mgm bile mevsim normallerinin 10 derece üstünde sıcaklıklar diyor buradaki herbokologlar mevsim normalleri abartmayın diyor. bunun temmuzu var ağustosu var.
dünya gg.
Sık geçen başlıklar
gerigeldimm 5
ekşi profililan hala dolar şu kadar oldu, euro şu kadar artacak diye zırvalayanlar var, kafayı yememek elde değil :)
arkadaşım zaten dolar bazında ucuzlama bekleniyor. yani sence gerçekten şu anda 15k dolara 94 model tofaş satılması normal mi ki dolar artınca onun da fiyatı artsın? 20k dolar mı olacak yani 30 yıllık tofaş dolar artınca?
arkadaşım zaten dolar bazında ucuzlama bekleniyor. yani sence gerçekten şu anda 15k dolara 94 model tofaş satılması normal mi ki dolar artınca onun da fiyatı artsın? 20k dolar mı olacak yani 30 yıllık tofaş dolar artınca?
avrupa'da sigara kullanımı genç kuşakta giderek azalıyormuş salağa göre. bak bakalım onun yerini neler alıyor? uyuşturucu kullanımı ne durumda? adam envai çeşit madde kullanabiliyor zaten ne yapsın sigarayı. mal.
şu neye göre düşecek, neyin fiyatı düşmüş agaaa diyenlere ithafen:
2 sene önce aldığın türk kahvesi yaklaşık 0.8 dolardı. şimdi 1.1 dolar olmuş. ancak 2 sene önce 3 bin dolara alabildiğin tofaş şu anda 12 bin dolar. faizler arttıkça, araç yatırım olmaktan çıktıkça buna göre düşecek deniyor. ne kadar basit matematik dimi?
2 sene önce aldığın türk kahvesi yaklaşık 0.8 dolardı. şimdi 1.1 dolar olmuş. ancak 2 sene önce 3 bin dolara alabildiğin tofaş şu anda 12 bin dolar. faizler arttıkça, araç yatırım olmaktan çıktıkça buna göre düşecek deniyor. ne kadar basit matematik dimi?
upgrade gelmiş beyler, iki tür kader varmış. işine gelince onceden belli olan kadere giriyor yaşadıklarımız. ama işine gelmezse ya da açıklanamayan bir olay olursa cüzi kader mi ne oluyormuş. son bilgi yayalım