enflasyon canavarının sonucudur. insanların umutlarını parçalar, toplumun ahlakını bozar. insanlar vahşileşir. (düzeltme: sözün aslı tam bu değil ve süleyman demirel'e ait. sezarın hakkı sezara)
ek. romada sezarın nasıl başa geçtiğini bilmeyen yoktur. vatandaş ciğeri kediye yüklemiş geri alamamış. e hayvan niye geri versin?
Sık geçen başlıklar
mahvettin 11
ekşi profiliben atatürkçülüğü dünya şartlarını belirleyen bir ideal olarak görüyorum. aklın bilimin izinden gitmek ve kendini kaybetmemek için atatürkçülük takip edilesi iyi bir fikir.
lan japondan ne istediniz orospu çocukları. dünyanın öbür yarısını bari rahat bırakın be. adam japon sivil ne anlasın senin sikilesi ızdırabından.
uzun süre osurmak, daha ileri işemek, daha ileri tükürmek, esnerken çenesi çıkmak, çok yemek, uzun boy, büyük ayak, büyük karış, anladınız siz, çocuğunun pipisinin boyu, kulak- burun oynatmak, alınan yeni teknolojik aletler, iyi okey- tavla oynamak, daha fazla kadınla birlikte olmuş olmak, yemek ayırt etmemek, anne-baba-akraba mesleği…
tabi ki bütün erkekler bunları yapmıyor.
tabi ki bütün erkekler bunları yapmıyor.
memurun parası kadar çalışmasıyla sonuçlanır. memurlar “nolcak lan? bana kaç para veriyorsun da benden iş istiyorsun?” modunda takılır. işler göstermelik yapılır.
memur kendini geliştirmekle uğraşmaz, işi hızlandırmakla uğraşmaz, vatandaşı siklemez “senin maaşın benim vergimle ödeniyor” diyene iki lira bozukluk atar “al lan vergini siktir git” der (ben olsam bunu yaparım, onun verdiği vergiden o memurun maaşına düşen iki lira bile değildir).
donanımlı becerikli memurlardan atabilen kapağı yurt dışına atar (hala atmadıysa) olmadı özel sektöre kayar. piyasadaki en beceriksiz cahil adamlar devlet memuru olarak kalır. daha kötüsü donanımlı adam memur olmaz. (bu zaten şu an ki hükümetin istediği bir şey. her şey özelleşsin kalite özele kaysın parası olmayan siktirsin gitsin nerden hizmet alırsa alsın istiyorlar)
rüşvetle işler kolayca halledilir. memleketin anası bile sikilir. hem de ne biçim. içinizde “e zaten öyle” diyenler olabilir. en basit işlerde bile rüşvet dönmeye başlayınca anlarsınız.
ek: özelden gelip küfredene bir şey demek istiyorum. ben kahin değilim, bunları seksenlerde doksanlarda gördük biz. ben gördüm, duydum. ülke kaç yıl geri gitti sen hesapla.
memur kendini geliştirmekle uğraşmaz, işi hızlandırmakla uğraşmaz, vatandaşı siklemez “senin maaşın benim vergimle ödeniyor” diyene iki lira bozukluk atar “al lan vergini siktir git” der (ben olsam bunu yaparım, onun verdiği vergiden o memurun maaşına düşen iki lira bile değildir).
donanımlı becerikli memurlardan atabilen kapağı yurt dışına atar (hala atmadıysa) olmadı özel sektöre kayar. piyasadaki en beceriksiz cahil adamlar devlet memuru olarak kalır. daha kötüsü donanımlı adam memur olmaz. (bu zaten şu an ki hükümetin istediği bir şey. her şey özelleşsin kalite özele kaysın parası olmayan siktirsin gitsin nerden hizmet alırsa alsın istiyorlar)
rüşvetle işler kolayca halledilir. memleketin anası bile sikilir. hem de ne biçim. içinizde “e zaten öyle” diyenler olabilir. en basit işlerde bile rüşvet dönmeye başlayınca anlarsınız.
ek: özelden gelip küfredene bir şey demek istiyorum. ben kahin değilim, bunları seksenlerde doksanlarda gördük biz. ben gördüm, duydum. ülke kaç yıl geri gitti sen hesapla.
hemen akla gelir. görsel
londra’dan ev aldığını duyduğum diyanet işleri başkanının çağrısıdır.
ek:(bkz: ali erbaş benim diyanet işleri başkanım değil)
ek:(bkz: ali erbaş benim diyanet işleri başkanım değil)
başak, başaklar ingiltere gibidir bir şekilde ayakta kalmayı bilirler. her ihtimale karşı geliştirdikleri abcdef….. planları vardır.
komik kadın zekidir.
ek: özelden ısrarla “ne alaka?” diye yazan oldu. zeki kadın kendine bakmayı bilir, nasıl güzel olacağını bilir, nerede nasıl seksi olacağını bilir, her şeyi biz mi yazalım?
ek: özelden ısrarla “ne alaka?” diye yazan oldu. zeki kadın kendine bakmayı bilir, nasıl güzel olacağını bilir, nerede nasıl seksi olacağını bilir, her şeyi biz mi yazalım?
yalnız yaşayacak erkektir.
peki ya öldürülen covid-19 virüslerine, katliama tabi tutulan kuduz mikroplarına ne demeli? bir insan yaşayacak diye milyonlarca can gidiyor. bir video seyrettim demitten adamlar zavallı mikropların kolunu kanadını kırıp kendi vücuduna enjekte ediyor, vücudunda o zavallı biçare mikropların çığlıklar içinde ölümüne sebep oluyor. yazık çok yazık. işte bunlar hep insan denen acımasız yaratık yüzünden.