verdigin gogus pasina sokayim.
Sık geçen başlıklar
victor nelsson 4
ekşi'de görhiçbir oyuncusu medyada yazıp çizilen paralara satılamamasına rağmen bizim taraftarın bir taraflarından 20 milyon euro değer biçtiği stoper.
son yaşananlardan sonra çift haneli bir paraya gitmesi imkansız hale de gelmiştir.
her şeyi geçiyorum.9 milyon euro'ya daha yeni alınan davinson bu adamdan daha iyi demiyor muyuz ? diyoruz. davinson kendisini kesmedi mi ? kesti.
ee o zaman ? 9 milyon euro'ya alınan adam tarafından kesilen futbolcu nasıl 20 milyon edebilir amk ?
bu yaz 10 milyon euronun üstünde teklif geldiyse ve satılmadıysa büyük bir yanlış yapılmıştır.
son yaşananlardan sonra çift haneli bir paraya gitmesi imkansız hale de gelmiştir.
her şeyi geçiyorum.9 milyon euro'ya daha yeni alınan davinson bu adamdan daha iyi demiyor muyuz ? diyoruz. davinson kendisini kesmedi mi ? kesti.
ee o zaman ? 9 milyon euro'ya alınan adam tarafından kesilen futbolcu nasıl 20 milyon edebilir amk ?
bu yaz 10 milyon euronun üstünde teklif geldiyse ve satılmadıysa büyük bir yanlış yapılmıştır.
tr liginde tüm maçlarını kazanıp şampiyon olursan maç başı galibiyet ve şampiyonluk primleri toplamı 6.5 milyon euro. bu şartlar altında tüm takımlar için konuşuyorum para eden oyuncusunu satmayan ve çok yüksek maaş alan oyuncusunu takımda tutan direk salaktır. bu nedenle oyuncu iyi oyuncudur fakat teklif edilen miktar tr ligi için reddilemeyecek bir miktardır.
ne yaptı bilmiyorum ama beşiktaş'lı yazarlar galibiyetten sonra bile başlığına gelip hakaret ediyorsa, bu adam iyi futbolcu demektir. *