arabasının kazasından dolayı ettiği zararı hırsızların ailesinden temin etmesini temenni ettiğim ukraynalı.
ülkemize gelen bir yabancı bu şekilde birini öldürüyorsa eline sağlık deriz.
Sık geçen başlıklar
uslumuhendis 9
ekşi profiliprompter hızlı gittiyse demekki.
allahım +60 ı geçtimde, +70 insanların ülkeyi yönetmesi gerçekten büyük sıkıntı.
ulan bu adama oy attım ben. ben benim amıma koyayım.
edit1: mesaj kutumu yeşillendiren bir çok arkadaş oldu. kendi amlarına koymanın yanısıra, aynı zamanda ağızlarına da sıçmalarıyla ilgili.
hatta bir arkadaş birde sandık görevlisi olmuş, o double kendine koymak istiyor. ne hale düştük ya.
edit: ulan kendime ettiğim küfürlü entry i debeye sokacaksınız. (swh)
neyse, fırsattan istifade hamasla ilgili şu başlığı bırakayım
(bkz: hamas'ın savaşmayı bilmemesi)
allahım +60 ı geçtimde, +70 insanların ülkeyi yönetmesi gerçekten büyük sıkıntı.
ulan bu adama oy attım ben. ben benim amıma koyayım.
edit1: mesaj kutumu yeşillendiren bir çok arkadaş oldu. kendi amlarına koymanın yanısıra, aynı zamanda ağızlarına da sıçmalarıyla ilgili.
hatta bir arkadaş birde sandık görevlisi olmuş, o double kendine koymak istiyor. ne hale düştük ya.
edit: ulan kendime ettiğim küfürlü entry i debeye sokacaksınız. (swh)
neyse, fırsattan istifade hamasla ilgili şu başlığı bırakayım
(bkz: hamas'ın savaşmayı bilmemesi)
vergiye gelince %122 ama iş zam yapmaya gelince %25.
adamlar resmen ülke halkıyla alay ediyor.
e o kadar eyt li çıkarırsan tabi doğal %25.
ülke bunu haketmiyor diyemem.
adamlar resmen ülke halkıyla alay ediyor.
e o kadar eyt li çıkarırsan tabi doğal %25.
ülke bunu haketmiyor diyemem.
çorbanın 35-40tl olmasından daha çok şaşırdığım çok az şey var şu hayatta.
(bkz: mercimek çorbası 40tl olur mu lan)
(bkz: mercimek çorbası 40tl olur mu lan)
muhabirin depoyu kaça dolduruyon abi diyince 300-500 diyişinden belli dayımın amansız bir fakir olduğu.
adam profesyonel değil sen salaksın çiğdem.
insanların neden böylesi pisliklikler yaptığını anlayamıyorum. ulan mağaza senin değil, orada 3 kuruş maaşa çalışan adamsın. maksimum 50 liralık bir kazancın olacak satıştan adamı neden dolandırmaya çalışırsın be embesil. nedir yani.
ülkenin gerçeği işte tam olarak bu. ne bekleyeceksin. ha bu parti ha o parti. zihniyet baştan sıkıntılı.