Sık geçen başlıklar

uslumuhendis 9

ekşi profili
prompter hızlı gittiyse demekki.

allahım +60 ı geçtimde, +70 insanların ülkeyi yönetmesi gerçekten büyük sıkıntı.

ulan bu adama oy attım ben. ben benim amıma koyayım.

edit1: mesaj kutumu yeşillendiren bir çok arkadaş oldu. kendi amlarına koymanın yanısıra, aynı zamanda ağızlarına da sıçmalarıyla ilgili.

hatta bir arkadaş birde sandık görevlisi olmuş, o double kendine koymak istiyor. ne hale düştük ya.

edit: ulan kendime ettiğim küfürlü entry i debeye sokacaksınız. (swh)

neyse, fırsattan istifade hamasla ilgili şu başlığı bırakayım

(bkz: hamas'ın savaşmayı bilmemesi)
insanların neden böylesi pisliklikler yaptığını anlayamıyorum. ulan mağaza senin değil, orada 3 kuruş maaşa çalışan adamsın. maksimum 50 liralık bir kazancın olacak satıştan adamı neden dolandırmaya çalışırsın be embesil. nedir yani.