bu bayerne galatasaray'dan başka hiçbir türk takımı böyle oynayamaz. galatasaray türklerin harbiden batıya açılan penceresi.
Sık geçen başlıklar
8 kasım 2023 bayern münih galatasaray maçı 6
ekşi'de görgalatasaray taraftarının gerçekten beklediği, umursadığı yegane maçlardır bu maçlar. heyecanlandırır, uyutmazlar adamı. ufak ihtimali bile hayal kurdurur. haginin 30 metreden sol ayağı, drogbanın kale çaprazındaki topuğu,
jardelin havada asılı kalması.. neler neler düşündürürler.. anılar canlanır ve bir coşku yumağına dönüşür.
özet: tırnıvırı maçlarına benzemezler.
jardelin havada asılı kalması.. neler neler düşündürürler.. anılar canlanır ve bir coşku yumağına dönüşür.
özet: tırnıvırı maçlarına benzemezler.
şampiyonlar ligi maçı görmeyeli neredeyse çeyrek asır olan adamlar yine galatasaray'ın bir şampiyonlar ligi maçından önce gaza gelecek başlık bulmuşlar.
kötü analının teki de fetö, fransız falan diye giriş yapmış yine.
arkadaş, saha içine kalıp doğru düzgün yorumlar okuyalım, yazalım diye giriyoruz ama bunlardan mutlaka çıkıyor.
kötü analının teki de fetö, fransız falan diye giriş yapmış yine.
arkadaş, saha içine kalıp doğru düzgün yorumlar okuyalım, yazalım diye giriyoruz ama bunlardan mutlaka çıkıyor.
daha trabzon'a evde tarihin en yanlı hakem performansına rağmen domalalı iki gün olmuş, burada bayern sikiyle gerdeğe giriyorlar teallam hahahahahahaha
sizdeki bu yüzsüzlük, pişkinlik bambaşka bir şey.
sizdeki bu yüzsüzlük, pişkinlik bambaşka bir şey.
ulan bayern münih bile 5 tane atacağından emin değil ama galatasaray taraftarı emin.
oğlum adamlar 'ucuz yırttık az daha herifler yeniyordu' diye düşünmesini neden istemiyorsunuz?
ben fenerbahçeliyim ben bile böyle düşünülmesini istiyorum.
avrupa'da galatasaray, fenerbahçe, beşiktaş demezler türkler yendi derler.
fanatikliği bırakın. 2-3 gün sonra yenildiğimiz maçlar unutulur yendiklerimiz akılda kalır.
alman sevineceğine yanımdaki adam sevinsin.
oğlum adamlar 'ucuz yırttık az daha herifler yeniyordu' diye düşünmesini neden istemiyorsunuz?
ben fenerbahçeliyim ben bile böyle düşünülmesini istiyorum.
avrupa'da galatasaray, fenerbahçe, beşiktaş demezler türkler yendi derler.
fanatikliği bırakın. 2-3 gün sonra yenildiğimiz maçlar unutulur yendiklerimiz akılda kalır.
alman sevineceğine yanımdaki adam sevinsin.
ne bayern eski bayern ne de galatasaray eski galatasaray. galatasaray’ın kadrosunu küçümsememek lazım çok iyi bir kadro kurdular, bayern’e direneceklerini düşünüyorum. buradaki arkadaşlar boş yere enseyi karartmasın, inancınız yüksek olsun.
skor tahminim: bayern 7 gs 1
skor tahminim: bayern 7 gs 1