Sık geçen başlıklar

hakim ziyech 14

ekşi'de gör
herif canı sıkılınca oynuyor ve şampiyonluk getiriyor. şaka gibi, sırf canı istedi diye ha.
her maç 30 dk oynasın yeter. soluna çektiğinde gol olduğunu gurmeler anladı.
"wesley sneijder sevdiğimiz bir abimizdi, adabı giyinmeyi çok iyi bilirdi. mesela ben bilmem. çok gülerdi, ben gülmem. sneijder abim sevdiğimiz bir abimizdi ama topu bir tuhaf dağıtırdı, top döner dolaşır yine onda kalırdı. bizde kalmaz, top ortaya konur ve herkes ihtiyacı kadarını alır."

-hakim ziyech.
bize böyle topçu lazım.
saha içinde ciddi olmalı herkes.
ne rakibe dalaşıyor, ne takım arkadaşlarına.
salak salak jest,mimik yok.
işini yapmanın ciddiyeti var.
ve emin olun bu ciddiyet rakipte de can sıkıyor, avantajımız oluyor.
balotelli'de vardı aynı ciddiyet.
gol attığımda sevinmeme gerek yok, işimi yapıyorum derdi.
bugün parasını çıkarmış topçudur, dk 70te 2 gol 1 asist.
adam kerem ile ziyech i birlestirsen bellingham olur yazmis, bence belhanda olur
oğlum adamın instagram takipçi sayısı 11 milyon falan. şampiyonlar ligi, dünya kupası, avrupa ligi resmi hesapları takip ediyor. oynadığı takımlar belli. niye yıldızı yeni parlamış oyuncu gibi yorumlar yapıyorsunuz? :)
ıcardi'ye yanaşıp "sen mi dokundun lan a*cık niye bu müzik çalıyor?" derken ki gevrek gevrek gülmesiyle beni yarmış oyuncu.