Sık geçen başlıklar

gerigeldimm 5

ekşi profili
lan hala dolar şu kadar oldu, euro şu kadar artacak diye zırvalayanlar var, kafayı yememek elde değil :)

arkadaşım zaten dolar bazında ucuzlama bekleniyor. yani sence gerçekten şu anda 15k dolara 94 model tofaş satılması normal mi ki dolar artınca onun da fiyatı artsın? 20k dolar mı olacak yani 30 yıllık tofaş dolar artınca?
şu neye göre düşecek, neyin fiyatı düşmüş agaaa diyenlere ithafen:

2 sene önce aldığın türk kahvesi yaklaşık 0.8 dolardı. şimdi 1.1 dolar olmuş. ancak 2 sene önce 3 bin dolara alabildiğin tofaş şu anda 12 bin dolar. faizler arttıkça, araç yatırım olmaktan çıktıkça buna göre düşecek deniyor. ne kadar basit matematik dimi?