Sık geçen başlıklar

insomniac we trust 9

ekşi profili
basit bir açıklama ile netleştirilebilecek tavsiye.

o '' çalışmayan '' dediğiniz ve bu yorumunuzda yerden göğe kadar haklı olduğunuz memurların oraya ne şekilde geldiği ve daha da önemlisi '' neye '' güvendiği herkesin malumudur.

bu sisteme eğer siz '' memurların yarısını gönderiyoruz hadi bakalım '' dedirtirseniz, hangi memurların görevlerinden alınmayacağı da malumdur.

dolayısıyla; önce bir sistemi değiştirelim, sonra liyakata dayalı ve iş güvenliği garantisinin olmadığı bir sisteme ( mesela puan veya değer analizi ) beraberce geçelim. ben varım.

imza : bir devlet memuru.
isaac asimov - vakıf ve imparatorluk.

20 sene öncesine göre farkları hissetmek ne kadar güzel. dipnot olarak belirtmeliyim ki; bence herkes okuduğu kitapları 15-20 sene sonra tekrar okumalı ve yaşanmışlıkların hisleri nasıl eğriltip büktüğüne şahit olmalı.
beni ilgilendiren tek noktanın, imam hatiplerdeki boş kadro olduğu açıklama. zira, bunu biz dile getirince tu kaka oluyorduk.

antalya'da bulunan şehit muhammet oğuz kılınç ihl buna güzel bir örnek mesela. 667 sayılı khk ile kapatılan toros koleji binasına açılan bu güzide okulda yer alan toplam 38 derslikten, sadece ve sadece 4 tanesini (o da sınıf mevcutları 20 kişi) doldurabilen bu güzide okul sadece basit bir örnek.

bu kadar imam hatip okuluna gerek yok.