzden "evrensel" temel haklar.
nasıl, "ama yalan haberler oluyor halkımız etkileniyor, onlar ne olacak" diyerek basın özgürlüğü ve haber alma hakkı kısıtlanmaz ise bu da öyle. aynı gerekçeler ile savunulan dezenformasyon yasasını ne işe yaradı daha yeni gördük. 25 yıl oldu, bu kadar da saf olmayın artık!
hukukçu bir yazar sayfa sayfa sorun/çözüm yaklaşımı ile yasanın neyi çözdüğünü yazmış. çok güzel evet ama küçük bir detay var burası norveç değil. zaten norveç olsa böyle bir yasaya da ihtiyaç olmaz. yazarın atladığı bir şey var; mesela bu yapıların tehlike arz ettiğine kanaat getirecek adamlar hatay' da binlerce eve "aaa mütahit kardeş süper yapmışsın, eline sağlık" diyip ruhsat/onay vermiş adamlarla aynı adamlar olacak. süper di mi?!
bu ülkede daha bu yasa yokken bile türlü türlü işlerle etiler' de polis okulu arazisine "bir şekilde" sahip olanlar, bunla yetinmeyip tutup bütün etiler' deki binalara depreme dayanıksız diye yıkıp çökmeye kalktı. evet, şehrin en sağlam yerinde olan, kat sayısı en fazla 3-4 olan yerde evler depreme dayanıksızmış...millet malını mülkünü zor kurtardı.
siz neden bahsediyorsunu kardeşim? bu yasanın nasıl kulllanılacağını anlamayanlar net bir şekilde durgun zekalıdır benim görüşüme göre. bu konunun yargıtay'ın anayasa mahkemesine dava açması gibi tarihi absürtlükte bir olay ile aynı döneme denk gelmesi bile bu yasaya karşı çıkmak için yeteli bir sebeptir.
ülkenin hukuksal sistemi inanılmaz bir erezyona uğramış durumda ve açıkçası bu noktadan sonra bunu düzletmek mümkün mü emin değilim. yargıtay, aym gibi kurumların üye belirleme şekillerini düzenleyen yasalarına bakıyorum da bunların değişmesi öyle pat diye olacak bir şey de değil. ülkede iktidar değişirse yeni gelenlerin yönetebileceği bir ortam olmayacak bence. durum bana çok vahim görünmeye başladı. yüksek yargıdaki kişilerin özgeçmişlerini incelemeniz yeterli bazı şeyleri anlamak için.
nasıl, "ama yalan haberler oluyor halkımız etkileniyor, onlar ne olacak" diyerek basın özgürlüğü ve haber alma hakkı kısıtlanmaz ise bu da öyle. aynı gerekçeler ile savunulan dezenformasyon yasasını ne işe yaradı daha yeni gördük. 25 yıl oldu, bu kadar da saf olmayın artık!
hukukçu bir yazar sayfa sayfa sorun/çözüm yaklaşımı ile yasanın neyi çözdüğünü yazmış. çok güzel evet ama küçük bir detay var burası norveç değil. zaten norveç olsa böyle bir yasaya da ihtiyaç olmaz. yazarın atladığı bir şey var; mesela bu yapıların tehlike arz ettiğine kanaat getirecek adamlar hatay' da binlerce eve "aaa mütahit kardeş süper yapmışsın, eline sağlık" diyip ruhsat/onay vermiş adamlarla aynı adamlar olacak. süper di mi?!
bu ülkede daha bu yasa yokken bile türlü türlü işlerle etiler' de polis okulu arazisine "bir şekilde" sahip olanlar, bunla yetinmeyip tutup bütün etiler' deki binalara depreme dayanıksız diye yıkıp çökmeye kalktı. evet, şehrin en sağlam yerinde olan, kat sayısı en fazla 3-4 olan yerde evler depreme dayanıksızmış...millet malını mülkünü zor kurtardı.
siz neden bahsediyorsunu kardeşim? bu yasanın nasıl kulllanılacağını anlamayanlar net bir şekilde durgun zekalıdır benim görüşüme göre. bu konunun yargıtay'ın anayasa mahkemesine dava açması gibi tarihi absürtlükte bir olay ile aynı döneme denk gelmesi bile bu yasaya karşı çıkmak için yeteli bir sebeptir.
ülkenin hukuksal sistemi inanılmaz bir erezyona uğramış durumda ve açıkçası bu noktadan sonra bunu düzletmek mümkün mü emin değilim. yargıtay, aym gibi kurumların üye belirleme şekillerini düzenleyen yasalarına bakıyorum da bunların değişmesi öyle pat diye olacak bir şey de değil. ülkede iktidar değişirse yeni gelenlerin yönetebileceği bir ortam olmayacak bence. durum bana çok vahim görünmeye başladı. yüksek yargıdaki kişilerin özgeçmişlerini incelemeniz yeterli bazı şeyleri anlamak için.
onların anladığı bilim ile gerçek bilim aynı şey olmadığı için bence gayet yerinde olan hadisedir...
adamların ilim dediği şeyin %90'i "kimleri sikebiliriz" sorusuna cevap aramak zaten...
kalanı da ilkçağ bedevi kabilelerinin günlük yaşamını günümüze uyarlama çabası...
adamların ilim dediği şeyin %90'i "kimleri sikebiliriz" sorusuna cevap aramak zaten...
kalanı da ilkçağ bedevi kabilelerinin günlük yaşamını günümüze uyarlama çabası...
avrupa'da sigara kullanımı genç kuşakta giderek azalıyormuş salağa göre. bak bakalım onun yerini neler alıyor? uyuşturucu kullanımı ne durumda? adam envai çeşit madde kullanabiliyor zaten ne yapsın sigarayı. mal.
lan japondan ne istediniz orospu çocukları. dünyanın öbür yarısını bari rahat bırakın be. adam japon sivil ne anlasın senin sikilesi ızdırabından.
ahahahahahhahahahhaahahahhaha lan lütfen şaka olsun. süper mario'nun tulumu bile daha karizmatik aq hahaha
özgür özel’in daha ilk günden farkını belli ettiği açıklamalardır. sokaktan korkmayacağız sözünü tutuyor. hayırlısı.
bok gibiyim çünkü depresyondayım. bir okb denen illet bastırıyor ki harbiden yoruyor. hayat devam ediyor mu dersen, bir şekilde ediyor.
istemediğim ve sevmediğim şeyleri yapmaktan nefret ediyorum. içine çekilirken karşı koyamadığınız şeyler vardır hayatta, benimki bildiğin hayatımın gerçeği oldu. neyseki ölüm var, en azından onun üzerinde irade sahibiyim.
istemediğim ve sevmediğim şeyleri yapmaktan nefret ediyorum. içine çekilirken karşı koyamadığınız şeyler vardır hayatta, benimki bildiğin hayatımın gerçeği oldu. neyseki ölüm var, en azından onun üzerinde irade sahibiyim.
dakika 88 ve ben şampiyonlar liginde deplasmanda bayern münih e yeniliyoruz diye üzüntüden ve sinirden ağlamak üzereyim.
galatasaray bu seviyeye sadece 2 senede geldi, istikrar korunursa neler yapılabilir hayal bile edemiyorum
teşekkürler galatasaray
edit: hala icim sogumadi, hadi ilk macta nefesimiz yetmedi de aksam kazanabilirdik amk, en kotu berabere kalmaliydik.
galatasaray bu seviyeye sadece 2 senede geldi, istikrar korunursa neler yapılabilir hayal bile edemiyorum
teşekkürler galatasaray
edit: hala icim sogumadi, hadi ilk macta nefesimiz yetmedi de aksam kazanabilirdik amk, en kotu berabere kalmaliydik.
ulan adamın dövdüğü çocuk kız çocuğu olsa kıyameti koparırdınız burada. medya ayağa kalkar, feminist dernekleri okulu basardı. adamın emdiği süt çoktan fitil fitil burnundan gelmişti şimdiye.
ama dövülen oğlan çocuğu olunca çıt yok. herkes eğitimci kesilmiş dayağı haklı bulan, kimbilir ne yaptı da haketti diyenler çoğunlukta. gariban dayağı yediğiyle kalacak.
kadınlara getirilen en ufak eleştiriyi kaldıramayıp sözlükteki kadın düşmanlığı diye sayfa sayfa ağlayarak eleştirenleri cinsiyetçi ilan etmesini biliyorsunuz amk. asıl cinsiyetçinin önde bayrak sallayanı sizsiniz.
işte bunları iyi değerlendirmen lazım genç kardeşim. dövüldüğünde, sövüldüğünde, eziyet gördüğünde sana sırt çeviren, seni korumak şöyle dursun sana eziyet edenleri alkışlayan insanlar yarın utanıp sıkılmadan senden bir takım beklentilere girecekler, senden istedikleri rolleri oynamanı talep edecekler. o zaman bunlara orta parmağı gösterebilmen lazım. sen kendini ve çıkarlarını koruyacaksın, bencil olacaksın çünkü bunu senden başka kimse yapmayacak.
ama dövülen oğlan çocuğu olunca çıt yok. herkes eğitimci kesilmiş dayağı haklı bulan, kimbilir ne yaptı da haketti diyenler çoğunlukta. gariban dayağı yediğiyle kalacak.
kadınlara getirilen en ufak eleştiriyi kaldıramayıp sözlükteki kadın düşmanlığı diye sayfa sayfa ağlayarak eleştirenleri cinsiyetçi ilan etmesini biliyorsunuz amk. asıl cinsiyetçinin önde bayrak sallayanı sizsiniz.
işte bunları iyi değerlendirmen lazım genç kardeşim. dövüldüğünde, sövüldüğünde, eziyet gördüğünde sana sırt çeviren, seni korumak şöyle dursun sana eziyet edenleri alkışlayan insanlar yarın utanıp sıkılmadan senden bir takım beklentilere girecekler, senden istedikleri rolleri oynamanı talep edecekler. o zaman bunlara orta parmağı gösterebilmen lazım. sen kendini ve çıkarlarını koruyacaksın, bencil olacaksın çünkü bunu senden başka kimse yapmayacak.
maaş iki gün geciktiğinde “bari üçte birini verin!”demiştim yıllar önce bi patronuma. “ne yapacaksın üçte birini?” diye sormuştu.
emek çok önemli bir şey, emeğin veresiyesi olmaz. vaktimiz de ömrümüz de çok kıymetli.
insanları üç kuruşun peşinde koşturmayın!
emek çok önemli bir şey, emeğin veresiyesi olmaz. vaktimiz de ömrümüz de çok kıymetli.
insanları üç kuruşun peşinde koşturmayın!
nevşin
esranın yerinde olsam dün akşamki değerlendirmeden sonra önlüğün cebinden bir kaşık çıkartıp şeflerinin önüne atardım. "bu ne demek" diye sorduklarında "siz bu tabak yerine bu tombalak dildonun bulamaç tatlısını birinci yaptınız ya bu harika performansınıza kaşık attım" der önlüğü çıkartır çeker giderdim.
ülkenin her yeri a dan z ye liyakatsizlik ile adam kayırmacılık ile haksızlık ile adaletsizlik ile dolu.. günlük hayatta sabahın köründen akşamın karanlığına bunları yaşıyoruz, görüyoruz, duyuyoruz. yetmiyor akşam vakit geçirmek için izlediğimiz ismi "yemek yarışması" olan ve içerisinde şef veya şef adaylarının olduğu bir programı izliyoruz ve netice gene aynı.. ne biçim insanlarsınız lan siz ? koca koca kelli felli adamlarsınız. ünvanınız "şef" ve özellikle mehmet yalçınkaya gibi uluslararası alanda başarıları olan bir adam var aranızda. gel gör ki yemeğin y sinden anlamayan tipler olarak anılıyorsunuz ve anılacaksınız. çünkü siz adalet kavramınızı hak kavramınızı kaybetmişsiniz. yazık günah..
oyunu kırmızıya zorla kaybettirip üstüne dokunulmazlıkta kırmızı takımın içindeki adamınız tahsini birinci yaptınız. akşamları nasıl uyuyabiliyorsunuz yemin ederim bilmiyorum.. rejide oturanlarda aynı karakterde tipler. tahsinin geri sayım bittikten sonra yaptığı yemeğe "limon" ilave ettiğini biz ekran arkasından görürken o elf gözleri göremeyen reji cemrenin tabağının ocağın üstünde olduğunu koşa koşa gelip şeflere yetiştirebiliyor ? madem bu kadar keskin gözleriniz vardı tahsini neden söylemediniz o hafta ? adam dokunulmazlığı aldı üstüne ayazı potaya gönderdi tüm bunlar yaşanırken rejiden hiç kimse koşa koşa gelip "şefümm şefümmm şöyle bir durum" var demedi. üstüne olayı ortaya çıkaran cemreye düşman oldu hem şer ittifakı hem şefler. hiçbirinizin yatacak yeri yok.
son olarakta cinsiyetçilik üzerinden algı kasan hain domdom. seni de unutmadık.. it is a man world.. hakikatten "insanlar ne biçim insan yetiştiriyor arkadaş" cemre ne kadar doğru söylemiş. kadın olduğum için potaya gönderiliyorum bu dünya erkek dünyası. bsg artık iyice midemizi bulandırdın. sen değilde tanya potaya gönderilse bunları söyleyecek miydin ?? cevabı sen de dahil hepimiz biliyoruz..
ülkenin her yeri a dan z ye liyakatsizlik ile adam kayırmacılık ile haksızlık ile adaletsizlik ile dolu.. günlük hayatta sabahın köründen akşamın karanlığına bunları yaşıyoruz, görüyoruz, duyuyoruz. yetmiyor akşam vakit geçirmek için izlediğimiz ismi "yemek yarışması" olan ve içerisinde şef veya şef adaylarının olduğu bir programı izliyoruz ve netice gene aynı.. ne biçim insanlarsınız lan siz ? koca koca kelli felli adamlarsınız. ünvanınız "şef" ve özellikle mehmet yalçınkaya gibi uluslararası alanda başarıları olan bir adam var aranızda. gel gör ki yemeğin y sinden anlamayan tipler olarak anılıyorsunuz ve anılacaksınız. çünkü siz adalet kavramınızı hak kavramınızı kaybetmişsiniz. yazık günah..
oyunu kırmızıya zorla kaybettirip üstüne dokunulmazlıkta kırmızı takımın içindeki adamınız tahsini birinci yaptınız. akşamları nasıl uyuyabiliyorsunuz yemin ederim bilmiyorum.. rejide oturanlarda aynı karakterde tipler. tahsinin geri sayım bittikten sonra yaptığı yemeğe "limon" ilave ettiğini biz ekran arkasından görürken o elf gözleri göremeyen reji cemrenin tabağının ocağın üstünde olduğunu koşa koşa gelip şeflere yetiştirebiliyor ? madem bu kadar keskin gözleriniz vardı tahsini neden söylemediniz o hafta ? adam dokunulmazlığı aldı üstüne ayazı potaya gönderdi tüm bunlar yaşanırken rejiden hiç kimse koşa koşa gelip "şefümm şefümmm şöyle bir durum" var demedi. üstüne olayı ortaya çıkaran cemreye düşman oldu hem şer ittifakı hem şefler. hiçbirinizin yatacak yeri yok.
son olarakta cinsiyetçilik üzerinden algı kasan hain domdom. seni de unutmadık.. it is a man world.. hakikatten "insanlar ne biçim insan yetiştiriyor arkadaş" cemre ne kadar doğru söylemiş. kadın olduğum için potaya gönderiliyorum bu dünya erkek dünyası. bsg artık iyice midemizi bulandırdın. sen değilde tanya potaya gönderilse bunları söyleyecek miydin ?? cevabı sen de dahil hepimiz biliyoruz..
80 kuşağının otomatik olarak '' ... şaşırmayın, çünkü nedeni impulse'tır '' şeklinde kafasında tamamlayacağı cümle.
hatta adamın sesi bile aklımda.
bence y kuşağına televizyon vasıtasıyla türlü deneyler yaptılar.
bak buraya yazdım.
hatta adamın sesi bile aklımda.
bence y kuşağına televizyon vasıtasıyla türlü deneyler yaptılar.
bak buraya yazdım.
yok efendim güvenilir borsaymışta bla bla bla. yalandan 1 2 cümle kurayım, sonra binance referans linkimi vereyim. mal değneği seni. o referans treni zaten 2018 - 2020 arasında kalktı gitti, senin götü boklu hesabından referanslı üye olarak kaç kişi bulacaksında para kazanacaksın. 5 - 10 cent için anana bacına sövdürme milleti.
1,5 milyar törkiş lira ha? hem de ibb'nin parası, yani gittiler bize ibb'nin 1,5 milyarını verin dediler, nakit olarak aldılar, vitolarla taşıdılar, sonra gittiler bunu dolara çevirdiler, ankara'ya gidip bunları dağıttılar.
hikayeler daha inandırıcı ve akla mantığa uygun bir örgüye sahip olmalı. bu olmamış, gidin yeniden düzenleyip gelin, öyle değerlendirelim.
hikayeler daha inandırıcı ve akla mantığa uygun bir örgüye sahip olmalı. bu olmamış, gidin yeniden düzenleyip gelin, öyle değerlendirelim.
15 temmuz 2016'dan önce ölseydi, ülkedeki tüm ampüllü ve üç hilalli bayraklar yarıya indirilirdi.
şimdi ne olur bilmiyorum.
ha ülke geneli değill kendimce konuşacak olursam, sikimde olmaz, yet another götüne pamuk tıkanan siyasal islamcı, darısı diğerlerinin başına der geçerim.
şimdi ne olur bilmiyorum.
ha ülke geneli değill kendimce konuşacak olursam, sikimde olmaz, yet another götüne pamuk tıkanan siyasal islamcı, darısı diğerlerinin başına der geçerim.
muz gönderelim beyfendiye de muz cumhuriyetini ilan etsin.
bahislerin açılmadığı hazırlık/antrenman maçı.
hatta maçta oyundan çıkan kalecinin yerine giren fatih sakatlanınca oyundan çıkan ilk kaleci tekrar kaleye geçti. böyle bir antrenman maçında bahis alınabilir mi :d
galatasaray tarihinin en kötü olduğu 13. bitirdiğimiz sezonda oynanmış antrenman maçı.
hatta maçta oyundan çıkan kalecinin yerine giren fatih sakatlanınca oyundan çıkan ilk kaleci tekrar kaleye geçti. böyle bir antrenman maçında bahis alınabilir mi :d
galatasaray tarihinin en kötü olduğu 13. bitirdiğimiz sezonda oynanmış antrenman maçı.
sevmeyi bile arabesk tarafımızla yapmak zorundayız sanki.
insan cocugu icin, yaşamalı... yaşamayı beceremedigimizden aklımıza ölmek geliyor herhal.
insan cocugu icin, yaşamalı... yaşamayı beceremedigimizden aklımıza ölmek geliyor herhal.