Sık geçen başlıklar

shelob 11

ekşi profili
normalleştirilmeye çalışılar şeylere bak.

evli kişilerin eşinden gizli olarak ya da eşine söylemeye çekindiği şeyleri, karşı cinsle yapması bana masum gelen bir hareket değildir.

dönüp "ne var bunda yeaa" diyecekler için, bunda bir şey yoksa neden gizli olduğunu gün gelir eşine açıklarsın demek istiyorum.

tanım, aldatma mıdır evet aldatmadır. hatta düpedüz ibneliktir.

günümüzde aldatmayı sadece sevişince olan bir şeymiş gibi kabul eden bir anlayış var. bu da sanırım bazı insanların kendini yaptıkları şeyler sonrası haklı görmesi için ortaya çıkarılmış ve inanılmış bir safsatadır.
5 yıldır aynı telefonu kullanıyorum.
5 yıl önce 1000 tl vermiştim. hala da kullanıyorum.

çocuğuma ise 5 yıldır 3 kere iphone aldım. sanıyorum 100 bin lira vermişimdir. kulaklığı, şarjı derken bulmuştur.

o 100 bin liraya az daha zorlasam 3 sene önce sıfır araba alırdım.

hala bana gelmiş,
-bunun yenisi çıkıyormuş.
diyor bebe.
ben tutuyorum valla.

on numara da olaydır.

benim zamanımda,
lisede ancak yanyana yürüyebiliyorduk,
el ele tutuşabilmek büyük olaydı. o yüzden kıymetini bilirim.

ha devir değişti, millet elini tutmadan götünü tutma peşinde derseniz ona bir şey diyemem.
bunun iznini almak için sadece en öndeki kişiden rica etmek ayrı saçmalık, en öndekinin de arkadakilere sormadan izin vermesi ayrı saçmalıktır.

sırada 7 kişi var mesela, gidip en öndekinden rica ediyorlar. diğer 6 kişinin önüne geçmiş olmuyor musun bre nazik ve iyilik sever insan.
bak bak bak.

bu da normalleştirilmiş.

tabii ki çıkacakmış, hpv'siz kimse kalmış mıymış.

ben kaldım. bi zahmet sevgilimde de olmamasını isteyebilecek kadar yüzüm olsun di mi ama.

neden kapmış, nerden, nasıl bulaşmış bilemem ama olmasını istememek, olduğunu bilirsem de ayrılmak istemek kadar doğal bir şey yok.

edit;

özelden ettiğiniz küfürlere bir tepki vermiyorum.
lakin bakış açılarınız midemi bulandırıyor.
ayrıca cahilliğiniz paçalarınızdan akıyor. prezervatifle devam et diyor bir de, yani daha neyle karşı karşıya olduğunu da bilmiyor. nasıl ve hangi yollarla bulaşabildiğini bile bilmiyor, gelmiş küfür ederek akıl veriyor.

bana bunu normalleştiremezsiniz.

destek mesajlarına da teşekkür ediyorum.

bir lafım da gençlere;

sağlığınız her şeyden önemlidir. korunun, korunmanın yetmediği durumları öğrenin, bilinçlenin.