sığınmacılar davşan gibi ürerken, türkler siz üremeyin deniyor. hiç öyle masum bir video değil, kim bilir hangi planın ürünü. demografik yapının iyice içine sıçılması.
"+90 türkiye'deki en güncel konuları ve gelişmeleri takip etmek isteyenler için youtube üzerinden yayın yapan yenilikçi ve tarafsız bir haber kanalı. dw öncülüğünde kurulan +90'a, dünyanın önde gelen diğer kamu yayıncılarından bbc, f24 ve voa içerik sağlamaktadır."
(bkz: +90 (youtube kanalı))
sığınmacı övmek, feminazi övmek.. ne ararsan var.
bir şeye gönüllü olmak demek, bir işe yaramak demektir. gönüllü asker olursun, gönüllü hizmetli olursun, gönüllü eğitimci olursun vs. senin çocuk doğurmamanın kime ne faydası var!?! bunun "gönüllü olmak" kavramı ile ne alakası var? doğurmuyorsan doğurma amk...
çocuk doğurmak istemiyor olabilirsin, ama bunu "gönüllü olmak" diye yutturamazsın. sanki toplum yararına kendini feda ediyor, bize ne senin kişisel tercihinden.
#157796330
Sık geçen başlıklar
kafagitmisadam 15
ekşi profilimesela şey sebep olmuyor mu; dövizli geçişli garantili yollar. milyon kişi geçecek deyip, 9000 kişi için havalimanı yapmak filan, minnacık da olsa bir etkisi yok mu?
peki mesela çerez parası makam otomobilleri..
peki mesela çerez parası makam otomobilleri..
baktı muhalefet tırt, onu da ben yapayım dedi herhal.
emekli bunu yer mi, yer.. bu kafa ile her açıklamayı yer.
emekli bunu yer mi, yer.. bu kafa ile her açıklamayı yer.
hiç anlamadığım, kullanmadığım şeyler. yani nolmuş?
bir yazar şöyle demiş;
#153543035
bir başka yazar #153542950
bir yazar şöyle demiş;
#153543035
bir başka yazar #153542950
öncelikle şunu bir anlayalım;
rasyonel mehmet ile müthiş türk kızı dolar'ı düşürmek için gelmediler, yükseltmek için geldiler. faiz tanrıları öyle istiyor çünkü. hani dış güçler vardı ya, onlar artık dış güç değiller, o köprüyü geçene kadardı, yani seçimlere kadar..
şu ara dış güç diyen, tl'ye saldırı var diyen duyuyor musunuz? noldu o söylemler? tersine, dolar'ın artışının iyi ve güzel olduğu empoze ediliyor. dış güç memnun, bıyıklı yabancı memnun, ingiliz memnun, arap memnun, turizimci memnun, ihracatçı memnun. halk? ne halkı ya... halk dediğin; oyu alınıp, emeği sömürülecek kalabalıktır.
şimdi durduk yere dış güç, faiz lobisi filan demeye gerek var mı...
rasyonel mehmet ile müthiş türk kızı dolar'ı düşürmek için gelmediler, yükseltmek için geldiler. faiz tanrıları öyle istiyor çünkü. hani dış güçler vardı ya, onlar artık dış güç değiller, o köprüyü geçene kadardı, yani seçimlere kadar..
şu ara dış güç diyen, tl'ye saldırı var diyen duyuyor musunuz? noldu o söylemler? tersine, dolar'ın artışının iyi ve güzel olduğu empoze ediliyor. dış güç memnun, bıyıklı yabancı memnun, ingiliz memnun, arap memnun, turizimci memnun, ihracatçı memnun. halk? ne halkı ya... halk dediğin; oyu alınıp, emeği sömürülecek kalabalıktır.
şimdi durduk yere dış güç, faiz lobisi filan demeye gerek var mı...
kanıtla, kanıtlarım ne!? madem biliyorsun, yaz dök her şeyi.
konuşursam her şey yıkılır diyen davutoğlu ağzı...
konuşursam her şey yıkılır diyen davutoğlu ağzı...
biz aleviliği ile değil, vizyonsuzluğu ile ilgileniyoruz. enflasyon arşa çıkmışken, başortüsü söylemine girmenin alevi olmakla ilgisini biraz açar mısınız?
"ama mansur yavaş'a kürtler oy vermez" bu demokrasi oluyor değil mi?
bu düpedüz ırkçılık, kafatasçılık. mesela zahmet olmazsa bunu da eleştirir misiniz?
"ama mansur yavaş'a kürtler oy vermez" bu demokrasi oluyor değil mi?
bu düpedüz ırkçılık, kafatasçılık. mesela zahmet olmazsa bunu da eleştirir misiniz?
love bombing ne amk. y.rak kürek tanımlarınızla anasını s.ktiniz sözlüğün... birinin isyan etmesi gerkiyordu, ben ettim.
herkesin bir anda sağlığının bozluması.. adam tedavi edeceğim dedikçe sağlıkları bozuluyor.
senin bir hükmün kalmadı artık, ne yaptığında bizi hiç enterese etmiyor.
varlığında yoktun ki yokluğunda ne işe yarayasın.
varlığında yoktun ki yokluğunda ne işe yarayasın.
halkın onayı alınmadan, istekleri gözetilmeden, kendi kendinize aday belirlerseniz, seçimde, duvara son sürat çarpan kamyon gibi dağılırsınız, dağılacaksınız.
ek - bazıları hala anlamamış; bizim oy verip vermememiz hiç bir şeyi değiştirmiyor. bu güne kadar verdik de ne oldu. yine versek yine aynı sayıda çıkacak. akp ve mhp'den oy çalabilecek birinin aday olması lazım ve bu gılışdar değil işte. nesini anlamıyorsunuz!!? kazanmanın yolu, akp seçmenini akp'den vazgeçirmek.
ek - bazıları hala anlamamış; bizim oy verip vermememiz hiç bir şeyi değiştirmiyor. bu güne kadar verdik de ne oldu. yine versek yine aynı sayıda çıkacak. akp ve mhp'den oy çalabilecek birinin aday olması lazım ve bu gılışdar değil işte. nesini anlamıyorsunuz!!? kazanmanın yolu, akp seçmenini akp'den vazgeçirmek.
türk çıkarsa ne olurmuş;
mesela geçen gün bir tanesi çıktı ve sığınmacıları savunmak için "ne var canım, biz de moğol istilasından kaçıp, sonradan gelmişiz buralara" dedi ya... işte onu bir daha diyemez.
ya da barbar türkler diyorlar ya, onu bir daha diyemezler.
mesela geçen gün bir tanesi çıktı ve sığınmacıları savunmak için "ne var canım, biz de moğol istilasından kaçıp, sonradan gelmişiz buralara" dedi ya... işte onu bir daha diyemez.
ya da barbar türkler diyorlar ya, onu bir daha diyemezler.
söz konusu yahudiler olursa ırkçılık, ruslar olunca demokrasi oluyor.
umar mısın, talimat mı verdiniz?
ayrıca matematik varken ummak ne? her açıklamanız kader, bilim yok.
ayrıca matematik varken ummak ne? her açıklamanız kader, bilim yok.
ne diyor nebati;
büyükler ne zaman kaçacağını bilir, küçük yatırımcı çarpılır.
hayırdır?
büyükler ne zaman kaçacağını bilir, küçük yatırımcı çarpılır.
hayırdır?