norveç'in yönetiminde muhtemelen müslüman yoktur.
edit: aynen karşim. norveç'in muhtemelen müslim bir yönetici olsa petrolden elde edilen gelir yine muhtemel vatandaşa değil %1 yandaşa peşkeş çekilirdi.
Sık geçen başlıklar
ufuktuana 8
ekşi profiliön edit; kk çetesine inatla desteklediğim aday olur kendisi. kk'nın tunç soyer eli ile gider ayak henüz 3 ayı dolmamış personel alımlarını gözden geçir.
konumuza dönelim;
tunç soyer öncesi konulan eshot duraklarındaki 4m yüksekliğinde ki led (otobüs hat takip) sistemi hiç çalışmadı.izmir genelinde kaç tane bu ucube israftan varın siz düşünün. soyer geldikten sonra belli aralıklarla çalıştırılıp sonra soyer ekibi yine birilere halkın parasını peşkeş çekmek için durak içlerine konulan araç takip sisteminin dijital ekranlı olanı yerleştirdiler. bu ekranlarda bir süre çalıştı çoğunlukla çalışmıyor.
sayın cemil bey bu israfa imza atan herkesten hesap sormasını dilerim. en azından durak içlerine konulan ekranları çalışır düzgün hale getirmesini temenni ederim. elbette vaadlerinide unutmamasını.
konumuza dönelim;
tunç soyer öncesi konulan eshot duraklarındaki 4m yüksekliğinde ki led (otobüs hat takip) sistemi hiç çalışmadı.izmir genelinde kaç tane bu ucube israftan varın siz düşünün. soyer geldikten sonra belli aralıklarla çalıştırılıp sonra soyer ekibi yine birilere halkın parasını peşkeş çekmek için durak içlerine konulan araç takip sisteminin dijital ekranlı olanı yerleştirdiler. bu ekranlarda bir süre çalıştı çoğunlukla çalışmıyor.
sayın cemil bey bu israfa imza atan herkesten hesap sormasını dilerim. en azından durak içlerine konulan ekranları çalışır düzgün hale getirmesini temenni ederim. elbette vaadlerinide unutmamasını.
trabzonlu olarak %70 e yakını arap milliyetçisidir diyebilirim.
kendisini %70 içinde konumlandıran, bir savağ geldi bile, trabzonlu olmadığımı düşünüyor. salağa, savağ deruz da.
görsel
kendisini %70 içinde konumlandıran, bir savağ geldi bile, trabzonlu olmadığımı düşünüyor. salağa, savağ deruz da.
görsel
düşünsene geliyor biri mağazama arap probagandası yapmak için işleyişe müdahale ediyor. g. sikerdim herhalde
10/10 rezalettir. yüzü maskeli terörist afişi ile dış politika mı yapıyoruz?
bunu vatandaş olarak bende talep ediyorum.
akepe ve mehape oyları ile ret edilir.
akepe ve mehape oyları ile ret edilir.
aylar önce depremde 50bin kisi. parmaklarınızla sayın 50000 kişi öldü ve bunların binlercesi çocuktu. bizim acımız bize yeter duyar kasacaksınız bununla ilgilenin.
%300 attan ev kiraları