maaş iki gün geciktiğinde “bari üçte birini verin!”demiştim yıllar önce bi patronuma. “ne yapacaksın üçte birini?” diye sormuştu.
emek çok önemli bir şey, emeğin veresiyesi olmaz. vaktimiz de ömrümüz de çok kıymetli.
insanları üç kuruşun peşinde koşturmayın!
10.11.2023 · 41. sıra
ee ne olsun
09.11.2023 00:09