(bkz: dolmabahçe)
beşiktaş'a gideceğim zaman asla direkt beşiktaş'a giden ulaşım araçlarını kullanmam. metro ile taksim'e gider, sallana sallana beşiktaş'a yürürüm. dolmabahceyi yürüyerek geçmek mutlu ediyor, içimi bir garip huzur kaplıyor.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
ayrıntıların var olduğu belirtilen ama ayrıntı verilmeyen bir garip başlık..
hadi bakalım ülkedeki filistin sevdalıları, davetiyeniz de geldi, şimdi cihat vaktidir önden buyurun.
yalnız aynı modemin sıfırı ve garantilisi turk tel*kom'da 1800'e satılıyor, taksit vb yapıyordur
eğer internetle birlikte almak istersen 1400'e geliyor
görsel
letgo'da vb yerlerde ise 900 liraya, 500 liraya vb satan var
https://www.sahibinden.com/…stekli-1129389687/detay
https://www.sahibinden.com/…modeli-1123574919/detay
https://www.letgo.com/…220-g2u-modem-iid-1655571947
teklif veren ölücü. satan da sıfır ve garantilisiyle aynı fiyat isteyen başka tarz bir ölücü, birbirlerini bulmuşlar
not: letgo'dan 900'e satandan alın da dolandırılın demiş dmdmdkd. peki o adamın dolandırıcı olduğuna ikna eden ne oldu
eğer internetle birlikte almak istersen 1400'e geliyor
görsel
letgo'da vb yerlerde ise 900 liraya, 500 liraya vb satan var
https://www.sahibinden.com/…stekli-1129389687/detay
https://www.sahibinden.com/…modeli-1123574919/detay
https://www.letgo.com/…220-g2u-modem-iid-1655571947
teklif veren ölücü. satan da sıfır ve garantilisiyle aynı fiyat isteyen başka tarz bir ölücü, birbirlerini bulmuşlar
not: letgo'dan 900'e satandan alın da dolandırılın demiş dmdmdkd. peki o adamın dolandırıcı olduğuna ikna eden ne oldu
saçma sapan her konuda ikiye bölünmenin şart olmadığı gerçeği. örneğin;
ios vs android
sacha boey vs ferdi
israil vs filistin
ukrayna vs rusya
bu basliklarin altı hep iki tarafın birbirine ettikleri küfürlerle dolu.
ofiste koca koca adamların bebek bezi markası için kavga ettiğini bile gördüm, ulan prima iyi olsa ne molfix iyi olsa ne.
ios vs android
sacha boey vs ferdi
israil vs filistin
ukrayna vs rusya
bu basliklarin altı hep iki tarafın birbirine ettikleri küfürlerle dolu.
ofiste koca koca adamların bebek bezi markası için kavga ettiğini bile gördüm, ulan prima iyi olsa ne molfix iyi olsa ne.
kezban bir içki olmasındandır. yok adabı varmış, herkesle içilmezmiş, seçilmezmiş seçermiş, lafa bakarmış laf mı, adama bakarmış adam mı... bunun nazını tribini kim çeker ya. eloğlu enayi değil.
insanların yüzde 90i 7-8 arası diyecektir.
hatta büyük bir kaza geçirip engelli kalan insanlara sormuşlar bu soruyu; ilk yıl düşük puanlar verirken sonraki yıllar yine 7-8 vermişler
şans oyunlarından büyük paralar kazanan insanlara da sormuşlar ilk yıl hepsi 10 verirken sonraki yıllar yine 7-8 vermişler.
hayat dediğiniz beynimizdeki elektriksel aktivitelerden oluşuyor, arkamızı döndüğümüzde arkamızdaki evren yok oluyor. hayat ciddiye alınmayacak kadar kısa, iyi insan olarak yaşayıp güzel ölmek lazım
hatta büyük bir kaza geçirip engelli kalan insanlara sormuşlar bu soruyu; ilk yıl düşük puanlar verirken sonraki yıllar yine 7-8 vermişler
şans oyunlarından büyük paralar kazanan insanlara da sormuşlar ilk yıl hepsi 10 verirken sonraki yıllar yine 7-8 vermişler.
hayat dediğiniz beynimizdeki elektriksel aktivitelerden oluşuyor, arkamızı döndüğümüzde arkamızdaki evren yok oluyor. hayat ciddiye alınmayacak kadar kısa, iyi insan olarak yaşayıp güzel ölmek lazım
hamas israil'e baskın düzenlendiğinde sevinç çığlıkları atanlar bu durumun yaşanacağını öngöremeyecek kadar beyinsiz değillerdi muhtemelen.israil devletinin olanı biteni sineye çekeceğini düşündüklerini hiç zannetmiyorum.
bakın şimdi israil masum çocukları öldürürken ne yapıyor bu arkadaşlar.internetten tweet atıyorlar.en fazla çıkıp konvoy yaparlar.
ulan siz mavi marmara katliamından sonra ne yaptınız daha doğrusu neler yapamadınız tüm dünya gördü.şimdi de binlerce masumun katledilişini evinizden izleyeceksiniz.
bakın şimdi israil masum çocukları öldürürken ne yapıyor bu arkadaşlar.internetten tweet atıyorlar.en fazla çıkıp konvoy yaparlar.
ulan siz mavi marmara katliamından sonra ne yaptınız daha doğrusu neler yapamadınız tüm dünya gördü.şimdi de binlerce masumun katledilişini evinizden izleyeceksiniz.
"sivişti bili yipilmimisi girikinlirin bişindi yir ilin sivil ihtiyiçliri yinilik dikinilmizlik ilkisinin ihlilidir"
sabah vakti konser alanına paraşütle inip sivil gençleri katleden, sokak sokak gezip sivilleri katlederek "allahuakbar" diye naralar ile çıplak kadın cesedini sokaklarda gezdiren terör örgütüne yönelik olarak düzenlenen operasyonda 2 gün önceden uyarıldıktan sonra yapılmıştır.
sabah vakti konser alanına paraşütle inip sivil gençleri katleden, sokak sokak gezip sivilleri katlederek "allahuakbar" diye naralar ile çıplak kadın cesedini sokaklarda gezdiren terör örgütüne yönelik olarak düzenlenen operasyonda 2 gün önceden uyarıldıktan sonra yapılmıştır.
italya ile birlikte anılmak güzel. tek başına yapsaydık katar dünya kupası hissi verirdi bence. böylesi daha güzel olduğunu düşünüyorum.
fakir değil akıllı erkektir. vale kim oğlum, vale ne ya! vale ne için var?
arabamı alsın arka sokakta herhangi bir yere öylece bıraksın diye para mı vereceğim yani!
arabamı alsın arka sokakta herhangi bir yere öylece bıraksın diye para mı vereceğim yani!
aklima rahip brunson'i getirmiş hadise.
o zamanda posta koymuştu da, trump " mal varlığını açıklarım " dedikten sonra bu fakir görevde olduğu sürece rahibi alamazsiniz diyen reyis'in bir tek rahibi çelenkler ile uğurlamadiği kalmıştı.
o zamanda posta koymuştu da, trump " mal varlığını açıklarım " dedikten sonra bu fakir görevde olduğu sürece rahibi alamazsiniz diyen reyis'in bir tek rahibi çelenkler ile uğurlamadiği kalmıştı.
iyi ki görevde değilsin dedirten (bkz: ahmet davutoğlu) cümlesi. tam hali şöyle
kaynak
akp ve mhp'yi sessiz kalmakla eleştirmiş. akp-mhp tarafsız kalarak belki de hayatlarında ilk defa doğru bir şey yapıyor adam çıkmış kayıtsız şartsız destek verirdim diyor.
cumhur ittifakının elbette elle tutulacak tarafı yok ama bunlar nedir be kardeşim? vallahi çomar dediğimiz akp seçmeni ülkeyi götün ağzından almış.
(bkz: chp'nin filistin standı)
buyrun bu da bahçeli'nin yaklaşımı x.com
kaynak
akp ve mhp'yi sessiz kalmakla eleştirmiş. akp-mhp tarafsız kalarak belki de hayatlarında ilk defa doğru bir şey yapıyor adam çıkmış kayıtsız şartsız destek verirdim diyor.
cumhur ittifakının elbette elle tutulacak tarafı yok ama bunlar nedir be kardeşim? vallahi çomar dediğimiz akp seçmeni ülkeyi götün ağzından almış.
(bkz: chp'nin filistin standı)
buyrun bu da bahçeli'nin yaklaşımı x.com
baba bari soyle yapsaydin
cumhuriyetin 100. yilinda 100 sansli emekliye 100 dolar 100 sansli memura 100 euro
devleti sok markete cevirdiniz amk
cumhuriyetin 100. yilinda 100 sansli emekliye 100 dolar 100 sansli memura 100 euro
devleti sok markete cevirdiniz amk
kulağınıza takarsınız ve bir tanesinden sesin gelmediğini fark edersiniz. kontrol ettiğinizde bir tanesinin şarjı yüzde sıfırdır. bu o kadar sık oluyor ki servis bile çözemiyor neden olduğunu. kısmi çözüm olarak kulaklığı kutusuna koyarken üzerindeki ışığın bir kez yanıp söndüğünden emin olmak gerekiyor. sanırım saçma bir şekilde bağlı kalıyor cihaza.
prompter hızlı gittiyse demekki.
allahım +60 ı geçtimde, +70 insanların ülkeyi yönetmesi gerçekten büyük sıkıntı.
ulan bu adama oy attım ben. ben benim amıma koyayım.
edit1: mesaj kutumu yeşillendiren bir çok arkadaş oldu. kendi amlarına koymanın yanısıra, aynı zamanda ağızlarına da sıçmalarıyla ilgili.
hatta bir arkadaş birde sandık görevlisi olmuş, o double kendine koymak istiyor. ne hale düştük ya.
edit: ulan kendime ettiğim küfürlü entry i debeye sokacaksınız. (swh)
neyse, fırsattan istifade hamasla ilgili şu başlığı bırakayım
(bkz: hamas'ın savaşmayı bilmemesi)
allahım +60 ı geçtimde, +70 insanların ülkeyi yönetmesi gerçekten büyük sıkıntı.
ulan bu adama oy attım ben. ben benim amıma koyayım.
edit1: mesaj kutumu yeşillendiren bir çok arkadaş oldu. kendi amlarına koymanın yanısıra, aynı zamanda ağızlarına da sıçmalarıyla ilgili.
hatta bir arkadaş birde sandık görevlisi olmuş, o double kendine koymak istiyor. ne hale düştük ya.
edit: ulan kendime ettiğim küfürlü entry i debeye sokacaksınız. (swh)
neyse, fırsattan istifade hamasla ilgili şu başlığı bırakayım
(bkz: hamas'ın savaşmayı bilmemesi)
çocuğunun yaptığı resmi büroya asan tipten ziyade bir çocuğun yaptığı bir çiziktirmeye ya da onu onu duvarına asan, bakınca mutlu olan anne babaya bu kadar öfke kusan tip benim için daha ilginç. acaba neden, ne zaman bu kadar tahammülsüz oldu? bütün samimiyetimle söylüyorum, çok üzüldüm bu haline, çok yazık.
dindar dini yaşar, dinci dini yaşatır.
malesef, islami kesimin kendini iyi hissetmek için yalan kabul ettiği olay. ben birinci elden duyduğumu size aktarayım:
osmanlı döneminde filistinin bir parçası olan salt şehrinde (günümüzde ürdündedir) bulunan osmanlı kalesini ve şehitliğini amerikalı 2 arkadaşla 2005 te ziyaret ettim. o zaman tsk güzel bir çevre düzenlemesi yapmıştı, şehitliğin mısırlı kökenli bekçisi bizi karşıladı.
bekçi, bizi kalenin içinde bulunan 7-8 metre derinliğinde bir mağraya indirdi. mağranın içinde bir tabut mozele mevcuttu. bekçinin anlattığına göre 1918 de kaleyi savunan osmanlı askerleri 6 ay boyunca ingilizlere geçit vermemiştir. ingilizlerin ilerleyemediğini gören çevre halkı ingilizlere kalenin su kuyusunun olduğunu, aynı yeraltı kaynağının kalenin bulunduğu köydede olduğunu göstermişler ve zehirlemelerini istemişler.
içme suyu da kalmayan osmanlı askerileri mağra içinde son askerine kadar çarpışıp şehit olmuş.
mağaradan çıktık, büyük bir duvara 300 şehit ismi yazmışlar, ben onu gördüm, bir ağlama başladı, durduramıyorum. amerikalılar da anlam veremiyor ne oldu diye.. dedim, bana hep bu yalan diye anlatıldı. oysa gerçekmiş.
şimdi diyeceksiniz farklı bir durum vardır belki. belki ingilizler akıl etmiştir zehirlemeyi.
mağara içinde bulunan 300 şehidin naaşları 1973 yılına kadar defnedilmemiştir.
biliyorsunuz, bizde defin çok önemli bir konudur. düşman da olsa ölen askerler gömülür defnedilir. oranın halkı, mağarada çürümeye bırakmıştır. toplu mezardır bu bildiğiniz.
dahası, il merkezi olan salt'da osmanlıdan kalan valilik binası, adliye binası gibi binalar dümdüz eldilmiş, meydan yapılmıştır. ben böyle bir osmanlı nefretini sırbistan'da gördüm. belgradda kale'nin içi dümdüz edilmişti.
şehitlerimizin ruhu şad olsun.
osmanlı döneminde filistinin bir parçası olan salt şehrinde (günümüzde ürdündedir) bulunan osmanlı kalesini ve şehitliğini amerikalı 2 arkadaşla 2005 te ziyaret ettim. o zaman tsk güzel bir çevre düzenlemesi yapmıştı, şehitliğin mısırlı kökenli bekçisi bizi karşıladı.
bekçi, bizi kalenin içinde bulunan 7-8 metre derinliğinde bir mağraya indirdi. mağranın içinde bir tabut mozele mevcuttu. bekçinin anlattığına göre 1918 de kaleyi savunan osmanlı askerleri 6 ay boyunca ingilizlere geçit vermemiştir. ingilizlerin ilerleyemediğini gören çevre halkı ingilizlere kalenin su kuyusunun olduğunu, aynı yeraltı kaynağının kalenin bulunduğu köydede olduğunu göstermişler ve zehirlemelerini istemişler.
içme suyu da kalmayan osmanlı askerileri mağra içinde son askerine kadar çarpışıp şehit olmuş.
mağaradan çıktık, büyük bir duvara 300 şehit ismi yazmışlar, ben onu gördüm, bir ağlama başladı, durduramıyorum. amerikalılar da anlam veremiyor ne oldu diye.. dedim, bana hep bu yalan diye anlatıldı. oysa gerçekmiş.
şimdi diyeceksiniz farklı bir durum vardır belki. belki ingilizler akıl etmiştir zehirlemeyi.
mağara içinde bulunan 300 şehidin naaşları 1973 yılına kadar defnedilmemiştir.
biliyorsunuz, bizde defin çok önemli bir konudur. düşman da olsa ölen askerler gömülür defnedilir. oranın halkı, mağarada çürümeye bırakmıştır. toplu mezardır bu bildiğiniz.
dahası, il merkezi olan salt'da osmanlıdan kalan valilik binası, adliye binası gibi binalar dümdüz eldilmiş, meydan yapılmıştır. ben böyle bir osmanlı nefretini sırbistan'da gördüm. belgradda kale'nin içi dümdüz edilmişti.
şehitlerimizin ruhu şad olsun.
hamas saldırısına önce içten içe (hatta bazen ulu orta) sevinenler ve ardından israil filistin'i yok etmeye başlayınca "yea tiyatro bu amk" diyenler nedense hep aynı kesimden.
- ya kesin tiyatro ya, aynı 11 eylül işte!
+ evet, 15 temmuz gibi di mi?
- yok hacı, orada biz gerçekten darbeyi durdurduk. alakası yok.
+ tabii lan manyak mısın. :)
- ya kesin tiyatro ya, aynı 11 eylül işte!
+ evet, 15 temmuz gibi di mi?
- yok hacı, orada biz gerçekten darbeyi durdurduk. alakası yok.
+ tabii lan manyak mısın. :)
mesela şey sebep olmuyor mu; dövizli geçişli garantili yollar. milyon kişi geçecek deyip, 9000 kişi için havalimanı yapmak filan, minnacık da olsa bir etkisi yok mu?
peki mesela çerez parası makam otomobilleri..
peki mesela çerez parası makam otomobilleri..
asala militanlarının filistin kamplarında yetiştirildiğini, filistin'in ermeniler azeri katliamı yaparken ermenistan'a gidip sözde soykırım anıtı ziyaret ettiğini, soykırım pulu çıkardığını bilmeyenler için garipsenebilir.
türkler burada filistin için protestolar yapsın filistin ile ermenistan müttefiktir.
türkler burada filistin için protestolar yapsın filistin ile ermenistan müttefiktir.
bir hayaldir. bir camia 10 yıldır hiç mi akillanmaz. her sene aynı terane
üstündeki cızgılı mavi adidas eşofmana bakılırsa işvereni tony soprano olan gençtir.
türkiye nüfus olarak demografik tahribata uğradı mı?
uğradı.
mevcut hükümet gizli rejim politikalarını uygulayıp, kanun yapısını ve yönetim şeklini modifiye etti mı?
etti.
kürt nüfus ırak'ın kuzeyinden sonra suriye'nin kuzeyine de yerleşti mı?
yerleşti.
kadın uçuk kaçık teoriler ile anlatsa da, sığır gibi gülüp eğlenmenin anlamını anlamıyorum.
ülke günden güne araplaşıyor, hem de çingene arap nüfusu ile yapılıyor bu, temizi gelmiyor. 15 milyona yakın gayrı resmi rakamlar ile nüfus şişirildi ülkede; hep şu dendi amk;
-sıkar
-olmaz öyle şey
-imkansız
-musade etmeyiz...
ne oldu... hiç.
ülke elden gidiyor arkadaşlar. gülüp makara yapmanın zamanı değil. bu kadının dediği şeyler uçuk kaçık gelebilirdi; 10 sene önce ama... şu an değil. kadını sevmem. fikirleri ile tamamen şovmen olarak görürüm. ama dediklerine bask a cümleler kurararak ve mantık çerçevesi oturtarak hak verebilirim.
uğradı.
mevcut hükümet gizli rejim politikalarını uygulayıp, kanun yapısını ve yönetim şeklini modifiye etti mı?
etti.
kürt nüfus ırak'ın kuzeyinden sonra suriye'nin kuzeyine de yerleşti mı?
yerleşti.
kadın uçuk kaçık teoriler ile anlatsa da, sığır gibi gülüp eğlenmenin anlamını anlamıyorum.
ülke günden güne araplaşıyor, hem de çingene arap nüfusu ile yapılıyor bu, temizi gelmiyor. 15 milyona yakın gayrı resmi rakamlar ile nüfus şişirildi ülkede; hep şu dendi amk;
-sıkar
-olmaz öyle şey
-imkansız
-musade etmeyiz...
ne oldu... hiç.
ülke elden gidiyor arkadaşlar. gülüp makara yapmanın zamanı değil. bu kadının dediği şeyler uçuk kaçık gelebilirdi; 10 sene önce ama... şu an değil. kadını sevmem. fikirleri ile tamamen şovmen olarak görürüm. ama dediklerine bask a cümleler kurararak ve mantık çerçevesi oturtarak hak verebilirim.
bir kadın olarak israil'den gelen ilk günkü görüntüleri unutamıyorum. tecavüz edilmiş, zar zor yürüyen arkası kanlı genç kadın, festivalde eğlenirken birdenbire tecavüz edilip, daha sonra öldürülen insanlar. normal hayatlarını yaşarken bir anda esir alınan insanlar...
ırk ayrımı yapmak istemiyorum ama suriyeden savaştan kaçıp ülkemize sığınanların durumu ortada. hepsine üzülmedik mi başta? şu an ne minnet biliyorlar ne dilimizi konuşuyorlar. ne de entegre oldular. herkes israil için siyonizm diyor ya hani, asıl araplar yayılmacı. sonuna kadar arap emperyalisti ve milliyetçisi majör çoğunluğu. ellerinde olsa tüm dünyayı kılıçtan geçirip müslüman yapmak isteyecek motivasyona sahipler. gittikleri seküler ülkelerde kendi yaşam tarzlarını sonuna kadar dayatıyorlar. ben bunu kendi ülkemde bizzat gördüm, yaşadım yani edirneden dışarı çıkmaya da gerek yok.
ben türk-yahudi çok tanıdım, ama arap-türk pek bilmem. gördüklerim de araplığını sonuna kadar belli eden kişilerdi. ama türk yahudiler sonuna dek türk milliyetçisiydi.
ben türküm, türk olduğum için de geçmişime, bugünüme ve çıkarlarıma bakarım. öldürülen sivil, kim olursa olsun çok üzülüyorum. vicdanım elvermiyor. ama o sivillerin buraya gelmesini de istemiyorum. çünkü yarın bana karşı silah doğrultmayacaklarını bilmiyorum.
ama yahudilerin bu ülke kurulurken üniversitelerde hoca olduğunu, ülkenin kalkınmasına ayak sağladığını, atatürk'ün cenazesi yetişsin diye yahudi bir mimarın astımdan öldüğünü biliyorum toz yuttuğu için.
ve bize her zaman ne kadar minnettar olduklarını...
o yüzden, savaş savaştır evet ama benim bir türk olarak safım bellidir. bayrağında türk kanı olan, -sırf aynı dini paylaşıyorum?- diye bir milleti, kavmi destekleyemem. atalarımın mezarda kemikleri sızlar. zaten bu zamana kadar çokça da sızladı.
ırk ayrımı yapmak istemiyorum ama suriyeden savaştan kaçıp ülkemize sığınanların durumu ortada. hepsine üzülmedik mi başta? şu an ne minnet biliyorlar ne dilimizi konuşuyorlar. ne de entegre oldular. herkes israil için siyonizm diyor ya hani, asıl araplar yayılmacı. sonuna kadar arap emperyalisti ve milliyetçisi majör çoğunluğu. ellerinde olsa tüm dünyayı kılıçtan geçirip müslüman yapmak isteyecek motivasyona sahipler. gittikleri seküler ülkelerde kendi yaşam tarzlarını sonuna kadar dayatıyorlar. ben bunu kendi ülkemde bizzat gördüm, yaşadım yani edirneden dışarı çıkmaya da gerek yok.
ben türk-yahudi çok tanıdım, ama arap-türk pek bilmem. gördüklerim de araplığını sonuna kadar belli eden kişilerdi. ama türk yahudiler sonuna dek türk milliyetçisiydi.
ben türküm, türk olduğum için de geçmişime, bugünüme ve çıkarlarıma bakarım. öldürülen sivil, kim olursa olsun çok üzülüyorum. vicdanım elvermiyor. ama o sivillerin buraya gelmesini de istemiyorum. çünkü yarın bana karşı silah doğrultmayacaklarını bilmiyorum.
ama yahudilerin bu ülke kurulurken üniversitelerde hoca olduğunu, ülkenin kalkınmasına ayak sağladığını, atatürk'ün cenazesi yetişsin diye yahudi bir mimarın astımdan öldüğünü biliyorum toz yuttuğu için.
ve bize her zaman ne kadar minnettar olduklarını...
o yüzden, savaş savaştır evet ama benim bir türk olarak safım bellidir. bayrağında türk kanı olan, -sırf aynı dini paylaşıyorum?- diye bir milleti, kavmi destekleyemem. atalarımın mezarda kemikleri sızlar. zaten bu zamana kadar çokça da sızladı.
zengin olmak.
tüm yerdiği şeyleri kullanarak zenginleşmek.
tüm yerdiği şeyleri kullanarak zenginleşmek.
alicanın biberinin kesilme şekline 1 ton laf atan şefler profiterolü mama bile olmamış barışla gülüşmeli konuşma. şefler galiba bu sizin son sezonunuz oluyor.
prof. dr. ümit özdağ strateji bilmiyor, sen biliyorsun. aynen knk.
cici bebe zaten bir yetişkin gıdası olmalıdır. eğitimli bir aile bebeğine cici bebe vermez. içinde işlenmiş şeker olan gıdayı 7 8 aylık bebeğe veren cahildir, 90'larda yaşıyordur.
rakipleri de işte goril gibi sakal uzatıp bağıra bağıra kafa kesiyor. ondan sonra bana israili niye savunuyorsun diyorlar şuna bak bir taraf huri bir taraf zebani.
kanka karıştırdın sanırım, 2+1’de oturan değil, saraylarda oturanlar kibirli oluyor. koruma ordularıyla köye gidenler oluyor. tuvaletine kadar altın kaplatanlar oluyor. kibir şapka takmakla değil, kendini kral sanmakla oluyor.
chp'ye oy veren tek bir atatürkçü bile kalmaması temennisiyle zafer partisi'ne oy verdiğim anket.
bugüne kadar uyguluyordu amk sanki.
hamaslı orospu çocuklarını gördük diye israil'in barbarlıklarını unutacak değiliz.
al birini vur ötekine. olan hep sivil halka oluyor.
hamaslı orospu çocuklarını gördük diye israil'in barbarlıklarını unutacak değiliz.
al birini vur ötekine. olan hep sivil halka oluyor.
özgürlük için; dahası var mı?
aşağıdaki tarifleri deneyenler yiyor. eminönü balıkçısında düz demet olarak yağsız tuzsuz ekşisiz yiyen sevmez. seveni de vardır da sevmeyenin önce aşağıdakileri denemesi lazım.
(roka miktarı 1-2 demet doğranmış, sirke opsiyonel, sarımsak ve sirke rokaya inanılmaz yakışıyor, roka severler denemediyse kesinlikle denesin. sarımsağı rendelemeyeceğiz, minik minik küp küp doğrayacağız.)
1. roka, az limon, az sirke, bol sarımsak, tuz, çok az zeytinyağı (opsiyonel)
2. roka, yarım limon, tuz, ton balığı
3. roka, mor soğan, domates, sarımsak, sirke, limon, zeytinyağı(opsiyonel)
4.roka, limon, dilim parmesan
5. roka, mor soğan, ton balığı
6. roka, sumak ve tuzla ovulmuş beyaz soğan, ince kıyılmış maydanoz, limon, sirke, zeytinyağı
7. roka, çilek, portakal suyu, limon (yazcılara gelsin)
8. roka, salatalık, lime, gin, soda (alkoliklere gelsin)
(roka miktarı 1-2 demet doğranmış, sirke opsiyonel, sarımsak ve sirke rokaya inanılmaz yakışıyor, roka severler denemediyse kesinlikle denesin. sarımsağı rendelemeyeceğiz, minik minik küp küp doğrayacağız.)
1. roka, az limon, az sirke, bol sarımsak, tuz, çok az zeytinyağı (opsiyonel)
2. roka, yarım limon, tuz, ton balığı
3. roka, mor soğan, domates, sarımsak, sirke, limon, zeytinyağı(opsiyonel)
4.roka, limon, dilim parmesan
5. roka, mor soğan, ton balığı
6. roka, sumak ve tuzla ovulmuş beyaz soğan, ince kıyılmış maydanoz, limon, sirke, zeytinyağı
7. roka, çilek, portakal suyu, limon (yazcılara gelsin)
8. roka, salatalık, lime, gin, soda (alkoliklere gelsin)
arkadaşının doğumgününü kutlarken kendi düğününde birlikte çektirdikleri resmi koyması.
edit: üstelik yeni evli statüsünden çıksalar da hala buna devam ediyorlar.
edit: üstelik yeni evli statüsünden çıksalar da hala buna devam ediyorlar.
hiçbir ideolojinin orospusu olmayın.
eğitimde merhamet, vatana ihanettir.
eğitimde merhamet, vatana ihanettir.
şaşırtmamıştır. moğolistan da yine sinsi gibi hiçbir açıklama yapmadı farkındaysanız.
çok mutluyum. özel okullarda çalışan öğretmenler beni çok iyi anlayacaktır. insani şartlarda çalıştırmıyorsunuz. adam akıllı para da vermiyorsunuz ve vereceğiniz parayı da söz verdiğiniz günde yatırmıyorsunuz. allahtan bulun bulacağınızı. hepinizden nefret ediyorum.
arıcılığın ne olduğunu bilmeyen kişilerin salladığı şey.
arıların çiftliklerde polenlere ulaşımı çok kolaydır ve etkinliği artan üretim sistemi, ihtiyaç fazlası ürün verir ve arıcılar da bu fazlalık balı kullanor.
adam salak mı kendi kolonisini aç bıraksın da para kaybetsin
arıların çiftliklerde polenlere ulaşımı çok kolaydır ve etkinliği artan üretim sistemi, ihtiyaç fazlası ürün verir ve arıcılar da bu fazlalık balı kullanor.
adam salak mı kendi kolonisini aç bıraksın da para kaybetsin
dilek ozcelik'in kanser ilaclarinin temini icin yardim istedigi afedersiniz b*kan bozuntusu erdogan bayraktarin, dilek'in cebine 100 lira koymasi sonucu dilek'in "ben dilenci degilim, goruyorum ki caresizligi hic tatmamissiniz hayatinizda" feryadi da milli hafizamiza kaydedilmistir ve vakti saati geldiginde geregi mutlaka yapilacaktir.
azerbaycana karsi ermenileri destekleyen filistin mi mazlum yoksa kktc yerine rumlari destekleyen filistin mi kardesimiz yahut yillardir pkk'lilari kamplarinda egiten filistin mi?
filisten'e su veren itfaiyenin hortumunu....
filisten'e su veren itfaiyenin hortumunu....
girmez tabii ki. hatta sevgilinizi ya da eşinizi arayın odanın kapısında size kolanya ve peçete ikram etsin.
yani kastettigim,avrupa-asya yakalari arasii,para,akbil,kart vs. olmadan ucretsiz hicbirsekilde gecilememesi(kacak trene vs.binmedikten sonra)
hani eminonu,sirkeci yuruyerek gezerken,bir de uskudar'ı turlayim deseniz,cepte para olacak.
not:gunumuzde 3 tane kopru,2 tane sualti tunel var,bir yurume koridoru yapmak cok mu zor?
hani eminonu,sirkeci yuruyerek gezerken,bir de uskudar'ı turlayim deseniz,cepte para olacak.
not:gunumuzde 3 tane kopru,2 tane sualti tunel var,bir yurume koridoru yapmak cok mu zor?
ayıp ayıp! insanlar bir şekilde hayata tutunmaya çalışıyorlar, saygısızlığın gereği yok.
geçenlerde elimdeki kia sportage'mi satıp mg alayım dedim. resmi sayfasında sıfırı 950k başlangıç fiyatı. dedim sarı siteye gireyim sıfıra yakın daha uyguna bulurum belki diye. en düşük fiyat 985k idi ve 11500km araç. üşenmedim yazdım adama. dedim sıfırından pahalı hayırdır diye. bulabiliyosan sıfır al diyerek küçük aklıyla dalga geçti benimle. bayiyi aradım ellerinde sıfır var :) anlatacaklarım bu kadar.