prompter hızlı gittiyse demekki.
allahım +60 ı geçtimde, +70 insanların ülkeyi yönetmesi gerçekten büyük sıkıntı.
ulan bu adama oy attım ben. ben benim amıma koyayım.
edit1: mesaj kutumu yeşillendiren bir çok arkadaş oldu. kendi amlarına koymanın yanısıra, aynı zamanda ağızlarına da sıçmalarıyla ilgili.
hatta bir arkadaş birde sandık görevlisi olmuş, o double kendine koymak istiyor. ne hale düştük ya.
edit: ulan kendime ettiğim küfürlü entry i debeye sokacaksınız. (swh)
neyse, fırsattan istifade hamasla ilgili şu başlığı bırakayım
(bkz: hamas'ın savaşmayı bilmemesi)
11.10.2023 · 16. sıra
uslumuhendis
10.10.2023 14:11 ~ 18:41