Sık geçen başlıklar

maaş 3 gün geç yattı diye mırıldanan çalışan 2

ekşi'de gör
maaş iki gün geciktiğinde “bari üçte birini verin!”demiştim yıllar önce bi patronuma. “ne yapacaksın üçte birini?” diye sormuştu.

emek çok önemli bir şey, emeğin veresiyesi olmaz. vaktimiz de ömrümüz de çok kıymetli.
insanları üç kuruşun peşinde koşturmayın!
şirket bunu alışkanlık haline getirdiyse çalışanın vay haline. üstelik sen maaş bile ödeyemezken instagram'da yat üzerinde yunan adaları tatilini göze soka soka paylaşacak kadar da utanmazsan, mırıldanmayı geç o şirketini yakarım ananın amına da sokarım. cidden insan ne kötülük yapacağını, şirkete nasıl zarar vermek isteyeceğini şaşırıyor. az kaldı (bkz: maaşları gününde ödemeyen şirketler veritabanı) başlığının gelmesine.