ben erkek olarak %100 güzelliğe bakıyorum. onlar neden paraya bakmasın? herkes istediğine bakmakta özgür.
Sık geçen başlıklar
bakin burasi cokomelli 93
ekşi profilidedesi ingiltere'ye topuklayanların zoruna giden insandır. nasıl her sene daha da artıyor atası için 10 kasım'da saygı duruşunda bulunanlar ama? yediremiyorsun değil mi orospu evladı seni? onun kurduğu ülkede ona saygı duyulmaya devam edilecek, sen de böyle her 10 kasım'da kuduracaksın. bir de 9 kasım'dan rez alıp nefret kusmuş götveren. şimdi siktir git sil o yazdığını.
abiler bakın bet reklamlarını, s sport rezil yayınını falan geçtim; ljubljana taraftarı takımı 3-0 yenik ve deli gibi keyif alarak takımlarınu desteklemeye devam ediyorlar. işte medeniyet budur.
ben olsam 2. turda erdoğan'ı destekliyoruz deyip akp seçmeninde mindfuck yaratırdım. bi düşünsünler.
"türkiye'nin başına bela olan 3 kişi var; biri bahçeli evde erkek erkeğe gondik parti yapan şahıs, diğeri bir türlü ölemeyen şahıs, bir diğeri 100 seçim kaybetme rekoruna göz kırpan şahıs. bunlar ölmeden kurtuluş yok bize" diye cevaplanması gereken soru.
edit: isim soranlar oluyor özelden. yemezler arkadaşlar.
edit: isim soranlar oluyor özelden. yemezler arkadaşlar.
lan insan şu yazıyı yazarken utanır. siz senelerdir türlü türlü kepaze sanatçıları safınıza alın ama asıl sanatçı safınızda olmayınca kudurun… (bkz: siyasal islamcı riyakarlığı)
meali;
“vatandaşlara değişik değişik tuzaklar kuruyoruz, o dolarlar illa ki bozulacak.”
“vatandaşlara değişik değişik tuzaklar kuruyoruz, o dolarlar illa ki bozulacak.”
istiklal mahkemelerinin acilen kurulmasını gerektiren gelişmedir.
2. el araç alırken uzak durulması gereken ibneler olarak okudum, daha mantıklı geldi.
ön edit: açtığım bu başlık yüzünden “özensiz başlık & format” gerekçesi ile 1 ay lanet vermiş yönetim. silinen entry’m veya taşınan başlığım yok. neyse, sağlık olsun.
artık kesinlikle ortaya çıkan durumdur. resmen ülke başında olmaları fiilen bittiği gerçeğini değiştirmiyor.
ülkenin dört bir yanı yanıp kül oluyor, tarım ve orman bakanı halka alenen taşşak geçip yangında öncelik belediyelerindir diyor. (bkz: 1 ağustos 2021 bekir pakdemirli açıklamaları)
thk 5 yangın söndürme uçağını çalışır hale getirmek için 5 milyon dolarlık bir bütçe istiyor ve bu talepleri reddediliyor. ardından yangın söndürme uçağı için ihaleye gidiliyor ve ihaleye thk’nın girememesi için şartnameye 4000.5 litre su taşıma kapasiteli yangın söndürme uçağı maddesi ekleniyor. (bkz: şartnameye 4900.5 litre yazmak) 2 uçak için 12.4 milyon dolar kiralama bedeli ödeniyor senelik. (bkz: thk yerine rusya'dan yangın uçağı kiralamak)
baktılar uçak konusunda götü kurtaramayacaklar helikopterlerden medet umarak halka tekrar taşak geçiyorlar. (bkz: 45 uçak kadar su taşıyan helikopterimiz var)
bu da yemedi şimdi ab’den yardım istiyorlar. (bkz: 1 ağustos 2021 türkiye'nin ab'den yardım talebi) madem yardım isteyecektiniz neden kuyruğu dik tutmak için biyerlerinizi yırttınız? oğlum sizi kimse kıskanmıyor lan. öyle düşündüğünüz gibi bir itibarımız yok, valla bak. 2 kuruşluk itibarımızı da 5 paralık ettiniz şu krizi yönetememekle. elin turistleri gelip yangın manzaralı poz veriyorlar lan ülkede. (bkz: rus turistlerin yangın fotoğrafları)
yönetemiyorsunuz, fiilen bittiniz. bakın duygularımıza tercüman olan şu kadının feryatlarını dinleyin (bkz: ağlayarak rte konvoyuna hainler diye bağıran kadın) siz insanlar bu psikolojideyken gidip üstlerine çay atacak kadar düşüncesiz, basiretsiz, başı kopmuş tavuk gibisiniz lan. (bkz: erdoğan'ın marmaris'te de çay atması)
artık erken seçime gidin ve millet resmiyete döksün bitişi. artık düşün yakamızdan!
artık kesinlikle ortaya çıkan durumdur. resmen ülke başında olmaları fiilen bittiği gerçeğini değiştirmiyor.
ülkenin dört bir yanı yanıp kül oluyor, tarım ve orman bakanı halka alenen taşşak geçip yangında öncelik belediyelerindir diyor. (bkz: 1 ağustos 2021 bekir pakdemirli açıklamaları)
thk 5 yangın söndürme uçağını çalışır hale getirmek için 5 milyon dolarlık bir bütçe istiyor ve bu talepleri reddediliyor. ardından yangın söndürme uçağı için ihaleye gidiliyor ve ihaleye thk’nın girememesi için şartnameye 4000.5 litre su taşıma kapasiteli yangın söndürme uçağı maddesi ekleniyor. (bkz: şartnameye 4900.5 litre yazmak) 2 uçak için 12.4 milyon dolar kiralama bedeli ödeniyor senelik. (bkz: thk yerine rusya'dan yangın uçağı kiralamak)
baktılar uçak konusunda götü kurtaramayacaklar helikopterlerden medet umarak halka tekrar taşak geçiyorlar. (bkz: 45 uçak kadar su taşıyan helikopterimiz var)
bu da yemedi şimdi ab’den yardım istiyorlar. (bkz: 1 ağustos 2021 türkiye'nin ab'den yardım talebi) madem yardım isteyecektiniz neden kuyruğu dik tutmak için biyerlerinizi yırttınız? oğlum sizi kimse kıskanmıyor lan. öyle düşündüğünüz gibi bir itibarımız yok, valla bak. 2 kuruşluk itibarımızı da 5 paralık ettiniz şu krizi yönetememekle. elin turistleri gelip yangın manzaralı poz veriyorlar lan ülkede. (bkz: rus turistlerin yangın fotoğrafları)
yönetemiyorsunuz, fiilen bittiniz. bakın duygularımıza tercüman olan şu kadının feryatlarını dinleyin (bkz: ağlayarak rte konvoyuna hainler diye bağıran kadın) siz insanlar bu psikolojideyken gidip üstlerine çay atacak kadar düşüncesiz, basiretsiz, başı kopmuş tavuk gibisiniz lan. (bkz: erdoğan'ın marmaris'te de çay atması)
artık erken seçime gidin ve millet resmiyete döksün bitişi. artık düşün yakamızdan!
türkiye'nin içindekileri dışa vurmuş kadındır. hepimizi atsınlar o zaman hapise.
burda odaklanmamız gereken yangını kimin yaptığı değil bence. ben hayatımda bu kadar aciz bir devlet görmedim arkadaş. 1 tane yangın helikopteri göndermekten bile acizler. su zaten dibindeki denizde. 4 tur yapsa o yangını 1 saatte söndürürsün. allaha emanet ülke yönetiyorlar. bakın yangın uçağını falan geçtim, 45 tane helikopter varmış ya, nerede o helikopterler? gö*ünüze mi soktunuz?
edit:
bir yazar diyor ki: "teröristler insanların devlete olan güvenleri azalsın, korksun ve endişelensin diye üstlenebilecekleri her şeyi üstlenmeye çalışırlar. salak olmayın." (bkz: #126393549)
evet, devlete olan güvenimiz tavandı, bu yangınlar sayesinde yerle yeksen oldu... ya sabır.
edit:
bir yazar diyor ki: "teröristler insanların devlete olan güvenleri azalsın, korksun ve endişelensin diye üstlenebilecekleri her şeyi üstlenmeye çalışırlar. salak olmayın." (bkz: #126393549)
evet, devlete olan güvenimiz tavandı, bu yangınlar sayesinde yerle yeksen oldu... ya sabır.
halbuki lahmacunu çatal bıçakla yemesi gerekirdi. bi bitmediniz.
durduk yere vurdurduğumu öğrenmeme vesile olmuştur. ah şunları gelip benim yüzüme söyleseniz de kim kime vuruyor bir görsek be. canım isterse gider kek de yaparım, ganajlı pasta da yaparım, revani de yaparım... erkekliğimden de gram kaybım olmaz bunları yaparken. allahın yobazları.
"o, bütün harcamalardan muaftır." -şahsım, 128
o kadar hızlı dönüyor ki siz duruyor sanıyorsunuz. sonrasında hızını ayarlıyor ve dönmesi gereken yöne yavaşça dönüyor. ümmet alışkın değil o yavaş dönüşe, ondan. *
(bkz: 13 haziran 2021 s. peker'in yakalandığı iddiası)
lanetlenmesi gereken bir yazar manipülasyonu. adam sedat peker video atmadı diye yakalandı sanıp başlık açıyor. 1 hafta önceden söylemişti "bu perşembe ve pazar günü yayınlayacağım videoları yer değiştireceğim için yayınlayamayacağım" diye. az araştır, sonra fikir beyan et.
edit: başlık düzeltildi.
lanetlenmesi gereken bir yazar manipülasyonu. adam sedat peker video atmadı diye yakalandı sanıp başlık açıyor. 1 hafta önceden söylemişti "bu perşembe ve pazar günü yayınlayacağım videoları yer değiştireceğim için yayınlayamayacağım" diye. az araştır, sonra fikir beyan et.
edit: başlık düzeltildi.
arapların türkiye'ye kıyak yapacağını düşünen, araplar tarafından satılmaktan doyamamış ama arap kucağından da inemeyen tiplerin bekleyişi. siz daha bekleyedurun.