hamas israil'e baskın düzenlendiğinde sevinç çığlıkları atanlar bu durumun yaşanacağını öngöremeyecek kadar beyinsiz değillerdi muhtemelen.israil devletinin olanı biteni sineye çekeceğini düşündüklerini hiç zannetmiyorum.
bakın şimdi israil masum çocukları öldürürken ne yapıyor bu arkadaşlar.internetten tweet atıyorlar.en fazla çıkıp konvoy yaparlar.
ulan siz mavi marmara katliamından sonra ne yaptınız daha doğrusu neler yapamadınız tüm dünya gördü.şimdi de binlerce masumun katledilişini evinizden izleyeceksiniz.
Sık geçen başlıklar
behexen 6
ekşi profilişahin usta yazanların kesinlikle dikkate alınmaması gereken listesidir.bunlar şimdiye kadar döner diye ne yedilerse artık bu sıradan dönerciyi öve öve bitirememişler.üstelik yarım ekmek fiyatı da 50 tl.sosyal medyadan gaza gelen enayileri bulmuşlar yaslıyorlar.
kıymadan yapılan kalın tırnak pide arasına zar gibi 2-3 dilim konularak servis edilen dönerin en iyi olduğunu iddia etmek için baya baya dönerden anlamamak ve damak tadından mahrum olmakla açıklanır.
kıymadan yapılan kalın tırnak pide arasına zar gibi 2-3 dilim konularak servis edilen dönerin en iyi olduğunu iddia etmek için baya baya dönerden anlamamak ve damak tadından mahrum olmakla açıklanır.
"nasıl olsa türkiye cumhuriyeti vatandaşlarını ağır vergilerle ezebiliyoruz." cümlesiyle devam etmesi gereken saçmalık.
ulan kendi vatandaşını ağır vergilerle ezip vatandaşı olmayanlara kendi vatandaşından daha çok imkan sağlayan herhangi bir ülke var mı şu dünyada.
ulan kendi vatandaşını ağır vergilerle ezip vatandaşı olmayanlara kendi vatandaşından daha çok imkan sağlayan herhangi bir ülke var mı şu dünyada.
abartılacak bir durumun olmadığı fotoğraftır.
herifler "dağı da al panpa" diyerek instagramlık foto çektirmişler.çok da şey etmemek lazım.
herifler "dağı da al panpa" diyerek instagramlık foto çektirmişler.çok da şey etmemek lazım.
şimdi piste çomarcıklarımızı alıyoruz.
sallayın hadi israile abd ye ab ye iran a siyonistlere masonlara hristiyanlara yehova şahitlerine.
davayı onlar düşürdü dimi.kesin arkasında bunlar vardır.
bu arada filistin için sanaldan cengaverlik yapmayı da unutmayın.
sallayın hadi israile abd ye ab ye iran a siyonistlere masonlara hristiyanlara yehova şahitlerine.
davayı onlar düşürdü dimi.kesin arkasında bunlar vardır.
bu arada filistin için sanaldan cengaverlik yapmayı da unutmayın.
yandaşlara, suriyelilere dağıta dağıta bitti tabi devletin parası.ne oldu çıkıp suriyelilere şu kadar milyar dolar harcadık diye hava atıyordunuz.
daha önce genel sağlık sigortası çıkartmıştınız şimdi de zorunlu bireysel emeklilik.ekonomi muhteşem dimi.
sen saç paraları yandaşlara ona buna hiçbir yatırım yapma sonra para bitince de vatandaşın cebindeki paraları tırtıkla.ne güzel dünya.
daha önce genel sağlık sigortası çıkartmıştınız şimdi de zorunlu bireysel emeklilik.ekonomi muhteşem dimi.
sen saç paraları yandaşlara ona buna hiçbir yatırım yapma sonra para bitince de vatandaşın cebindeki paraları tırtıkla.ne güzel dünya.