Sık geçen başlıklar

fredzoidberg 17

ekşi profili
dakika 88 ve ben şampiyonlar liginde deplasmanda bayern münih e yeniliyoruz diye üzüntüden ve sinirden ağlamak üzereyim.

galatasaray bu seviyeye sadece 2 senede geldi, istikrar korunursa neler yapılabilir hayal bile edemiyorum

teşekkürler galatasaray

edit: hala icim sogumadi, hadi ilk macta nefesimiz yetmedi de aksam kazanabilirdik amk, en kotu berabere kalmaliydik.