Sık geçen başlıklar

diyonizyak 4

ekşi profili
iyi ki görevde değilsin dedirten (bkz: ahmet davutoğlu) cümlesi. tam hali şöyle

kaynak

akp ve mhp'yi sessiz kalmakla eleştirmiş. akp-mhp tarafsız kalarak belki de hayatlarında ilk defa doğru bir şey yapıyor adam çıkmış kayıtsız şartsız destek verirdim diyor.

cumhur ittifakının elbette elle tutulacak tarafı yok ama bunlar nedir be kardeşim? vallahi çomar dediğimiz akp seçmeni ülkeyi götün ağzından almış.
(bkz: chp'nin filistin standı)

buyrun bu da bahçeli'nin yaklaşımı x.com
iyi falan değil. kendisinin hiçbir vasfının olmamasından dolayı yardakçıları tarafından uydurulmuştur.

siyaset yapamıyor ama iyi
kazanamıyor ama iyi
liderlik vasfı yok ama iyi
hitabeti güçlü değil ama iyi

ulan bir siyasi parti liderinde olması gereken en temel vasıfları taşımayıp orda kalmaya ısrar ediyorsa bu adam katıksız kötüdür.