daha önce demiştim: dinciler soykırıma, çocuk ölümlerine karşı değil, sadece yapana karşılar. kendileri yapmak istiyorlar diye. bunlar madımak'ta insan yakan, yakanları avukat ordusuyla savunan insanlar.
"hitler'e kırgınım zira işi yarıda bıraktı, bütün yahudileri öldüremedi" yazan tipler.
bu başlığa bakmanız yeterli: mesela "çocuk ölümleriyle dalga geçenlerin aynı duruma düşmesi çok ilginçmiş.", "mazlumların içine su serpen yangınlar"mış.
yani esasında iki aynı kötülüğün birbirini yemesi.
Sık geçen başlıklar
sod monad 18
ekşi profiliişte bu nedenle filistin diye bir devlet asla olmayacak, kendi bayrağına saygısız araplaşmış yunanlılar.
bir türk asla bayrağını böyle bir tuzakta kullanmaz çünkü bayrağı yere düşer veya parçalanabilir.
bu tuzağı beğenenler de araplaşmıştır. kendine türk demesin.
bir türk asla bayrağını böyle bir tuzakta kullanmaz çünkü bayrağı yere düşer veya parçalanabilir.
bu tuzağı beğenenler de araplaşmıştır. kendine türk demesin.
hani muhammed medine'ye giderken mağara ağzına örümcek ağ örmüştü. bu mu vefa?
bu atış sırasında ayağın önde olması konusu garip zira, birçok atışta top havadayken veya daha vurmadan topları almaya giden var.
bu kural son atışta mı geçerli yani?
bence saçma bir kural.
bu kural son atışta mı geçerli yani?
bence saçma bir kural.
araplaşmış dincilerin söylemi.
devlet bahçeli'nin cumhur ittifağı ortağının açıklamasıdır.
bu işin buraya geleceği belliydi, sosyal medyada bir süredir o israil malı bu israil malı, yok boykot yazan herkes yakalanmalı.
türbanlıdır. simgesel bir seçim.
işte biz başı açık kadınları böyle ezeriz, aşağılarız mesajı.
işte biz başı açık kadınları böyle ezeriz, aşağılarız mesajı.
ukrayna'ya saldıran, sivil öldüren, kendi vatandaşlarının ölmesine neden olan putin, darbe yapmaya çalışan wagner, aşırılıkçı olan lgbt. ha siktir.
adam milletvekili olmuş hala ne hayrını gördüm diyor. cumhuriyet olmasaydı şeyhlere hizmet ederdi. belki ediyordur.
asala militanlarının filistin kamplarında yetiştirildiğini, filistin'in ermeniler azeri katliamı yaparken ermenistan'a gidip sözde soykırım anıtı ziyaret ettiğini, soykırım pulu çıkardığını bilmeyenler için garipsenebilir.
türkler burada filistin için protestolar yapsın filistin ile ermenistan müttefiktir.
türkler burada filistin için protestolar yapsın filistin ile ermenistan müttefiktir.
iki gün önce hamas saldırılarında öldürülen, tecavüze uğrayanları alkışlayanların birden humanist kesildiği bombalamadır. ağlayacaksanız oynamasaydınız.
kerem uçaktan korkuyormuş, avustralya'ya nasıl gitti acaba? belki hapla uyumuştur, o yol gemiyle olmaz.
***
ayaz ödül parasıyla kardeşime araba alacağım dedi.
batuhan, "tekerlekleri alır anca" diye mantıklı bir yorum yaptı.
***
ayaz ödül parasıyla kardeşime araba alacağım dedi.
batuhan, "tekerlekleri alır anca" diye mantıklı bir yorum yaptı.
bir gök tengici olarak bunlara değil, bunlara rağmen hala müslüman olan türklere kızıyorum.
bu kızı çok üzdü arap piçleri.
hani bazı tiplerin çok sevdiği osmanlı var ya, işte o osmanlı'da türk'ün durumu aynı böyleydi. umarım artık sevmezsiniz.
nasıl geriye gittiğimizi gösteren konferanstır. şimdi erzurum'da orucu ne bozar konferansları var herhalde.
ayşe aynı ayşe. geçen sene arkadaşı aleyna'yı bir günde karşı tarafa koymuştu. daha önce evrim'e de dikkat et diye tavsiye yazmıştım.
ayşe düzceli ve akp'li... en tehlikeli karışım.
not: ayşe kadın şampiyon olsun derken ilk adayı nisa'ydı, ikinci adayı nagihan. yani kız hemcinsine düşman.
ayşe düzceli ve akp'li... en tehlikeli karışım.
not: ayşe kadın şampiyon olsun derken ilk adayı nisa'ydı, ikinci adayı nagihan. yani kız hemcinsine düşman.