Sık geçen başlıklar

gidince mutlu olunan semt 4

ekşi'de gör
esenyurt tabi ki, köy içine bir çıkıyorum vizesiz yurtdışı seyahat gibi hissediyorum,esnaf , insanlar hep yabancı tek türk benim genelde,bu da garip bir enerji veriyor ayrıca her an bıçaklanma veya gaspa uğrama ihtimali sürekli adranelin salgılatıyor.
(bkz: dolmabahçe)
beşiktaş'a gideceğim zaman asla direkt beşiktaş'a giden ulaşım araçlarını kullanmam. metro ile taksim'e gider, sallana sallana beşiktaş'a yürürüm. dolmabahceyi yürüyerek geçmek mutlu ediyor, içimi bir garip huzur kaplıyor.